Världens sämsta jävla dag!!!

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Jag tror jag bräcker dig på "världens sämsta jävla dag!!!". Jag har spenderat hela dagen till att fixa till mitt rum så att allt skulle bli skit fint. Byggt möbler som ska passa perfekt m.m. När allt är klart (runt 10 på kvällen) så sätter jag mig i soffan tillsammans med min flickvän för att avnjuta en film efter en dags arbete. Då kommer min mor och börjar babbla om att min flickvän minnsan inte skulle sova hemma hos mig utan att hon skulle åka hem (kl. halv 11 på kvällen, en timmes resväg hem :eek: ) Det hela slutar iallafall med att min flickvän får ringa å väcka sina föräldrar som får åka och hämta henne och jag blir utkastad. Så nu sitter jag i min fars datarum, som verkar bli mitt hem för en tid framöver.

Så, jag vet hur det känns.

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
EBS skrev:
Jag tror jag bräcker dig på "världens sämsta jävla dag!!!". Jag har spenderat hela dagen till att fixa till mitt rum så att allt skulle bli skit fint. Byggt möbler som ska passa perfekt m.m. När allt är klart (runt 10 på kvällen) så sätter jag mig i soffan tillsammans med min flickvän för att avnjuta en film efter en dags arbete. Då kommer min mor och börjar babbla om att min flickvän minnsan inte skulle sova hemma hos mig utan att hon skulle åka hem (kl. halv 11 på kvällen, en timmes resväg hem :eek: ) Det hela slutar iallafall med att min flickvän får ringa å väcka sina föräldrar som får åka och hämta henne och jag blir utkastad. Så nu sitter jag i min fars datarum, som verkar bli mitt hem för en tid framöver.

Så, jag vet hur det känns.

Min säng står på högkant... slå det om du kan... :va

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
seså, nu är det inte världens sämsta dag längre... Klockan är över tolv.... Nu kan allt bli bättre!!!

Hoppas att allt löser sig så bra det går t-cat....!!!!

Akvarium är fina om det är rent å fräscht och inte hål...

/H

pansarvagnen

BRRAAAAAAAAAAAP!!!
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
monark
jobbar med att torka och utreda vattenskador, så jag vet vad Lite" vatten kan ställa till med...

om dina väggar var av gips så bör dom kapas eftersom dom suger upp vattnet ganska fort och akvarievatten är ju inte helt bakteriefritt antar jag...
sen möglar pappen på skivan väldigt fort!

Ang. golvet så brukar det gå att diskutera om golvet är relativt oskadat.
Vad var det för parkett?

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
hållundan skrev:
seså, nu är det inte världens sämsta dag längre... Klockan är över tolv.... Nu kan allt bli bättre!!!

Hoppas att allt löser sig så bra det går t-cat....!!!!

Akvarium är fina om det är rent å fräscht och inte hål...

/H

Det känns inte speciellt mycket bättre nu... :arsele

:tungan

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
pansarvagnen skrev:
jobbar med att torka och utreda vattenskador, så jag vet vad Lite" vatten kan ställa till med...

om dina väggar var av gips så bör dom kapas eftersom dom suger upp vattnet ganska fort och akvarievatten är ju inte helt bakteriefritt antar jag...
sen möglar pappen på skivan väldigt fort!

Ang. golvet så brukar det gå att diskutera om golvet är relativt oskadat.
Vad var det för parkett?

200 liter blir en "liten" fläck på golvet...

Det kommer en snickare till lägenheten imorgon och en expert på fuktskador. Jag orkade inte göra något förut, hade redan varit där i över 6 timmar och hållt på...

vet inte vad det var för träslag i parketten.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Thundercat skrev:
Det känns inte speciellt mycket bättre nu... :arsele

:tungan

Inte alltså? Rackarns, va ska jag då försöka med?? Ett gäng pussar :kär å lite :slicka kanske???

Hmmm, kan :banana dansa lite med om det skulle vara så....

:hej

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
kajlyl skrev:
byggt om ett rum och byggt massa möbler på en dag?
Varför gjorde din mossa så?
:va

Sanerade hela rummet så att det va helt rent och sen så möblerade jag om helt och anpassade alla möbler efter den nya möbleringen. Var inte helt enkelt.

Jag kan inte svara på varför. Frågan är om hon själv kan det. :va

dumbo

Mjutt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
På gång
Thundercat skrev:
Jag skulle tippa på att det var ca 200 liter vatten som rann ut på golvet. Det hade runnit ut ca 100-150 liter innan jag vaknade. Sen körde jag i 2 slangar och sög ut vattnet till golvbrunnen inne på toaletten.

200 liter är ju inte att leka med. Tur att inte mitt stora kar sprang läck någon gång iaf. Funderade ibland på vad som skulle hända om det blev så.
Hoppas allt ordnar sig relativt snabbt och enkelt iaf.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Man har inte akvarium. Såklart att det spricker, den risken känner man till då det hänt flera hundra gånger och man skall inte bli så förvånad när det väl händer.

Fiskar är inga actiondjur heller :rolleyes:

750RR

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Dunderkissen! *tyckasyndom*

Hoppas det ordnar upp sig! Och sälj _inte_ hojen, gå ut och krama den lite istället. Det hjälper! Tänk på våren och allt hojåka vi ska ta oss för då...

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Stackars katten!

Men bor du hemma så kommer du väll vara på sporthoj mera?

Hopppas det löser sig!

//Lännström

mibe04

Uppsala RoadRunners
Gick med
11 May 2003
Hoj
den bästa
Råkade ut för en sån där akvarieolycka när jag va runt 15 år. Bodde I ett nybygd radhus i Sävja(Uppsala) på den tiden och husen va ganska dåligt byggda där. Förmodligen flyttade sig golvet lite och knäckte limmningen i ena kortsidan på akvariet. Som tur va hade byggjobbarna gjort ett så jävla dåligt jobb att golvet hade som en grop i mitten. Inte så att man kunde se det men allt vatten samlades I mitten av rummmet :)

100 av dom 250 liter vatten som fanns att tillgå rann ut men de va bara att torka upp...

Så Ibland kan skitbyggen va bra... men å andra sidan hade ju akvariumet aldrig spruckit om huset hade varit bra byggt...

Thundercat

Ringmärkt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En svart.
maverick_750rr skrev:
Man har inte akvarium. Såklart att det spricker, den risken känner man till då det hänt flera hundra gånger och man skall inte bli så förvånad när det väl händer.

Fiskar är inga actiondjur heller :rolleyes:

750RR

Mina hajar är actiondjur. :fakta

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...