Välj en av två-leken

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
spectre skrev:
Sill istället för toapapper, då kan man ju ha fjäll + konkelbär i aset. Lär ju vara ganska mysigt.

Skita på dig Live i TV eller tvingas lyssna på Shirley Clamps jävla skit låt " jag lever mitt liv som i mina drömmar" varenda sekund som är kvar av ditt liv?

[BTW så fattar jag inte hur alla radiokanaler man kan få in på mina jävla radiokåpor lyckas med att spela den från 06.30 - 16.00 varje jävla dag :huvet ]
Skita på mig i livetv, lätt.

Använda sprit till ALLT ist för vatten en hel vecka (med risk att stryka på med köpet pga uttorkning) eller vakna varje morgon av att en folkilsken hund står på din bröstkorg och är skitsur. Riktigt riktigt riktigt sur alltså, mord-ilsken.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
saltvatten skrev:
Skita på mig i livetv, lätt.

Använda sprit till ALLT ist för vatten en hel vecka (med risk att stryka på med köpet pga uttorkning) eller vakna varje morgon av att en folkilsken hund står på din bröstkorg och är skitsur. Riktigt riktigt riktigt sur alltså, mord-ilsken.
Folkilsken hund, har jag tur är det en chihuahua

Ha vaxpropp i båda öronen så du hör skitlite och det känns sådär obehagligt som det gör med vaxproppar resten av livet eller leva resten av ditt liv i husvagn och tvingas odla mustasch och redneck hockeyfrilla
 

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
honkiie skrev:
Folkilsken hund, har jag tur är det en chihuahua

Ha vaxpropp i båda öronen så du hör skitlite och det känns sådär obehagligt som det gör med vaxproppar resten av livet eller leva resten av ditt liv i husvagn och tvingas odla mustasch och redneck hockeyfrilla
Trailertrash såklart.
Mustasch och hockeyfrilla kan jag tänka mig redan nu, så valet var enkelt.

Alltid ha med dig och förvara krossat glas i båda bakfickorna bara för att det kan vara bra att ha vid något tillfälle (märk väl att du inte kan sätta dig ner utan att ta ur glaset och man skär sig väldigt lätt på krossat glas) eller vara mål för HA?
 

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
NULL
mush och hockeyfrillla, det är ju lite koolt.

Att operera bort underkäken eller båda benen?
 

Jonathan

Guest
honkiie skrev:
Folkilsken hund, har jag tur är det en chihuahua

Ha vaxpropp i båda öronen så du hör skitlite och det känns sådär obehagligt som det gör med vaxproppar resten av livet eller leva resten av ditt liv i husvagn och tvingas odla mustasch och redneck hockeyfrilla


Underkäken.


Att tvingas äta kohjärna som frukost/lunch/middag resten av livet eller att ge sambon :tuttar hehe helkroppsmassage med gammal använd Biltema motorolja varje dag resten av ditt liv samtidigt som du spikar panel med din högra fot (så gott det går) ?
 

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
Jonathan skrev:
Underkäken.


Att tvingas äta kohjärna som frukost/lunch/middag resten av livet eller att ge sambon :tuttar hehe helkroppsmassage med gammal använd Biltema motorolja varje dag resten av ditt liv samtidigt som du spikar panel med din högra fot (så gott det går) ?
Kohjärna, man får väll garnera som man vill?

Dricka propplösningmedel eller klippa tå och fingernaglarna med bandsåg PÅ FYLLAN*?
edit: *
 

Jonathan

Guest
saltvatten skrev:
Kohjärna, man får väll garnera som man vill?

Dricka propplösningmedel eller klippa tå och fingernaglarna med bandsåg PÅ FYLLAN*?
edit: *

Garnetyr är endast hjärnsubstans :mattias

Bandsågen.




Stå naken ute i -20 i 5 timmar eller att göra ren tänderna med tandtråd på sambon :tuttar hehe resten av ditt liv, en timme om dagen, samtidigt som du oljar in panel med ditt hår som pensel ?
 

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
Jonathan skrev:
Garnetyr är endast hjärnsubstans :mattias

Bandsågen.




Stå naken ute i -20 i 5 timmar eller att göra ren tänderna med tandtråd på sambon :tuttar hehe resten av ditt liv, en timme om dagen, samtidigt som du oljar in panel med ditt hår som pensel ?

Fan, svårt val.
Jag känner inte din sambo, men lär gärna känna så jag tar det där med tandtråden.

Tvingas använda osthyvel ist för rakhuvel (ja, alltid) eller kräkas efter varje måltid så du alltid går runt hungrig? (utan att dö)
 

Boris

Death on the dancefloor
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
NULL
osthyvel!

Smörja in ollonet med tigerbalsam varje morgon eller smörja in farsans ollon med tigerbalsam varje morgon?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Boris skrev:
osthyvel!

Smörja in ollonet med tigerbalsam varje morgon eller smörja in farsans ollon med tigerbalsam varje morgon?

Mitt eget

Leva på enbart billys original pan pizza eller spy en gång om dagen?
 

saltvatten

Super Hjälte
Gick med
27 Jun 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Kawa er6 -06
honkiie skrev:
Mitt eget

Leva på enbart billys original pan pizza eller spy en gång om dagen?
Spy en gång om dagen, inga problem.

Tvätta en rottweiler i terpentin i bar överkropp, eller mata en tiger med julgransglitter?
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Boris skrev:
mata tiger,

få ditt anus blekt av morsan eller jobba med att bleka anusar?
Få det blekt

Kela med tio katter efter att ha rullat dig själv naken i kattmynta eller sova på en madrass av gullfiber?
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top