Världens roligaste skämt

Spanien hade inte så bra humor.. :näsblod

Edit: Det var fler än Spanien som höll samma klass..

Last edited:
Riktig "Stefan och Krister" nivå på den! D.v.s det är inte så värst roligt men man kan inte låta bli att skratta ändå.

En Skåning, anka och stockholmare i en och samma historia kan aldrig bli riktigt riktigt roligt enligt mig. Men uppenbarligen var det en del som tyckte annorlunda. :gnissla

Finlands bidrag borde vunnit istället! :tummenupp

Hannu wants everything to be perfect for his anniversary trip to the hotel where he and his wife honeymooned 30 years earlier. So he gets there a day early to make all the arrangements. That night, he e-mails her but misspells the address and it goes to a recent widow.
The next day, the widow's son finds his mother passed out in front of her computer. On the screen is this e-mail: "My darling wife, I've just gotten here and everything's set for your arrival tomorrow. I hope your trip down here will be as pleasant as mine.
"P.S. It's really hot!"

Var väl kul att en svensk vann..

Mitt eget favoritskämt (komiknörd som jag är) är av Jimmy Carr. Han avslutade sitt genombrottsgig 2002 med det.

"I'd like to leave you all on a somber note, if I may. I'm not sure if you're aware of this, but if you took all the money we in the west spend on food in one week, you could feed the third world for one year. Now I don't know about you, good people, but I can't help feeling.. ..we're being overcharged for our groceries."

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick