Den ser ut att höra hemma i Starfield.BMWs CE 04 kan vara bland det fulaste jag sett. Ser ungefär lika smidig ut också
View attachment 493041
Den ser ut att höra hemma i Starfield.
Fast ända scootern som ser bra ut är ju Vespa ändå, så det är väl inte jättekonstigt.
Lamborghini-fanboys dreglar säkert över den. Men inte jag.Kanske inte fulast kan kan någon mer än ägaren älska den här lackeringen / utseendet ?
View attachment 493253
Ja, jag tycker den är rätt smaklös redan i originalutförande, hur man kan betala över 600 papp för något dyligt övergår mitt förstånd (som kanske inte är top notch).Kanske inte fulast kan kan någon mer än ägaren älska den här lackeringen / utseendet ?
View attachment 493253
En Italiensk elhoj, för endurance-lopp. Vad kan gå fel i det konceptetEtt tävlingsredskap för den oblyge.
View attachment 493324
Känns som att de sneglat en liiiiiten aning på Teslas logo när de designade sin egen? Discanto (alldeles oavsett den faktiska innebörden) låter som en koreansk småbil.En Italiensk elhoj, för endurance-lopp. Vad kan gå fel i det konceptet
Det måste väl vara ett resultat av ändlösa timmar i vindtunnel? Inte gissar de väl sig fram till något sådant?Känns som att de sneglat en liiiiiten aning på Teslas logo när de designade sin egen? Discanto (alldeles oavsett den faktiska innebörden) låter som en koreansk småbil.
Riktigt ful var den iaf, undrar hur tankarna går kring utformning av den framkåpan?
Lika som bärEtt tävlingsredskap för den oblyge.
View attachment 493324
Ja, antar det? Tänkte om det ev handlade om komfort för föraren också, rally (adventure)-hojar brukar väl vara ha notoriskt dålig turbulens från framkåpan?Det måste väl vara ett resultat av ändlösa timmar i vindtunnel? Inte gissar de väl sig fram till något sådant?
Den platsar i tråden i vilket fall…Mäkinens hoj fick mig att minnas tv-serien Street Hawk men när jag väl googlat fram den så var den inte så lik som jag trodde.
View attachment 493328
Den platsar i tråden i vilket fall…
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS