_audi_4_ever_ skrev:Varför e inte Nicholas Cage med? Han är ju helt klart bäst.
rejser skrev:Eftersom pollen inte diiiirekt är superseriös...typ.
Men Chuck Norris borde platsat![]()
Nicholas cage överspelar nå så fruktansvärt. Vad har han gjort som gör att han platsar?Halogen skrev:Faktum är att Cage egentligen också platsar...![]()
Tycker chuck är för goody twoshoes, tänkte ta med han först men det är som nånting med han som gör att han inte passar.rejser skrev:Eftersom pollen inte diiiirekt är superseriös...typ.
Men Chuck Norris borde platsat![]()
För att han inte är en av de grymmaste skådisarna, han är grymt duktig och kanske världens snyggaste man men det är inte det som det är frågan om nu.Nitrogen skrev:Varför är inte Johnny Depp med?!
![]()
honkiie skrev:Nicholas cage överspelar nå så fruktansvärt. Vad har han gjort som gör att han platsar?
UrbanTiger skrev:Du är ju dum i huvet :kocko
Nick är så jävla go![]()
Han är inte nog hård mot dom hårda.Halogen skrev:Han är en jävligt dålig skådis, därför platsar han i sällskapet ovan. Å andra sidan är Cage en riktig mjukis, så kanske inte ändå.
honkiie skrev:Han är inte nog hård mot dom hårda.
Hur brukar du göra då? Jag brukar sitta eller halvligga ner i soffan, ibland har jag snacks. Har jag fel teknik alltså?UrbanTiger skrev:Det beror på hur man tittar på en film.
UrbanTiger skrev:60 sekunder och Con air suger meen annars gillar jag hans filmer...
Andy Garcia är åxå en sånn jeppe so gör filmer man gärna ser.
Jag börjar bli gammal![]()
Hold your horses nu vaSolid snake skrev:Tom hanks är ju hyfsat bra skådis, varför är Dolph lundgren med i pollen?
Hur du än vrider och vänder på det så kommer ALDRIG Dolph eller Van damme bli grymma skådisar.betsy skrev:Hold your horses nu vaVa inte det här en poll om grymmaste och inte bästa skådisar?
Solid snake skrev:Hur du än vrider och vänder på det så kommer ALDRIG Dolph eller Van damme bli grymma skådisar.
Grymmaste är isf Clintan.
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |