Väsbyåkare

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Ghost skrev:
Jamen dåså, då ska det inte vara några problem med dom "låga" 98 centimeter sadelhöjd som ktm:en har då. :)
Vore kul att testa iskörning men jag har inga däck & vet inte om jag kommer att få råd med det heller, tyvärr.
Ska försöka passa in det i plånboken, man kan ju inte sluta köra bara för att det är halt ute... :fakta

Hm... ska Nitrous få köra också... mnja jag vet inte jag, har ju sett filmerna på pmc:s sida, det slår ju gnistor om fötterna på honom ju!! :crash :skrämd

En testkörning kan alltid ordnas om inte annat så får jag väl dra iväg den till grustaget borta vid smedby,
där finns det utrymme så det räcker till för vem som helst att köra.

Nämn dag & tid bara så ordnar det sig. Helgen känns dock lite förbrukad... :notme

Oj oj, jag kommer få ta på mig värsta platådojorna den dagen jag ska köra den där.
Nitrous och hans filmer...börjar du förstå varför jag inte lånar ut min hoj till honom (tycker om dig Nitrous...*smörar*) .

Smedby låter lovande.

Samt låter lockande med alla leksaker och vänner Nitrous föreslog med för en helg i vinter. Nu vill jag ha snö

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Finns det elstart Ghost ? Min högerfot är lixom inte direkt hel, kan inte ens sparka på en fotboll så att starta en KTM 4takt är uteslutet :eek:

Grustaget var ju lockande, det får vi spika nån helg. Har en kompis i Täby med en XR och en CR500 och han är nog på oxå. Då kan vi filma lite :)

/Nitrous

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Nitrous skrev:
Finns det elstart Ghost ? Min högerfot är lixom inte direkt hel, kan inte ens sparka på en fotboll så att starta en KTM 4takt är uteslutet :eek:

Grustaget var ju lockande, det får vi spika nån helg. Har en kompis i Täby med en XR och en CR500 och han är nog på oxå. Då kan vi filma lite :)

/Nitrous

Japp elstart är det, köpte den av just den orsaken har taskiga knän som inte riktigt orkar med att kicka hoj hela dagarna... :rolleyes:
Iofs så kan man kicka igång den SITTANDE när den är varm men ändå. :)
Sen sitter kicken på vänster sida så foten klarar sig ändå. :7peta

Filma?? :skrämd F*n oxå nu ska man behöva bli förnedrad på film oxå... :crash

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Bilder kommer efter frukosten.

Fester med bournout i garaget är ascoolt, men jäv.. vad dimmigt det blev och vad kläderna idag luktar bränt gummi :lol

Mer fester åt folket och alltid lika kul att få ett ansikte på olika nick här på SH.

Tack Stina och Peter för en välordnad fest.

Tror att både jag och Ghost fick oss ett gott skratt när onyktra gänget tekniker skulle greja ljudet på stereon som försvann :D

Varför kan jag aldrig sova när jag festat. Vill med kunna ligga och sova fram till 12 eller så, men näää, vaknar innan 6 på morgonen :dummer

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Ojävla vad det rök i garaget och i hela huset igår. Det är typ det enda jag kommer ihåg :kocko , hmmm .... och att jag pillade på stereon oxå :tummenupp

Det blev lite för mkt av det goda :fyllisar och idag så är det :huvet ! Ska aldrig mer inta alkoholhaltiga drycker :va

/Nitrous

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
GAAAAAHAHAHAHAHAHA, LEVER du Nitrous??? Du såg lite svår ut efter sista whiskeyn... :fyllisar
Det var mycket underhållande att betrakta både Peter & Nitrous när dom skulle få fart på stereon igen... :lol
Borde kanske ha parkerat dom två i varsin stol istället, men dom fick iaf fart på ljudet tillslut. :tummenupp

Herre jäklar vad dimmigt det blev i garaget såg inte ett smack på bra länge.
Det tog väl 20 sekunder att rökfylla garaget & nästan 20 minuter för att tömma det från röken... :rock :rock :brinnerup
Snöt svart ur näsan när jag kom hem, men det räknas väl mest som bonus i det här fallet? :hihi

Tack för en trevlig fest med bra underhållning (inte bara i garaget), återkommer gärna men då får bilen stanna hemma. :tummenupp

//Ghost

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
ryker

Bifogat

• turbofest 006.jpg
    turbofest 006.jpg
    64.5 KB · Visningar: 34
  • turbofest 008.jpg
    turbofest 008.jpg
    54 KB · Visningar: 32
  • turbofest 003.jpg
    turbofest 003.jpg
    96.2 KB · Visningar: 57
  • turbofest 009.jpg
    turbofest 009.jpg
    65.7 KB · Visningar: 43
  • turbofest 010.jpg
    turbofest 010.jpg
    75.8 KB · Visningar: 40

Nitrous

www.actionpics.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Panigale
Som sagt, det rööök :tummenupp .

Vår bil som stod på uppfarten hade massa gummi på huven och på lysena, undra vaffödådå :huvet
Med fest var det :banana

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...