Hade tänkt mig en enduro/cross runt en 20K i spannet 250 - 450. För dom pengarna får man knappt en 12 år gammal hoj...
Är det min prisbild som är skev eller ligger dom så högt.
En 12 år gammal cross kan ju vara ett vrak om den är hårt körd...?
Köpte en R6 -03, original förutom acropovic slipon, 1500 mil, bra skick inga repor för 46k igår... Bra, dåligt eller mittimellan?
Kollar man på blocket frånKöpte en R6 -03, original förutom acropovic slipon, 1500 mil, bra skick inga repor för 46k igår... Bra, dåligt eller mittimellan?
till
http://www.blocket.se/goteborg/Yamaha_R6_Limited_edition__Nr_122_33309428.htm?ca=15&w=3&last=1 (legat inne 2 månader idag!)
så blir det väl mittemellan prismässigt.
Vad får man för denna om man vill ha en supersnabb försäljning?
Aprilia RSV 1000 -04, näst senaste modellen. Svart, 1800mil, nybes t. 2013, nyservad,
bra skick, bra däck/drivpaket, s-bok.
Har en xr600r som jag börjar tröttna på.
Det är en modifierad -90. Den har skivbroms bak, antagligen bakhjul från -91 eller senare med andra ord, en fet USD-gaffel och NX650 dominatormotor så att den har elstart, dock med xr600-cylinder av besiktningsskäl, extra stor tank, och en flatslideförgasare, inte säker på vilken typ, men tror TM-40. Den går riktigt bra och känns rätt brutal. Handtagsvärme också. Det är alltså det som är bra med den.
Prissänkande grejer: Den är nybesiktad men gick inte igenom. Kedjan, bromsskiva bak och heljjusindikatorrolleyes fick underkänt. Här är det stora problemet: Ramnumret är överkryssat av okänd anledning, håller på att reda ut det. Antagligen ingen big deal, besiktningsstationen tror att någon klantat sig vid en regbesiktning 2005. Den är lite småful och lite "hemmamekad" så att säga. Köpte den för 16 eller 18 tusen och börjar inse hur kass affären var nu.
Jag är arbetslös och nyutexaminerad student för tillfället, så jag har inte råd att hålla på med det här. Satt och snackade med larmtjänst för att få lite hjälp med fordonsidentiteten som besiktningen kallar problemet, varpå snubben efter en jävla kvart säger:
-"Du vet att det här kostar va?"
-"Va, nä, vadå?"
-"1200 kr i timmen"
-" Okej HEJDÅ."
Det var tio procent av allt jag äger i pengaväg, hejdå!
Vad kan man hoppas på att få för hojen? Känns inte så ljust.
Edit: Bakdämparen är nog också en aftermarketpryl.
Hej!
Vad är en Honda CBR 1000 RR - 08 med PC5 och Yoishi slip-on, värd? Även bänkad för slip-onet. Englandsimporterad, 1500 mil. Tappad så lite skrapad på en motorkåpa.
Tacksam för svar.
Max 80kkr.
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |