Kronen
Medlem
varför inte spara pengarna till nått viktigare?
Kronen skrev:varför inte spara pengarna till nått viktigare?
wand skrev:Är du 14 på riktigt eller skämtar du? Du vet på fullaste allvar inte om du ska trimma en mopped för 20k (i din andra tråd) ,köpa och trimma en 125a eller om du ska turbokonvertera en 600a.
ansluter mig jag med...Kronen skrev:håller me daj padde
AxlySM skrev:Annars äre väl bara att slänga på en 125:a eller 600.. Skippa moppen.
Jag tror det är ett mkt roligare, vettigare och mer utvecklande alternativ!RF_Racing skrev:o en standard 600 o bana låter vettigt endå..
hur mycket har du fått egentligen, typ 400 000 om du nu kallar 20k för en bråkdelRF_Racing skrev:jo men va faan.. det är baraen liten del av de ja ärvde!
ja får vell köpa va jag vill för det?
Han säger i en annan tråd att han har ärvt ungefär 1 mille....-Rosen- skrev:hur mycket har du fått egentligen, typ 400 000 om du nu kallar 20k för en bråkdel
varför trimma en gas gas. Varför ens satsa på en 125a!.. köp en större hoj och börja köra bana istället!. Supermotard, enduro, cross eller sport. Vicket som det är skitskoj allt ihop. Varför plågas med en 125a på vägarna när det är bana som är roligt!AndersJohansson skrev:Kan vi inte hålla oss till ämnet?
Om han vill köpa moppetrim för sina pengar är det väl sin sak?
Sedan tycker jag det är bra om man drar till med ett argument och inte bara säger köp en gasgas dom är dyrast. Har svårt att tro att det finns några större mängder trim till dom, men bevisa gärna motsatsen för mig
philsson skrev:varför trimma en gas gas. Varför ens satsa på en 125a!.. köp en större hoj och börja köra bana istället!. Supermotard, enduro, cross eller sport. Vicket som det är skitskoj allt ihop. Varför plågas med en 125a på vägarna när det är bana som är roligt!
fishbone skrev:Han säger i en annan tråd att han har ärvt ungefär 1 mille....
bästa hittils.prulle skrev:Annars köp en enduro och kör på vägen med du har ju råd med bötrena.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|