Och du får inte heller köra ifrån ossVaLLe skrev:Självklart att du får...men du får inte busa med oss på fredags kvällar
Och du får inte heller köra ifrån ossVaLLe skrev:Självklart att du får...men du får inte busa med oss på fredags kvällar
aRWe skrev:Och du får inte heller köra ifrån oss
VaLLe skrev:Andersy...vi rejsar vinner du över mig så bjuder jag på medelmsavgiften
VaLLe skrev:Andersy...vi rejsar vinner du över mig så bjuder jag på medelmsavgiften
sporTlovEr skrev:Har du skaffat hoj? Rejsar gör man bara med egen cykel, tar du tramcykeln så torskar du en medlemsavgift
andersy skrev:På strippen eller?
sporTlovEr skrev:Har du skaffat hoj? Rejsar gör man bara med egen cykel, tar du tramcykeln så torskar du en medlemsavgift
VaLLe skrev:CITYRINGEN
Vänta du bara........jag blir arbetslös 10 April
VaLLe skrev:CITYRINGEN
Vänta du bara........jag blir arbetslös 10 April
Var har du fått det ifrån att han riktade det mot dig?andersy skrev:Ja klart jag rejsar med egen hoj, har jag sagt nått annat???
Vad har du fått det med tramcykel från? menar du trampcykel eller tramcykel?
TinaTjejen skrev:Var har du fått det ifrån att han riktade det mot dig?
andersy skrev:Ja klart jag rejsar med egen hoj, har jag sagt nått annat???
Vad har du fått det med tramcykel från? menar du trampcykel eller tramcykel?
sporTlovEr skrev:Är för mycket rödljus! och för farligt..
sporTlovEr skrev:Riktat mot Valle som varit hojlös, ej mot dig! Ber om ursäkt för ev missförstånd.
Edit: Felstavade trampcykel, så det blev tramcykel..ändrat nu dock!
Edit 2: Om du läser tråden igen så ser du att det är Valles svar jag svarar på, inget annat
Edit 3: Valle svarade även mig i sin tråd..tar ett tag att bli varm i kläderna här inne...
MEN vi är snälla mot varandra härinne jämförbart mot ute på "stora" sporthoj där det kan bli lie väl hårt, när du väl börjar känna oss, så inser du! Du känner kanske redan flera!!?
andersy skrev:Ok det är lungt*L*
Är nyss hit kommen till detta forum och er känner ingen vad ja vet, vet bara att en som jag vet, men som jag ej vet namnet på är VIKsupporter, har träffat han för nått år sen, men ni verkar himla trevliga alla därför frågade jag om jag fick åka med er, sen i sommar på onsdagar*L*
Vill ha sommar NUUU
Linus skrev:2115089Är det klockan 18:00 eller 18:30?
r matte skrev:2111496jag står vid funbike kl 18 så får man se hur många som dyker upp
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |