Dominator-Rocks
Guest
Lut.
Gå omkring med trätjära på ***en resten av livet eller ligga med din bästa kompis av samma kön minst 10 gånger under din livstid?
Trätjära på tån !
Döv eller stum?
Lut.
Gå omkring med trätjära på ***en resten av livet eller ligga med din bästa kompis av samma kön minst 10 gånger under din livstid?
Trätjära på tån !
Döv eller stum?
Trätjära på tån !
Döv eller stum?
Kall eller varm
Kräkas..
Klota varje ny cykel du sätter dig på eller köra trabant resten av livet
Farligt att klota så jag tar det säkra före det osäkra och åker trabant... (stod pw50 först...)
Gänga Bridget the midget eller Mona sahlin 1 gång om dagen i en månad.
Ädit: Fick inte skriva K ordet..
Vadå får man inte skriva ******?
Mona Sahlin
Ett steg framåt eller två steg bakåt?
två steg bakåt..
En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul.
eller
nerskiten i en aspestkåk i Tärnsjö då det ringer och doktor Ivanov presenterar de utbud av kroniska sjukdomar provresultaten visade.
"En årsinkomst på över millen, svällande pex, strandhus i Malibu, sjuka skillz på allt man tycker är kul." Iofs kan man ju drabbas av tristess, men den riskan jag nog ta.
Gran eller Tall?
Gran.
Ettan Eller tvåan?
Ettan
Vaselin eller Arméns hudsalva?
Både och!
Armbrytning eller rysk roulette?
Rysk roulette (då har jag iaf en chans att vinna)
Is i prutten eller tops i ollonet?
is i räva!
Bajs i ögat eller ögat i röven ?
Brunöga har man redan.
få båda nyckelbenen intryckta av en ryss med starka tummar eller huden på skallen avblåst med högtrycksluft så den hänger bak som på en huvtröja?
Nyckelben är onödiga
Ha jättelätt för att svettas och bo på ett jättevarmt ställe eller vara lättfrusen och bo på ett rätt kallt ställe?
kall o frusen, finns ju kläder osv.
En varm vårtur (på hoj) med grus och älgar, eller en kall sommartur utan grus och älgar
K1-mästaren! Han har inte en chans mot mig. Hade jag inte varit så bra på att slåss hade jag valt att cykla omkull eftersom du inte skrev hur fort man måste cykla.Kall sommartur
Gå 4 ronder mot K1-mästaren i tungvikt eller cykla omkull naken på en grusig asfaltsväg?
K1-mästaren! Han har inte en chans mot mig. Hade jag inte varit så bra på att slåss hade jag valt att cykla omkull eftersom du inte skrev hur fort man måste cykla.
Varje gång du ska någonstans till fots så är du tvungen att:
1, göra kullerbyttor hela vägen sjungandes på Tommy tycker om mig av Carola, eller
2, klä av dig naken och snurra 20 varv för varje meter.
Motivera!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |