Linus Hultman
Ny medlem
Tjena! Jag har en 1991 Suzuki rg 125 gamma som troligtvis ska säljas men jag har ingen aning om vad den är värd? Ny besiktigad, fungerar väl, mångmilare
Det står ju att den är "Ny besiktigad, fungerar väl, mångmilare", det tolkar jag som absolut nyskick, den är ju ny, och dessutom besiktigadPrecis; Vurpad, sned och sprucken = Bortskänkes mot avhämtning.
Men, en prydlig orginalhoj där allt funkar och som är utan den patina ett 20-tal 16-åringar kan ha lämnat genom åren, för en sån hoj skulle jag utan att skämmas betala femton papp. Lätt!
Det är bra grabbar, fortsätt hacka på de få 125-åkare som besöker forumet så kan ni tryggt återgå till att ondgöra er över forumdöden sedan...
.
He he, lite humor får man stå ut med när man besöker detta forum.
Men som sagt, du gav ett bra tips. Kolla på blocket för att få en uppfattning om prisbild.
Sen så är tyvärr hojen aldrig värd så mycket som man själv brukar tro.
Dessutom så har TS problemet att dagens ungdomar med Lätt MC inte får köra denna modell då effekten överstiger 11 kW (Max 16,5 kW) så det är bara vi gamla rävar med villkor 79.05 som får framföra den på väg och det kan begränsa kundkretsen.
Hur vet du vilken effekt TS hoj är reggad på..?
Så gott som alla 125cc tvåtaktare i Sverige är reggade som 11kw just för att kunna köras med ett A1 kort..
Att majoriteten av dessa är avstrypta för längesen spelar ingen roll, sålänge det står 11kw i papperna.
He he, lite humor får man stå ut med när man besöker detta forum.
Men som sagt, du gav ett bra tips. Kolla på blocket för att få en uppfattning om prisbild.
Sen så är tyvärr hojen aldrig värd så mycket som man själv brukar tro.
Dessutom så har TS problemet att dagens ungdomar med Lätt MC inte får köra denna modell då effekten överstiger 11 kW (Max 16,5 kW) så det är bara vi gamla rävar med villkor 79.05 som får framföra den på väg och det kan begränsa kundkretsen.
2 gånger bra där Fixa A2 så att du kan fortsätta ha kul när du har muckat, och, fortsätt häng härJa jag har haft väldigt kul, köpte den när jag var 17 och har haft den nu i ett år men ska in i lumpen om en månad och vara borta i 11 månader och jag tycker att en motorcykel har man för att den ska köras så nu när jag har haft mitt kul med den så finns det nog någon som skulle ha lika kul.
Tack så mycket för tipsen, det uppskattas STORT!!
11kW blev till på 80-talet och hojen är från -91 så den är nästan garanterat reggad på 11kW.Tja, jag utgick kanske felaktigt att den inte var omregistrerad med strypning.
Tänkte att det inte var någon som gjorde det för en 18 år gammal raket då den bör varit till åren när 11 kW kravet kom.
11kW blev till på 80-talet och hojen är från -91 så den är nästan garanterat reggad på 11kW.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|