AndreasNo
Bannad
Gathoj eller banhoj?
Gathoj
Nasse eller Ior[/QUOTE]
Ior...
eller
Gathoj eller banhoj?
Firmafest eller -fest?
D)
-fest om man slipper åka hundra mil när man e trött på att resa
14åring eller 27åring
3196079jobba på JM eller äta en tallrik mask... hugget som stucket...
haha, får säga 27.
14 åringar har en tendens att "typ aZZå likSom BAh tihihi":a hela tiden.
Rik på pengar eller tjejer?
(inget svar såsom "pengar, så jag kan tjöpa mig brewdar")
pengar, då e de bara vifta me slantarna så kommer tjejerna.
damfotboll eller herrkonståkning
Du fick inte svara så!
Antinger har du pengar eller brudar, bestäm
Jag har både pengar och brudar..
Back to reality!
Oh, there comes gravity!
Du har inget av det
Couscous och vatten
VERSALER eller gemener?
versaler i början av meningar samt i början på namn och dylikt, därefter gemener.
äta, skita och sova (kort sagt leva livet och gona sig så gott man kan utan ekonomi till hjälp) eller plugga, tänka, jobba, stressa, tjäna pengar, fixa karriär, familj, volvo kombi och hund, pensioneras, leva livet i de tio år som är kvar (med pengar som hjälpmedel) och därefter dö?
Äta skita...
suga ur ena ögat med industridamsugare eller klämma ur knäskålarna så de far runt på golvet som tomatkärnor?
knän kan fixas, det kan inte ögon
one night stands eller sex i ett seriöst förhållande?
Jag har bara upplevt(upplever) det i ett seriöst förhållande så jag tar väll det då
Äta 54 burkar stark äkklig senap eller få tvångstankar om att slicka långt nere på varje lycktstolpe du går förbi, specielt när det är minusgrader
Tvångstankar!
Träna varje dag och var i fyskisk toppform eller dega och käka pizza,chips och läsk varje dag?
träna! hatar tanken på att inte kunna reda sig själv rent fysiskt! även om det där unket är ganska gott
du har två drickaburkar, en blå och en röd. det enda du vet säkert är att den blåa burken innehåller spadet från en burk surströmming. den röda burkens innehåll är trixat med varför det är lukt och färglöst och du har alltså inte en aning om vad den innehåller. det kan vara bättre än surtsrömmingsspad och kan vara värre. vilken av burkarna väljer du att dricka ur?
Hmm vad jag vet så är det inte farligt att dricka surströmmingsspad, men det är det däremot att dricka tex. bensin, t-röd, HIV-blod, svavelsyra och liknade hemska saker som kan finnas i den blåa burken. Men det kan ju också vara någon underbart sliskig energidryck i den blåa burken... fan... det är ju också farligt att dricka. Men nu kanske du grundlurar mig, och det är surströmmingsspad i båda burkarna, så jag tar den röda, för jag tycker om ducatis och dom är ju röda, men det är ju HIV-blod också. Så rent teoretiskt skulle det ju kunna vara HIV-blod i den röda burken och surströmmingsspad i den blåa, men det går inte riktigt ihop för mig Så jag tar den blåa burken med energidryck i.
Gammal rostad bävergäll eller grekiskt pungsvättssmör?
gammal rostad bävergäll.
bryta gashanden eller paja växelknät?(som jag)
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|