MANGAN
Klabbe skrev:2549074Har skummat igenom tråden lite snabbt och insett att ni missat den absolut fulaste hojen som någonsin gjorts!!!
Hur fan har dom tänkt att kunna sälja sån här skit!!!
Jag fattar ingenting!!!
Klabbe skrev:2549074Har skummat igenom tråden lite snabbt och insett att ni missat den absolut fulaste hojen som någonsin gjorts!!!
Jag fattar ingenting!!!
Jag fattar ingenting!!!
Poke skrev:2363001Den här va snygg
rfb skrev:2363546Här är den...historiens fulaste...låt mig presentera:
DuoBike från Ducati
V-twin, troligen trasig rätt ofta, mysko design och lösningar, läckte nog olja, "extrem sittställning", lät konstigt, vad låter det som? Ducati...
Paser skrev:2550288detta tycker jag är en bra kandidat:
rfb skrev:2363546Här är den...historiens fulaste...låt mig presentera:
DuoBike från Ducati
V-twin, troligen trasig rätt ofta, mysko design och lösningar, läckte nog olja, "extrem sittställning", lät konstigt, vad låter det som? Ducati...
Nexor skrev:1179983Egentligen är jag lite taskig, men jag måste visa upp den för alla! Jag tog bilden på sjöborakan i sommras när RadicalRiders var där. Hoppas inte ägaren tar illa upp, men fan vad ful den dämparen är....
Pilsner skrev:2550496Ljuddämparen är nog egentligen till en Saab 96 från sjuttiotalet.
Inte syggt, jag håller med, men det är rätt fräckt att ympa ihop delar från olika fordon.
pilsner
Paser skrev:2550288detta tycker jag är en bra kandidat:
Mögel skrev:2550625Vadå med lite styling kan den ju bli hur snygg som helst. En riktig stunt hoj..
Peder Rosberg skrev:1209693Tyvär så fanns ingen information att få men ja kan slänga in länken här..
http://www.atspeedimages.com/donington_collection/
tycker hela hojjen ser en aningen microskopisk ut med den där fetsäcken till hojåkare.Chronic skrev:1179019Den tjocka snubben, kolla knäpuckarna Det ser ut som de är microsmå
Bollox skrev:1178795Och en mikrovågsugn till baklykta. Förresten hette modellen GSX 1100 EF...
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|