Välj en av två-leken

Jonathan

Guest
spectre skrev:
jag tycker att det är ganska coolt, har du en :tuttar sambo hehe att försuga eller lever du lyckligt?

hej san jag vill ha ett tid tagar ur

Okey lite då.
Jag lever lyckligt, men jag skulle vilja ha en sambo :tuttar hehe en liten stund att förlusta mig på :gnissla

Jonathan

Guest
spectre skrev:
Det tror jag inte..................

Frågan då?

Okey. Upprepar den sista iom ingen svarade på den.

Ha kissex med sambo :tuttare hehe eller gå på händer, naken, till kambodja ?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Jonathan skrev:
Okey. Upprepar den sista iom ingen svarade på den.

Ha kissex med sambo :tuttare hehe eller gå på händer, naken, till kambodja ?

Gå på händer till Kambodja naken.

Andvända sprutgrädde till allt du äter och dricker från och med nu tills du dör eller umgås med :tuttar sambon hehe 24/7 tills du dör?

Jonathan

Guest
spectre skrev:
Gå på händer till Kambodja naken.

Andvända sprutgrädde till allt du äter och dricker från och med nu tills du dör eller umgås med :tuttar sambon hehe 24/7 tills du dör?

Grädden.

Fan vad vi sågar sambon :tuttar hehe :rofl

UT el. LF ?

Jonathan

Guest
spectre skrev:
UT :banana

Fortsätta spika panel med sambon :tuttar hehe eller skriva en bok om hur underbart livet är tillsammans med Lena PH?

Boken med PH. Så kan man göra en undersökning och träffa henne samtidigt :tuttar

En kåt fjortis eller en erfaren slapp tant i 40-årsåldern ?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Jonathan skrev:
Boken med PH. Så kan man göra en undersökning och träffa henne samtidigt :tuttar

En kåt fjortis eller en erfaren slapp tant i 40-årsåldern ?

En kåt fjortis, för fjortisar kan man manipulera tills dom slutar ha en egen vilja och göra allt man säger... tror jag.. lixom.. ehh... next..

BRASSA I HELVET eller KETTA IN TAKCET?

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
BRASSA I HELVET :yoparty

Gå på rockkonsert med :tuttar sambon hehe och :tuttar sambons hehe vänner, bli inlåst på samma bajamaja som :tuttar sambon hehe blev året innan och då inse att bajamajans panel är samma som :tuttar sambon hehe spikat på ditt och :tuttar sambons hehe hus

eller

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
bli bortbjuden på grillfekke till :tuttar sambons hehe kompisar, av en slump upptäcka att nån av :tuttar sambons hehe vänner har en twin som :tuttar sambon hehe sagt att man inte behöver växla så mycket på för att till sist sjunka ner på :tuttar sambons hehe kompis altan, bredvid :tuttar sambon hehe och där chockas över att din och :tuttar sambons hehe panel är mycket snyggare än :tuttar sambons hehe kompis panel?

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
självklart: bli bortbjuden på grillfekke till :tuttar sambons hehe kompisar, av en slump upptäcka att nån av :tuttar sambons hehe vänner har en twin som :tuttar sambon hehe sagt att man inte beöver växla så mycket på för att till sist sjunka ner på :tuttar sambons hehe kompis altan, bredvid :tuttar sambon hehe och där chockas över att din och :tuttar sambons hehe panel är mycket snyggare än :tuttar sambons hehe kompis panel.

En taxichaufför som öppnar/stänger dörren för dig eller en som bara sitter och väntar i bilen?

Last edited:

Jonathan

Guest
Mark skrev:
självklart: bli bortbjuden på grillfekke till :tuttar sambons hehe kompisar, av en slump upptäcka att nån av :tuttar sambons hehe vänner har en twin som :tuttar sambon hehe sagt att man inte beöver växla så mycket på för att till sist sjunka ner på :tuttar sambons hehe kompis altan, bredvid :tuttar sambon hehe och där chockas över att din och :tuttar sambons hehe panel är mycket snyggare än :tuttar sambons hehe kompis panel.

En taxichaufför som öppnar/stänger dörren för dig eller en som bara sitter och väntar i bilen?

Som öppnar/stänger! = stil!

Skitkrysset eller muttan på tjej ?

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Jonathan skrev:
Som öppnar/stänger! = stil!

Skitkrysset eller muttan på tjej ?

Muttan.

Älska med :tuttar sambon heheh varje dag i 4 år och samtidigt misshandla pungkulorna genom att stå 2 meter framför en vägg, kasta en tennisboll så hårt du bara kan i väggen så den studsar tillbaka på påsen och sedan ställa sig på Hötorget och skrika i megafon : Jag har legat med :tuttar sambon hehe ( precis som i ursäkta röran vi bygger om, fast ändå inte..). Eller få spika panel varje dag med :tuttar sambon hehe från kl 04:00 - 16.00 varje dag i 4 år?

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Spika panel varje dag med :tuttar sambon hehe från kl 04:00 - 16.00 varje dag i 4 år?

Ha sex med :tuttar sambon hehe i en taxi med en självmordsbenägen muslim som skirker "jag ska dödda er fiiifan" till chaufför eller tatuera in I HATE NIGGERS I på näsan.

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Mark skrev:
Spika panel varje dag med :tuttar sambon hehe från kl 04:00 - 16.00 varje dag i 4 år?

Ha sex med :tuttar sambon hehe i en taxi med en självmordsbenägen muslim som skirker "jag ska dödda er fiiifan" till chaufför eller tatuera in I HATE NIGGERS I på näsan.

Kuggfråga.. Tatueringen då. Jag vill ju inte dö.

Spika panel med 3" eller 4"? Vilket är bäst?

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Dr.Bike skrev:
Förstör det självare föredrar Teve4

SH-pub eller nytt framdäck?

Nytt framdäck.

Sporthojsnö...n personifierad Mattias vs.
Stuntande californina kille med racing ambitioner Swedie ?

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Thermal skrev:
Dumglo på datorn.

Koka gulashsoppa i flera timmar eller potatismos o korv till middag imorgon?

Korv! (Enkelt, gott och bra på alla vis)

Gulaschsoppa andas skolkök. (100L buljong och den som fick ingrediensen vann)

Vår NU eller senare?

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...