RF_Racing skrev:Jag har fått lite pengar över sen jag fick ärva min farmor, så nu har ja tänkt att trimma en 125a så mycket de bara går!
nån som har länk till svenska sidor som säljer trim!? inte addemoto!
skriv mer än gärna ner det grymmaste settet du kommer på + länkar till de olika delarna!
+ att jag vill ha förslag på vilken 125a ja ska trimma.
det lutar åt 7vxl mito eller gasgas sm
Saabmosare skrev:Varför inte spara dom och skaffa en melanhoj senare? tål ju att trimmar lite mer än 2taktarna.
Iaf så satsa på gasgasen, Du kommer inte hinna göra annat än växla på en 7vxl mito om du värstingtrimmar den, man får växla ganska mycket ändå.
RF_Racing skrev:Jag har fått lite pengar över sen jag fick ärva min farmor, så nu har ja tänkt att trimma en 125a så mycket de bara går!
nån som har länk till svenska sidor som säljer trim!? inte addemoto!
skriv mer än gärna ner det grymmaste settet du kommer på + länkar till de olika delarna!
+ att jag vill ha förslag på vilken 125a ja ska trimma.
det lutar åt 7vxl mito eller gasgas sm
RF_Racing skrev:Jag har fått lite pengar över sen jag fick ärva min farmor.
prulle skrev:Hur mkt har du ärvt? Ganska avgörande..
H4 skrev:Hm, antingen trimma 125:a eller turbomata en 600?
Nja, bättre att spendera pengarna på en 600, men jag förstår inte varför du ska köra turbohoj som första hoj? För du har väl aldrig haft en tyngre hoj, eller?
Lägg ner pengarna på styling, eller en vettigare hoj - nyare?
Trimma inte 125r, för du kan inte få upp farten så mycket mer.
Turbo på stånka blir jättebra, speciellt på en 125 fjuttmoped där inte ens turbinen klarar av att snurra i turbon pga det låga trycket i en liten motor.Speedsoda skrev:Om du tvunget ska trimma en 125 kubikare, gör det då med en fyrtaktare. Töörrrbo!
Solid snake skrev:Turbo på stånka blir jättebra, speciellt på en 125 fjuttmoped där inte ens turbinen klarar av att snurra i turbon pga det låga trycket i en liten motor.
Men du var väl ironisk...
RF_Racing skrev:jo tack... antingen så blir det en värsting moppe eller så satsar jag nu på en 125a en gasgas.. men länkar till trim nån?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|