Välj en av två-leken

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
:tuttar -fest om man slipper åka hundra mil när man e trött på att resa :gnissla

14åring eller 27åring
:rolleyes:

haha, får säga 27.
14 åringar har en tendens att "typ aZZå likSom BAh tihihi":a hela tiden.

Rik på pengar eller tjejer?

(inget svar såsom "pengar, så jag kan tjöpa mig brewdar")

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
haha, får säga 27.
14 åringar har en tendens att "typ aZZå likSom BAh tihihi":a hela tiden.

Rik på pengar eller tjejer?

(inget svar såsom "pengar, så jag kan tjöpa mig brewdar")

pengar, då e de bara vifta me slantarna så kommer tjejerna. :arsele

damfotboll eller herrkonståkning :D

:hihi

din arbetsplats luktar illa o den e creepy på nätterna...

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Couscous och vatten

VERSALER eller gemener?

versaler i början av meningar samt i början på namn och dylikt, därefter gemener.

äta, skita och sova (kort sagt leva livet och gona sig så gott man kan utan ekonomi till hjälp) eller plugga, tänka, jobba, stressa, tjäna pengar, fixa karriär, familj, volvo kombi och hund, pensioneras, leva livet i de tio år som är kvar (med pengar som hjälpmedel) och därefter dö?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
versaler i början av meningar samt i början på namn och dylikt, därefter gemener.

äta, skita och sova (kort sagt leva livet och gona sig så gott man kan utan ekonomi till hjälp) eller plugga, tänka, jobba, stressa, tjäna pengar, fixa karriär, familj, volvo kombi och hund, pensioneras, leva livet i de tio år som är kvar (med pengar som hjälpmedel) och därefter dö?

Äta skita...

suga ur ena ögat med industridamsugare eller klämma ur knäskålarna så de far runt på golvet som tomatkärnor?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Äta skita...

suga ur ena ögat med industridamsugare eller klämma ur knäskålarna så de far runt på golvet som tomatkärnor?

knän kan fixas, det kan inte ögon:fakta

one night stands eller sex i ett seriöst förhållande?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
knän kan fixas, det kan inte ögon:fakta

one night stands eller sex i ett seriöst förhållande?

Jag har bara upplevt(upplever) det i ett seriöst förhållande så jag tar väll det då :tummenupp :tuttar

Äta 54 burkar stark äkklig senap eller få tvångstankar om att slicka långt nere på varje lycktstolpe du går förbi, specielt när det är minusgrader

elmlund

Materialåkare
Gick med
2 Mar 2006
Hoj
Aprilia RS 125 -07
Jag har bara upplevt(upplever) det i ett seriöst förhållande så jag tar väll det då :tummenupp :tuttar

Äta 54 burkar stark äkklig senap eller få tvångstankar om att slicka långt nere på varje lycktstolpe du går förbi, specielt när det är minusgrader

Tvångstankar!
Träna varje dag och var i fyskisk toppform eller dega och käka pizza,chips och läsk varje dag?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Tvångstankar!
Träna varje dag och var i fyskisk toppform eller dega och käka pizza,chips och läsk varje dag?

träna! hatar tanken på att inte kunna reda sig själv rent fysiskt! även om det där unket är ganska gott:tungan

du har två drickaburkar, en blå och en röd. det enda du vet säkert är att den blåa burken innehåller spadet från en burk surströmming. den röda burkens innehåll är trixat med varför det är lukt och färglöst och du har alltså inte en aning om vad den innehåller. det kan vara bättre än surtsrömmingsspad och kan vara värre. vilken av burkarna väljer du att dricka ur?

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
träna! hatar tanken på att inte kunna reda sig själv rent fysiskt! även om det där unket är ganska gott:tungan

du har två drickaburkar, en blå och en röd. det enda du vet säkert är att den blåa burken innehåller spadet från en burk surströmming. den röda burkens innehåll är trixat med varför det är lukt och färglöst och du har alltså inte en aning om vad den innehåller. det kan vara bättre än surtsrömmingsspad och kan vara värre. vilken av burkarna väljer du att dricka ur?

Hmm :va vad jag vet så är det inte farligt att dricka surströmmingsspad, men det är det däremot att dricka tex. bensin, t-röd, HIV-blod, svavelsyra och liknade hemska saker som kan finnas i den blåa burken. Men det kan ju också vara någon underbart sliskig energidryck i den blåa burken... fan... det är ju också farligt att dricka.:va Men nu kanske du grundlurar mig, och det är surströmmingsspad i båda burkarna, så jag tar den röda, för jag tycker om ducatis och dom är ju röda, men det är ju HIV-blod också. Så rent teoretiskt skulle det ju kunna vara HIV-blod i den röda burken och surströmmingsspad i den blåa, men det går inte riktigt ihop för mig :va Så jag tar den blåa burken med energidryck i.

Gammal rostad bävergäll eller grekiskt pungsvättssmör?

Rydstedt1989

Guest
Hmm :va vad jag vet så är det inte farligt att dricka surströmmingsspad, men det är det däremot att dricka tex. bensin, t-röd, HIV-blod, svavelsyra och liknade hemska saker som kan finnas i den blåa burken. Men det kan ju också vara någon underbart sliskig energidryck i den blåa burken... fan... det är ju också farligt att dricka.:va Men nu kanske du grundlurar mig, och det är surströmmingsspad i båda burkarna, så jag tar den röda, för jag tycker om ducatis och dom är ju röda, men det är ju HIV-blod också. Så rent teoretiskt skulle det ju kunna vara HIV-blod i den röda burken och surströmmingsspad i den blåa, men det går inte riktigt ihop för mig :va Så jag tar den blåa burken med energidryck i.

Gammal rostad bävergäll eller grekiskt pungsvättssmör?

gammal rostad bävergäll.

bryta gashanden eller paja växelknät?(som jag):gnissla

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag