Välta hoj=nöje????

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Jag välte min egen älskling "stöd i löst underlag" Men jag övervägde att slå in pannbenet på fanskapet som gjorde det.
Men händer det igen, Då jävlar åker jag på en omgång.

Jag hakar på ger mig själv en riktigt smocka eftersom jag knuffade omkull min bättre hälft på Mariatorget igår ... hade god lust att kasta nycklarna på den, skrika fi**a och ta en taxi hem, fan va trött jag blir på mig själv :huvet

EDIT: Kan inte annat än hålla med om att det är förjäääääääääääääävligt att man inte kan få ha sin hoj i fred ...!!

Last edited:

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Ja, dom har väl inget att göra... Det är sorgligt, alltså, man borde hyra en lokal nån gång i veckan och lära dom att meka dom stackarna. Det är riktigt fult att göra surt för någon annan utan anledning. Särskilt med en motorcykel, dom har själar. Det var ju två killar (Det var förresten Idol - Eddie o hans bror) som snodde våra crossar när jag var liten, en Yamaha PW 80, och en Kawasaki KX 65. De körde på offentliga vägar, så vi fick tag i dom med polisens hjälp innan dagens slut samma dag. Men det lustiga var att dom hade satt en trim burk på PW 80:n, så det blev ju ingen förlust tillslut, men ändå.

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
Nu är du ute på JÄVLIGT djupt vatten!!!:mad: Du kan ju inte dra alla över en kam :arsele
Är själv 80-talist och det ligger faktiskt jävligt mkt i det han säger. Folk mellan 20 & 30 idag är så jävla dumma i huvudet, ouppfostrade och kaxiga så det finns inte. Men dra inte alla över en kam för då blir det en fet f.u burnout på din gräsmatta ;)

tarm

fu
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
vtr1000f
Sterilisera veganer/kommunister/miljöaktivister/feminister, för människans bästa.

Edit: Jag glömde feminister.

Last edited:

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Sterilisera veganer/kommunister/miljöaktivister/feminister, för människans bästa.

Edit: Jag glömde feminister.

HA HA HA fan vad bra :tummenupp
sterilisera ALLT som slutar på "ism" & "ist"
Finns det någon bra "ism" överhuvudtaget?
MC-fundametalist..?..:D

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Hoj
HOJLÖS
Nu är du ute på JÄVLIGT djupt vatten!!!:mad: Du kan ju inte dra alla över en kam :arsele

JOHO !! :mad:

UT ME PACKET !!! :rolleyes:

Själv 80-talare och jo vi är många som är miljöskadade av det "moderna" samhället som belönar idioti och lathet med bidrag och möjlighet att tjäna pengar på att göra ingenting (idol, BB, div andra dokusåpor)

Men haru sett 90-talarna då ??!?! :machinegu

Vtr Larsa

WWW.VTR.NU
Gick med
19 Apr 2007
Hoj
Honda VTR 1000 WR 250
Men 70,talisterna klonar vi o skaffar fler,o vips vilket underbart samhälle:D

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras