BostonGurka
Bannad
Last edited:
Eller, så är "normal" användning inte ett fast begrepEn dator som behöver 4 eller 8 GB för något som liknar normal användning är felkonstruerad.
8GB vete fan, dock kör jag slut på +4 rätt regelbundet, spel, FF, någon bild editor, det går åt snabbt i bland om allt är uppe samtidigt.Till vad behöver man 8 GB arbetsminne?
Visst är det billigt! Själv skulle jag aldrig köpa en OCZ igen någonsin. Har haft extremt stora problem med deras diskar. Köpte en, fick byta 3 ggr för det var olika fel hela tiden, sen fixa dom en ny i en annan serie och även den med stora problem och 2 utbyten innan jag slutligen tog en Inteldisk som har funkat felfritt nu i ett par månader!
lite på den ena skärmen och lite på den andra skärmen, det är snabbare att ha allt uppe än att spara ner, stänga och öppna upp igen efter behov. multitasking ftwVarför skulle man ha allt uppe samtidigt?
Till vad behöver man 8 GB arbetsminne?
Varför skulle man ha allt uppe samtidigt?
Vad ska man med 16GB (utom till videoredigering).
Jag vill att min dator ska vara snabb.
Inget som använder 16GB är snabbt, inte minst just därför att det använder 16GB.
En vanlig anledningen till att folk vill göra flera saker samtidigt på deras datorer är att
sakerna de gör tar lång tid. Det beror i sin tur oftast på att deras datorer är felkonstruerade.
En förutsättning för att man HINNA göra flera saker samtidigt är ju att de tar (för) lång tid.
... felkonstruerad.
... felkonstruerad.
Utveckla!Det beror i sin tur oftast på att deras datorer är felkonstruerade.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari