benzzon skrev:2300080Jag kommer nog (säger alltid så för säkerhets skull..)
Drar till erikslund till kl 18, om inget annat sägs..
Jag och Nalberg kommer också till 18:00 Erikslund! Vi vill gärna avlsuta med käk någostans..
benzzon skrev:2300080Jag kommer nog (säger alltid så för säkerhets skull..)
Drar till erikslund till kl 18, om inget annat sägs..
sporTlovEr skrev:2300135Jag och Nalberg kommer också till 18:00 Erikslund! Vi vill gärna avlsuta med käk någostans..
Funatic skrev:2300304En bra kille som heter Anders och åker SP1:a hänger också på, han hinner dock inte dit förrän till 18:30 ca, vänta är ni schyssta =)
//fun
Valle, vi kör inte rakt fram!! Vi svänger mest tror inte man haft så mycket nytta av en turbo idag faktiskt Men vem f-n skulle inte vilja prova det ett tag...VaLLe skrev:2300321Kommer ev. en Haybusa Turbo också..
Mr. Kongo skrev:2329144ska bli fint väder imon så jag har börjat ladda för kvällen och hoppas jag inte blir ensammen
Sir:C skrev:2330585Måste man vara medlem för att hänga på ut och åka är eller är det bara glida med...
Isf vad är det som gäller, vilka tider?, om man inte är så jävla vass på att köra hamnar man tokmycket efter då eller? nåt mer man bör veta?
Vore kul att ta en sväng idag.
WestW skrev:2330828Alla välkommna så klart
18.00 brukar det vara. Var vet jag knappt för det har varit så många turer fram och tillbaka. Stationen tror jag. Man väntar på varandra i korsningar osv så alla oavsett tempo hänger med.
Nyttig läsning
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888&highlight=gruppk%F6rning
Sir:C skrev:2330585Måste man vara medlem för att hänga på ut och åka är eller är det bara glida med...
Isf vad är det som gäller, vilka tider?, om man inte är så jävla vass på att köra hamnar man tokmycket efter då eller? nåt mer man bör veta?
Vore kul att ta en sväng idag.
nalberg skrev:2342865Hur blir det imorgon? Vilka tänker komma?
Sist blev vi fyra stycken. Vet inte hur många ni brukar vara, men första gången jag var med var vi 7-8, vad jag minns...
Vet inte vad det blir för väder och jag törs inte engagera mig. (Ställt av bilen för att åka hoj på heltid)
nalberg skrev:2343859Spotlover var ansvarig för matlagningen idag, så vi sprang på varandra på pizzerian. Han skulle troligen haka på vid fint väder...
Ingen mer? Kom gärna med någon bra väg också. Sist blev det 250.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari