Fy fan... Nu snackar vi värdegrund på riktigtPropaganda som visas på dagis och skola https://www.bitchute.com/video/uPpKK7upM1QS/
Jag tror inte någon kommer undan. Några klarar sig lite längre men där det finns "mer att hämta" kommer även insatserna vara högre. När de vi betalat för att skydda och upprätthålla ordning backat från sitt uppdrag kan det fort bli ugly. Angriparna har våldskapital i överflöd, inte vi.Jag är mest orolig för barnen och barnbarnen och deras framtid. Jag klarar mig med den utbildning jag har och är rustad att möta det mesta, men när inte jag längre finns och kan skydda familjen mot den skitstorm som är på väg...
I mångt och mycket är islam och kristendom ganska lika, de är inte särskilt toleranta mot oliktänkande. Problemet med Islam är att man verkar mer fanatiska i sim kamp mot andra religioner. Hur ofta hör man om att kristna bränner moskéer eller angriper muslimska folkgrupper? Motsatser är definitivt vanligare.Är det naivt att lita på att dom fredliga muslimerna kommer sätta stopp för en eventuellt extrem framtid?
Lite förbigående; i somras fotade jag av en lapp som någon delade ut till bilarna på min parkering, jag reagerade på den något extrema tonen. Som en liten indikator på vad vi kan få på talriken i framtiden.
View attachment 491719
.. läs, och frukta.
Vem är du och vad har du gjort med Tammer?I mångt och mycket är islam och kristendom ganska lika, de är inte särskilt toleranta mot oliktänkande. Problemet med Islam är att man verkar mer fanatiska i sim kamp mot andra religioner. Hur ofta hör man om att kristna bränner moskéer eller angriper muslimska folkgrupper? Motsatser är definitivt vanligare.
Koranen innehåller många otäcka formuleringar, och det behövs bara att några procent av alla flyktingar vi tagit vill verka efter detta koncept för att Sverige ska bli en mycket otrygg plats att leva på.
Här är några exempel ur koranen att studera:
"Terrorisera och halshugga dem som tror på annat än Koranens skrifter." Koranen 08:12. "Stympa och korsfästa de otrogna om de kritiserar islam" Koranen 05:33. "Gör krig mot de otrogna som bor i ditt grannskap." Koranen 9:123. Döda de otrogna var du hittar dem." Koranen 2:191. " Varje religion än islam är inte acceptabelt. "Koranen 3:85. "Muslimer måste uppbåda alla vapen för att terrorisera de otrogna." Koranen 8:60. "Straffa de otrogna med kläder av eld, krökta järnrör, kokande vatten smälta deras hud och bukar." Koranen 22:19
Här är några exempel
Gefle Dagblad – din nyhetsförmedlare vid snabba händelser och starka berättelserwww.gd.se
Stackars "Tammer" har fått en stroke och helt förändrad personlighet (!).Vem är du och vad har du gjort med Tammer?
Sådana formuleringar finns det gott om i Bibeln också. Och troligen även i Torahn.I mångt och mycket är islam och kristendom ganska lika, de är inte särskilt toleranta mot oliktänkande. Problemet med Islam är att man verkar mer fanatiska i sim kamp mot andra religioner. Hur ofta hör man om att kristna bränner moskéer eller angriper muslimska folkgrupper? Motsatser är definitivt vanligare.
Koranen innehåller många otäcka formuleringar, och det behövs bara att några procent av alla flyktingar vi tagit vill verka efter detta koncept för att Sverige ska bli en mycket otrygg plats att leva på.
Här är några exempel ur koranen att studera:
"Terrorisera och halshugga dem som tror på annat än Koranens skrifter." Koranen 08:12. "Stympa och korsfästa de otrogna om de kritiserar islam" Koranen 05:33. "Gör krig mot de otrogna som bor i ditt grannskap." Koranen 9:123. Döda de otrogna var du hittar dem." Koranen 2:191. " Varje religion än islam är inte acceptabelt. "Koranen 3:85. "Muslimer måste uppbåda alla vapen för att terrorisera de otrogna." Koranen 8:60. "Straffa de otrogna med kläder av eld, krökta järnrör, kokande vatten smälta deras hud och bukar." Koranen 22:19
Här är några exempel
Gefle Dagblad – din nyhetsförmedlare vid snabba händelser och starka berättelserwww.gd.se
Pratade med en nu i veckan som spekulerade om att "men tror du inte det blir bättre sedan då? "Jag tror inte någon kommer undan. Några klarar sig lite längre men där det finns "mer att hämta" kommer även insatserna vara högre. När de vi betalat för att skydda och upprätthålla ordning backat från sitt uppdrag kan det fort bli ugly. Angriparna har våldskapital i överflöd, inte vi.
Tror de flesta har svårt att föreställa sig vad som väntar. Iaf de jag pratar med. Ja, eller pratade. De flesta tror det är värre att vädra sina farhågor än vad det faktiskt blir. Då blir man persona non grata, eller vad det heter.
Sådant är jättebra, mer polarisering tack.Är det naivt att lita på att dom fredliga muslimerna kommer sätta stopp för en eventuellt extrem framtid?
Lite förbigående; i somras fotade jag av en lapp som någon delade ut till bilarna på min parkering, jag reagerade på den något extrema tonen. Som en liten indikator på vad vi kan få på talriken i framtiden.
View attachment 491719
.. läs, och frukta.
Det kommer. Sen när läget är så laddat att en cigg kan tända luften där ute, då kommer inbördeskriget.mer polarisering tack.
Hur tänker dessa?Pratade med en nu i veckan som spekulerade om att "men tror du inte det blir bättre sedan då? "
Öh nej.
OklartHur tänker dessa?
De tycker nog att det är bekvämt att låta bli.Hur tänker dessa?
Det verkar åtminstone obekvämt att inse eller prata om.De tycker nog att det är bekvämt att låta bli.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|