Mr.Mittenz
Ny medlem
Och sen till er andra som tycker man ska bygga på ert sätt. Är det inte hela saken med att bygga en hoj att få den som man själv vill och lägga sin själ på det man själv tycker är snyggt? Finns nog många som tycker jag är en idiot som bygger bil projekt på en Volvo 360 och snart har lagt 100k på den. Men som sagt hela saken med att bygga något eget är ju just att ha något eget. Bygger inte någon hoj för er skull vill ni ha något speciellt så får ny bygga det själv på egen tid med egna pengar.
Men tack så mycket för hjälpen och tipsen. Utan er hade jag inte vetat att det var ett totalt överpris jag fick den för 5000:- och det är jag nöjd med. Har letat något tillfälle innan efter ett billigt projekt men inte fått napp överhuvudtaget. Sen spelar det in flera grejer som att denna är lättillgänglig och att packa in bilen o köra halva Sverige i jakt på något billigt blir inte billigt längre går lätt en tusenlapp på att åka iväg en dag med mat och bensin samt tid.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Men tack så mycket för hjälpen och tipsen. Utan er hade jag inte vetat att det var ett totalt överpris jag fick den för 5000:- och det är jag nöjd med. Har letat något tillfälle innan efter ett billigt projekt men inte fått napp överhuvudtaget. Sen spelar det in flera grejer som att denna är lättillgänglig och att packa in bilen o köra halva Sverige i jakt på något billigt blir inte billigt längre går lätt en tusenlapp på att åka iväg en dag med mat och bensin samt tid.
Skickat från min SM-G960F via Tapatalk