EBS skrev:
//Emil, irriterad på jävla moppefuckon som inte förstår bättre.
Jonne_boy skrev:jag vurpade utan körkort....
på skolgården en bit hemmifrån när jag övade garagevändningar..
e det inte onödigt att köra utan kort??
vad händer den dagen du klipper en gammal tant..
eller värre ett barn..
om du skadas gör väll inte så mycket men när en helt oskyldig blir skadad...
sen så e det inte billigt att betala allt ur egen flicka heller...
-esser- skrev:kan ju hålla med om att det är dumt, men har man en cykel så måste man ju köra.. plus att jag bor på ett ställe där det inte bor mycket folk! klockan var mitt i natten. MEN man kan ju inte ligga och slököra!!! det går inte man måste ju dra på!!!
#2 skrev:Det e ju det vi försöker ta oss i från!!
mopparna!!
nää nog måste man ta det lugnt innan man har kortet!
Olle skrev:ursäkta att jag skrattar (haha), men är det inte ganska svårt att vurpa när man tränar garagevändningar??
Jag har haft hoj i snart 1,5 år utan att vara så korkad att jag stuckit ut på en runda för att "man måste köra om man har en cykel". Här bor det 2000 pers och 0% av dem är ute på natten men något får man väl ändå ha i huvudet! Sen kan man ju diskutera vidare om hur föräldrar som låter sina barn köra utan körkort fungerar men det tänker jag inte göra här. Hur länge har du haft din hoj, ett par veckor? Du kan lika gärna sälja den igen för något körkort lär det inte bli för dig på ett tag.-esser- skrev:kan ju hålla med om att det är dumt, men har man en cykel så måste man ju köra.. plus att jag bor på ett ställe där det inte bor mycket folk! klockan var mitt i natten. MEN man kan ju inte ligga och slököra!!! det går inte man måste ju dra på!!!
fi99e skrev:axel skall vi lägga till att du hade druckit oxå??
ok vi bor typ på samma ställe å d e inte mkt folk där men nu på sommaren är det extremt mycket folk! jag hoppas värkligen att d gjorde ont!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |