Macho Woman skrev:Inte nog med att det är stort. Det är förbannat fult också. Mattsvart med gul rand kan ju inte vara poppis hos någon. Framför allt inte bland oss med .
Macho Woman skrev:Inte nog med att det är stort. Det är förbannat fult också. Mattsvart med gul rand kan ju inte vara poppis hos någon. Framför allt inte bland oss med .
Rosell skrev:Tack som fan...
Näää va F.. är detta för barnfasoner ni håller på med..snacka skit om folk som inte ens gjort er något.Macho Woman skrev:Inte nog med att det är stort. Det är förbannat fult också. Mattsvart med gul rand kan ju inte vara poppis hos någon. Framför allt inte bland oss med .
JaDeM skrev:ingen som skulle vilja äga en sådan här kanske?
Tänk när turbon kickar in "Håll i hatten"
burner skrev:Heheh, jo.
Är det 70-80Hk på hojen ?
Ähhh...det där. Sån har jag fler bilder på. Lila metallic, kan det va nåt ?JaDeM skrev:ingen som skulle vilja äga en sådan här kanske?
Snorfen skrev:Fula hojar har det väl funnits en hel del genom åren....men det värsta är väl vad egentligen folk gör med sina hojar. När man möter ett ekipage efter vägen som ser ut som pansarkryssaren Potemkin med nallar,kaffebryggare,husgeråd,tält och halva jädra bohaget släpande efter sig för att slutligen förgylla besten med tonvis med fuskkrom m.m. då blir jag iaf så illa berörd att jag nästan vill styra ner i diket och somna in för gott!!
Hojen? Gissa.....nåt med vinge är det iaf...
Är du på riktigt?E22 skrev:Näää va F.. är detta för barnfasoner ni håller på med..snacka skit om folk som inte ens gjort er något.
Ååå föresten macho woman, du är väll inte så j... fager själv vad jag sett...så lägg den där förskoleatetyden...
Panos skrev:den här är INTE snygg
Bollox skrev:vinge var en överflödig ledtråd...
Snorfen skrev:Så rätt så!!*haha*
Men kände mig så pedagogisk idag!!
Men det fanns om jag inte minns fel både en Suzuki som hette Cavalcade och en Yamaha som hette Venture som var i samma klass som Guldwingen.
Fanns även lillbrorsan Silverwing....
Men usch,nu sitter jag och ställer till så jag blir magsjuk tror jag..
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |