Välj min hoj till i vår!

Välj hoj!

• Antal röstningar
    0

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
Jag tror att du och Kawan passar bra ihop.
Den ser läcker ut tycker jag, har dock inte provkört någon, så jag röstade enbart på utseendet.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ja, lutar åt Z1000 hållet till ; )

Jisses. Ska du till Isle of Man på kawan??? Du Döööööör!

Rettan är den maskin du förmodligen kommer/skulle älska att köra. Det är rena rama sporttouringkörstilen på den & man kan åka egentligen hur långt som helst utan att kroppen värker.

Du kan också köra & ha riktigt kul på bana, och sen har du väl aldrig hört någon säga att rettan INTE är en lekhoj :)

Du ser. I rettan har du alla de egenskaper du eftersöker, fast kanske inte just försäkringsbiten då.

/// Ullis

edit: jag vet en kille i Sundsvall som förmodligen ska sälja sin retta-03. Tror han kunde gå ner till 65000:- Det är den snyggaste av färgkombinationerna tycker jag. Svart/röd & vit. PM:a om du är intresserad av hans nummer.

Nalken - jag lovar. Rettan e rena drömmen motför gixxern vad det gäller att va snäll mot ryggen.

Last edited:

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.

Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000 :fakta .

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.

Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000 :fakta .

675 är mera race än 650, två olika hojjar tycker jag! (där 675 är fulare)
Ang Z1000 så OJ vilken olik smak du och jag har ; )
Jag tycker den nya trippeln är riktigt *** :arsele
Den äldre trippeln är då fan mycket snyggare, speciellt den fram till -96 :tummenupp

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Jisses. Ska du till Isle of Man på kawan??? Du
Döööööör! Rettan är den maskin du förmodligen kommer/skulle älska att köra. Det
är rena rama sporttouringkörstilen på den & man kan åka egentligen hur långt
som helst utan att kroppen värker. Du kan också köra & ha riktigt kul på bana,
och sen har du väl aldrig hört någon säga att rettan INTE är en lekhoj :) Du ser.
I rettan har du alla de egenskaper du eftersöker, fast kanske inte just försäkringsbiten då./// Ullis edit: jag vet en kille i Sundsvall som förmodligen ska
sälja sin retta-03. Tror han kunde gå ner till 65000:- Det är den snyggaste av
färgkombinationerna tycker jag. Svart/röd & vit. PM:a om du är intresserad av
hans nummer.Nalken - jag lovar. Rettan e rena drömmen motför gixxern vad det
gäller att va snäll mot ryggen.

Hur många mil osv? Kan du få fram regnummret? (Har faktiskt inte kollar försäkring på en R1'a än : ) Ser fram emot det faktiskt :gnissla
En sådan här? -->

Bifogat

• R1-03.jpg
    R1-03.jpg
    85.1 KB · Visningar: 39

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Hur många mil osv? Kan du få fram regnummret? (Har faktiskt inte kollar försäkring på en R1'a än : ) Ser fram emot det faktiskt :gnissla
En sådan här? -->

Jepp, jag tror det är den färgkombinationen.....om jag uppfattade honom rätt. Känner inte killen själv, men han ringde & ville byta hoj med mej + pengar. Han sa att han nog skulle annonsera ut den å kunna gå ner till 65000:-.

Den har gått 1200 mil, fräscht drivpaket, Akrapovic (stavning?) bolt-on, bromsar 200 mil & fräscha däck. Ev hade han lite reservkåpor, tank & dyl med.

Regnummer vet jag inte. Men bara att kolla på en annan retta isf.

Sen om du är intresserad av en jäkligt fräsch SV1000 med riktigt fint ljud i (yoshipipor), då ska du kolla på Milla´s hoj som är tills salu i den prisklassen. En röd -04:a som bara hon har kört.

Hmm...varför skriver jag här, måste iaf pm:a hans nummer.

Du har PM!! :)

Blomberg

Skitskraj
Gick med
26 Aug 2006
Hoj
Triumph Daytona 650 -05 Såld

Du menar att den kommer ligga i skuggan av sin femton ggr fulare brorsa, och den är inte liten jämfört med 675. :arsele

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Du menar att den kommer ligga i skuggan av sin femton ggr fulare brorsa, och den är inte liten jämfört med 675. :arsele
675:an är så snygg att jag nästan får stånd när jag tänker på den :). Men visst är 650:n en schysst hoj, jag provkörde en förut och gillade den. Men 675:an är snyggare och framförallt, den har en trippel-motor :dreggel.

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Hojval ?

Tjaba Redan !

Vad jag ser fattas det ett riktigt märke, Gixxer .

Att åka långt är nog inga problem (utom på rettan).sitter som en fällkniv.
Köp en Buell så får du allt man kan önska (lång touring inga problem ) .

Ska du på MC- mässan ?
Ev middag tors kväll/fika :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar