nLasse
För säkrare körning, kör bana!
Yamahabögar... Jag tror du kommer att trivas bäst på Kawan!TomK skrev:2670357Det finns bara en hoj bland dessa - R1:an...
Yamahabögar... Jag tror du kommer att trivas bäst på Kawan!TomK skrev:2670357Det finns bara en hoj bland dessa - R1:an...
Ja, lutar åt Z1000 hållet till ; )
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.
Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000 .
Jisses. Ska du till Isle of Man på kawan??? Du
Döööööör! Rettan är den maskin du förmodligen kommer/skulle älska att köra. Det
är rena rama sporttouringkörstilen på den & man kan åka egentligen hur långt
som helst utan att kroppen värker. Du kan också köra & ha riktigt kul på bana,
och sen har du väl aldrig hört någon säga att rettan INTE är en lekhoj Du ser.
I rettan har du alla de egenskaper du eftersöker, fast kanske inte just försäkringsbiten då./// Ullis edit: jag vet en kille i Sundsvall som förmodligen ska
sälja sin retta-03. Tror han kunde gå ner till 65000:- Det är den snyggaste av
färgkombinationerna tycker jag. Svart/röd & vit. PM:a om du är intresserad av
hans nummer.Nalken - jag lovar. Rettan e rena drömmen motför gixxern vad det
gäller att va snäll mot ryggen.
Hur många mil osv? Kan du få fram regnummret? (Har faktiskt inte kollar försäkring på en R1'a än : ) Ser fram emot det faktiskt
En sådan här? -->
Om jag måste välja bland de där tre hojarna så hade jag valt R1:an. Z1000 tycker jag är en designmässig katastrof, den ser inte klok ut även om den ju går att fixa till (fimpa ljuddämparen och den asfula fronten/lyktan). 650 Daytonan är för liten och ointressant och kommer alltid att leva i skuggan av sin femton gånger coolare brorsa 675:an.
Det du borde köpa är självklart en Triumph Speed Triple, det förstår alla med lite smak. Betydligt råare än en metrosexuell Z1000 .
675:an är så snygg att jag nästan får stånd när jag tänker på den . Men visst är 650:n en schysst hoj, jag provkörde en förut och gillade den. Men 675:an är snyggare och framförallt, den har en trippel-motor :dreggel.Du menar att den kommer ligga i skuggan av sin femton ggr fulare brorsa, och den är inte liten jämfört med 675.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|