Världens Längsta Stoppie Med Scooter 350m

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
här har vi en kille som åkte 937 fot.. det KAN ju bara inte va dåligt.. :p

http://www.youtube.com/watch?v=n7dHFRyn77o&mode=related&search=stoppie endo

Men jag är ju svensk och anser att han är rätt kass... Man ser ju klart och tydligt att han inte har känsla för det där.:fakta

Däremot skulle du se mig som brassar helvet på bakhjulet alla växlar till varvstopp och sedan avslutar med en ca 7km lång stoppie. När bakhjulet ändå är i luften passar jag på att hytta med NÄVARNA(!) åt alla bilister. Sen kommer snuten men då gör jag en FYB och drar iväg på slangen förbi ett dagis. För jag är världsmästare precis som alla andra här på forumet.

:rolleyes:

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Snyggt. Det skulle finnas ett körkort för videokamera som krav innan man får posta på youtube.

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Han e grym, men undrar bara om det inte finns en massa som kan göra samma sak här på Sh. För han har ju hjälp av nerförsbacken. Det gäller att hålla balanspunkt??

Men jag kan inte:tungan

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Men jag är ju svensk och anser att han är rätt kass... Man ser ju klart och tydligt att han inte har känsla för det där.:fakta

Däremot skulle du se mig som brassar helvet på bakhjulet alla växlar till varvstopp och sedan avslutar med en ca 7km lång stoppie. När bakhjulet ändå är i luften passar jag på att hytta med NÄVARNA(!) åt alla bilister. Sen kommer snuten men då gör jag en FYB och drar iväg på slangen förbi ett dagis. För jag är världsmästare precis som alla andra här på forumet.

:rolleyes:

:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :banana

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Jag vill bara tillägga en sak ni inte tänkt på. moppekillen kommer inte upp i dom hastigheter stuntgubbarna får upp sina hojar i. sen har du inte samma kontroll över hojen när du inte gränslar över nånting. lätt hänt att de börjar svänga.

och stoppies med bil. jag tänkte med en ggn på snubbarna som gör det med austin mini och vips dök det upp en gul mini i spalten brevid.

http://www.youtube.com/watch?v=LmEZRT_X4ME&mode=related&search=stoppie endo

där har ni äkta vara utan ljufttrycksfjädring lr ett par tjocka amerikaner till hjälp:tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024