mada
Medlem
Jag tror detta är ett "problem" som gäller motardhojar i allmänhet och inte bara 660. Själv bytte jag från 525 till 660 för att jag inte hade tid med den service som krävs och jag har svårt att se att se vilken annan hoj än 660 som skulle ge mer effekt/skoj/adrenalin i förhållande till serviceintervallen.
Jag tror snarare problemet är att folk (inkl mig själv) byter hoj väldigt ofta vilket gör att det finns många 04'or/lågmilare till salu->priserna pressas. En del av förklaringen är väl att folk vill ha det senaste, en annan kanske att folk inte vill lägga 10k på en storservice och säljer sin husa eller ktm 525 när det börjar närma sig 100h.
Jag tror snarare problemet är att folk (inkl mig själv) byter hoj väldigt ofta vilket gör att det finns många 04'or/lågmilare till salu->priserna pressas. En del av förklaringen är väl att folk vill ha det senaste, en annan kanske att folk inte vill lägga 10k på en storservice och säljer sin husa eller ktm 525 när det börjar närma sig 100h.