Värstinghoj = värstingbil???

DwD

Med lem
Gick med
13 Mar 2003
Ort
Stockholm(Nacka)
Hoj
KTM 990 SMR 2010,XR400R-2004
kör cbr600rr -05a som båge, leker med en xr400r 04a(för lite =/ ).
och som bil har jag en skoda rs nya 06an.
bil intresset dog som fan när jag började köra båge.. köpte den mest för att jag har "tant" :tungan
 

raiderpatz

homoside in presinkti
Gick med
1 Feb 2006
Ort
sumpen
Hoj
äss
kör thunderace som brukis, i garaget står en 74ans transam med 462a, dvs 7.5 gånger hojens motorvolym. har en dålig vana av att vilja vara värst bland polarna.
 

Andreas N.

börjar bli hojsugen igen!!!! :D
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Här i min villa... :P
Hoj
Cbr 600f -96 ...SÅLD till fördel för snöskoter...SMART DRAG!
pucko skrev:
2041886 Ja nästan och det väl inget fel med det. :banana :tummenupp :hihi

Mmmm...så länge du håller fast vid Hondan så...okej. :hihi

chili skrev:
2041559 Ja man kan nästan tro det när man åker här i trakterna... Men då ska du se Göteborg, där "ä klat man åker Vålvoooo"


:hihi ...och i Skåne åkes det bara Tyskt va? :gnissla
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
BridgeMill skrev:
1858324 Satt och tänkte över mitt val av hoj och bil. Speglar mitt val av hoj mitt val av bil :va . Jag kör ZX-6R och Lexus IS 200... Båda har små motorer 600cc och 2000cc och förhållandevis många cylindrar ( fyra och sex). Varför jag köpte bilen var för att den inte är så vanlig, vill inte ha en som alla andra har. Hojen köpte jag för den coola färgen (Kawagrön :yoparty ). Så frågan är egentligen "Köper man bil som man köper hoj?".

Ni som kör de elakaste hojarna kör ni de snabbaste bilarna? Eller e det kanske tvärtom, man kanske inte har råd eller lust med en kvick bil (som både fruga och ungar ska åka) om man ligger och pressar med pärlan på två hjul...

Låg sömnlös hela natten och tänkte på detta :huvet . Så snälla reda ut detta år mig :Bugar

Detta är varje fall varken värstinghoj el bil...jag har iofs inte det heller!

Numera skiter jag i bilarna, bara de rullar o går, effekt i bil? Folk brukar skryta hur "pigga" bilarna är, jag bara ler.."Performance" får jag ut av hojen och förväntar mig inte att bilen skall leverara det, vill man det måste man löpa linan ut, och då blir det dyrt..Nej jag vill helst när jag åker bil, åka bekvämt, och lyxigt, och nästa gång blir det mera kvalitétsbil, antigen med njurar i fronten, el stjärna på huven,ev os-ringarna. :tummenupp
 

Röjås

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2005
Ort
på andra sidan bron...
Hoj
R1 -01
Hoj R1 -01.
Bil: Volvo 745 90.a Varför???

Därför att jag fick den billigt, sen blir man imponerad över hur mycket skit man kan få in i den. Grymt praktiskt men väldigt tråkigt. Dock åker man ganska skönt i den. Dragkrok ett måste om man gillar båtar.
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hoj: På gång = SUZUKI
Bil: BMW 520i E28 -86

Gillar BMW starkt, finns inte nåt annat märke :rofl :hihi
 

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ingen förtillfället
Hoj: r6 -03 bil: bmw och sen en honda civic med minsta motorn :D
 
Last edited:

The Shadow

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2006
Ort
Borås
Hoj
Ktm 640 SM -05
Bil: Sierra Cosworth Rwd -88

Hoj: Ingen just nu men provade Diggy´s 660 :yoparty igår måste ha en sådan.
 

t-röd

Absolut Pikant
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Enköping
Hoj
en skrapad & en fin
jag susar till jobbet i en snaab 9-3 '00, osså har jag en bandit 1200 '96. såhär i efterhand önskar jag att jag valt tvärtom - nyare hoj, halvdassig kärra!

bilåkning är numera glanslöst och trist.. ;)
 

*Thunder*

Ralle
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Växjö
Hoj
GSX-R 1000 -01
Hoj: R1 -02

Bil: 9-3 Aero -02, 900 turbo -95, båda bilarna med en del godis=) sen en sleten vinterbil haha.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Kör VFR 750F och Volvo S70 GLT. Båda ligger där i mitten någonstans inga värstingar på något sätt. Båda är äckligt pålitliga och driftsäkra. Lastutrymmet är förhållandevis bra på bägge. :tomten Bägge funkar bra för långturen och är lika dåliga till de krokiga vägarna. Bägge är lika dåliga på att dra till sig ragg :tuttar :huvet

Hoj och Bil hänger ihop. Helt klart! My 50 cent´s!

//KaliZ
 

Daniel410

Mr.SV1000s
Gick med
22 Aug 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki SV1000s
BridgeMill skrev:
1858324 Satt och tänkte över mitt val av hoj och bil. Speglar mitt val av hoj mitt val av bil :va . Jag kör ZX-6R och Lexus IS 200... Båda har små motorer 600cc och 2000cc och förhållandevis många cylindrar ( fyra och sex). Varför jag köpte bilen var för att den inte är så vanlig, vill inte ha en som alla andra har. Hojen köpte jag för den coola färgen (Kawagrön :yoparty ). Så frågan är egentligen "Köper man bil som man köper hoj?".

Ni som kör de elakaste hojarna kör ni de snabbaste bilarna? Eller e det kanske tvärtom, man kanske inte har råd eller lust med en kvick bil (som både fruga och ungar ska åka) om man ligger och pressar med pärlan på två hjul...

Låg sömnlös hela natten och tänkte på detta :huvet . Så snälla reda ut detta år mig :Bugar
Suzuki SV1000s -03 och BMW 530-04... Igen av dom e elakast...men funkar fint för mig :yoparty
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top