Västerås-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
benzzon skrev:
2300080 Jag kommer nog (säger alltid så för säkerhets skull..)
Drar till erikslund till kl 18, om inget annat sägs..

Jag och Nalberg kommer också till 18:00 Erikslund! Vi vill gärna avlsuta med käk någostans..
 

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Köping
Hoj
ER6n 06
sporTlovEr skrev:
2300135 Jag och Nalberg kommer också till 18:00 Erikslund! Vi vill gärna avlsuta med käk någostans..

Japp... tänkte visa upp mig en sväng och hoppas på att inte bli frånåkt... hehe
 

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Ort
Längs en landsväg
Hoj
BSA 350 -30.
Hallåj!

En bra kille som heter Anders och åker SP1:a hänger också på, han hinner dock inte dit förrän till 18:30 ca, vänta är ni schyssta =)

//fun
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Funatic skrev:
2300304 En bra kille som heter Anders och åker SP1:a hänger också på, han hinner dock inte dit förrän till 18:30 ca, vänta är ni schyssta =)

//fun

Sp1:an kom med, det var blandade hojar, sv 650, Er6, Thunderace, R1:A,samt sist och inte minst 2 st cbr 929:eek:r. R-matte tog täten, fina vägar mot Skerike, sen mot dingtuna och Salahållet, Matte Konsulterade även aRWe för lite vägalternativ, mot Vad, kringel-i krok vägar. Trevlig kväll, trevligt folk med ca 12-13 mil åka. Samt att man testade en KANON hoj, Benzzon´s Honda cbr 929:a, det kändes nästan som "hemma" för mig :tummenupp

VaLLe skrev:
2300321 Kommer ev. en Haybusa Turbo också..
Valle, vi kör inte rakt fram!! Vi svänger mest :hihi tror inte man haft så mycket nytta av en turbo idag faktiskt :gnissla Men vem f-n skulle inte vilja prova det ett tag... :)
 
Last edited:

Mr. Kongo

Medlem
Gick med
17 Mar 2005
Ort
Nynäshamn
Hoj
ZX6R -05, YZ450F -08, HVA TE250 -08
ska bli fint väder imon så jag har börjat ladda för kvällen och hoppas jag inte blir ensammen :)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Mr. Kongo skrev:
2329144 ska bli fint väder imon så jag har börjat ladda för kvällen och hoppas jag inte blir ensammen :)

Skulle vart jäkligt kul, men andra planer för ikväll:( Skall ev ta en sväng på förmiddagen här, får se hur varmt det blir bara:död
 

RX

VFR - paradise on wheels
Gick med
3 Sep 2003
Ort
Västerås
Hoj
En grön Honda VFR -93
Kan tyvärr inte onsdagar. Ligger på dialys till ca 19:30.
Typiskt när det är sånt superväder !
Hoppas kunna vara med nästa sommar.
 

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Köping
Hoj
ER6n 06
Jag ska försöka titta förbi. Men ni får nog vänta in mig efter vägen som förra gången... hehe
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
Måste man vara medlem för att hänga på ut och åka är eller är det bara glida med...
Isf vad är det som gäller, vilka tider?, om man inte är så jävla vass på att köra hamnar man tokmycket efter då eller? nåt mer man bör veta?
Vore kul att ta en sväng idag.:yoparty
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Sir:C skrev:
2330585 Måste man vara medlem för att hänga på ut och åka är eller är det bara glida med...
Isf vad är det som gäller, vilka tider?, om man inte är så jävla vass på att köra hamnar man tokmycket efter då eller? nåt mer man bör veta?
Vore kul att ta en sväng idag.:yoparty

Alla välkommna så klart:tummenupp
18.00 brukar det vara. Var vet jag knappt för det har varit så många turer fram och tillbaka. Stationen tror jag. Man väntar på varandra i korsningar osv så alla oavsett tempo hänger med.

Nyttig läsning
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888&highlight=gruppk%F6rning
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
WestW skrev:
2330828 Alla välkommna så klart:tummenupp
18.00 brukar det vara. Var vet jag knappt för det har varit så många turer fram och tillbaka. Stationen tror jag. Man väntar på varandra i korsningar osv så alla oavsett tempo hänger med.

Nyttig läsning
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=2888&highlight=gruppk%F6rning

Hittils har det varit vid funbike kl 18:00, sen väntar man in till 18:13, har hänt att man vet att någon varit på G så vi har väntat till 18:30..
Jag kommer ej, har dock hunnit kört 12 mil idag på fm, kurvorgier på vägen upp mot Fagersta och vände tebax, för varmt snudd på...
 

Sir:C

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
västerås
Hoj
GSX-R 1000 K6 banhoj/KTM 530 -08
okey tack för svaren.
Så det är funbike jag ska infinna mig vid kl 18.00?
Hur många brukar det dyka upp och kör så en onsdag?
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Sir:C skrev:
2330585 Måste man vara medlem för att hänga på ut och åka är eller är det bara glida med...
Isf vad är det som gäller, vilka tider?, om man inte är så jävla vass på att köra hamnar man tokmycket efter då eller? nåt mer man bör veta?
Vore kul att ta en sväng idag.:yoparty

Nej är bara att hänga med, tror inte du blir tokmycket efter, hittils har det aldrig då jag varit med varit någon som hamnat tokmycket efter och de som kör först väntar iaf vid vägbyten/korsningar in varandra, dessutom är det ingen "håna" klubb!! Ingen som blir hånad med kommentarer som" vad sakta du kör" "hänger du inte med, du som har en så snabb hoj" "vilken sölkorv" etc etc. Många verkar vara rädda för att åka med för sådanna kommentarer, kommer sådant o jag är med då:fatta! :fatta! Eller är man tvekar att åka med för att det skall vara ett "uberduper" tempo, alla kör sitt tempo och inte ÖVER sin förmåga!! Vi träffas har kul och kör ihop och stannar o fikar el ätar i trevligt sällskap:tummenupp
 

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Köping
Hoj
ER6n 06
Hur blir det imorgon? Vilka tänker komma?
Sist blev vi fyra stycken. Vet inte hur många ni brukar vara, men första gången jag var med var vi 7-8, vad jag minns...

Vet inte vad det blir för väder och jag törs inte engagera mig. (Ställt av bilen för att åka hoj på heltid)
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
nalberg skrev:
2342865 Hur blir det imorgon? Vilka tänker komma?
Sist blev vi fyra stycken. Vet inte hur många ni brukar vara, men första gången jag var med var vi 7-8, vad jag minns...

Vet inte vad det blir för väder och jag törs inte engagera mig. (Ställt av bilen för att åka hoj på heltid)

Jag kan hänga på bara vädret blir hyffsat, ser ut att kunna bli både regn och sol:va
 

Nålberg

Ny medlem
Gick med
15 Mar 2006
Ort
Köping
Hoj
ER6n 06
Spotlover var ansvarig för matlagningen idag, så vi sprang på varandra på pizzerian. Han skulle troligen haka på vid fint väder... :banana

Ingen mer? Kom gärna med någon bra väg också. Sist blev det 250.
 

Scorpion.SE

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Ort
Västerås
Hoj
*Såld*
nalberg skrev:
2343859 Spotlover var ansvarig för matlagningen idag, så vi sprang på varandra på pizzerian. Han skulle troligen haka på vid fint väder... :banana

Ingen mer? Kom gärna med någon bra väg också. Sist blev det 250.

AH, 250 me like... Bra väg,. härliga kurvor...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top