världens dyraste hoj

Exakt! Så slapp jag skriva det.
Hela tråden är ju full av typiska svenskar med den svenska mentaliteten som går o köper hus för lika lite som en sjysst motorcykel kostar :rolleyes:

Det kommer dröja innan man får se lite kvalité i detta landet...(hojen ovan borträknat)

Men asså, mavve, den är ju sååå ful! Det handlar inte om pengar, man köper hellre ett eget jetplan, fet lamborghini, lyx villa osv, om man nu känner för att sprida stålar:tummenupp

men så är ju även smaken delad...

De som klagar på att den är dyr i förhållande till vad den kostar har ju totalmissat hela poängen med hojen.

Poängen med den är att inte vem som helst kan köpa den. Det spelar ingen roll om du har turbotrimmat den Hajjabysa och plockar ut 68 000 000 hk ur den till ett pris av 14.90 pesetas.

Att köpa en Eccose lär ju handla om att man har råd att köpa den och kreti... och... pleti... inte... har... råd... med... det...

Personligen tycker jag väl att den var sådär, lite väl mycket disparata linjer och mishmash vad gäller designen. Men frånvaron av kåpor och jox är ju positivt i mina ögon.

Japp då har vi fått bevisat att har man pengar så är man puckad!
POÄNGEN ÄR: 1 företagare som vill tjäna pengar.
-Hur gör man det? (Nichad marknad)
Prestige att äga någonting som ingen annan har.....10 i detta fall.
But you dont know dick about bikes if u by one.
Någon pratar om kvalitet i tråden....saknas i sverige...
Har bestämt för mig att en svensk kille vunnit vm i hojbyggande...
Så nog finns det kvalitet i sverige.

Men visst om man skiter pengar kan man ju köpa helt meningslösa prylar eller elda med dom.

Ja ja sedan kan man ta in jantelagen mm mm i sverige, men JAG tycker den är ful och inte vidare prisvärd....200 häst eller BAH.

/Dimman

Den har ju en likadan programmerbar revtech-varvräknare som jag har beställt. Det måste vara en kanonhoj det där! :hihi

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back