jag kan bli lite sen ca 18.15
Hinner ej...jag måste gå med hundar här som även skall utfodras, men ha det ni som åker, o för tusan BILDER!!!!!!!!!!!
jag kan bli lite sen ca 18.15
Finvägar önskas, orkar fasen inte med tjälskottigt skit, då vEnder jag i ren protest.
var ner och vinka av, skulle tydligen bli ungefär samma tur som igår
o för tusan BILDER!!!!!!!!!!!
gjortet ju inte!
riktigt dryg sista biten, känders som på snudd enduro
jopp typ samma som igår vart det (tror jag)
började med skerikevägen, pitstopp i skultuna, vidare mot ransta, däcksbyte samt äggåräkmacka vid mons ols,
vidare ut på vishan upp mot salbohed, skultuna å hem!
topptur!
men nästa gång tycker jag allt att vi kan bestämma i förväg vart vi ska
vanan otrogen var det ingen som hade kamera
Ni saknade sportis rutin planera, jag brukar alltid ha fundrat ut några alt, som man gärna överlägger med de som åker den dagen
aa nu vart det mycket, men kanske där, eller ja, dendå? eller hmm
Ja-nej...det var ju tur man redan var lite trasig i kroppen. Sträckan Banjocountry - Svanå var verkligen...dryg.
Italienskan är verkligen inte ämnad för sådant, man kunde lika gärna ha stum fjädring, skulle inte märka någon skillnad. :ryggskott
Men fram tills dess var det lite finvägar, bäst var det nog från Skultuna ut mot Vad och Kumla Kyrkby ändå.
Måns Ols är nästan lika bra som kajfiket, kunde man bara parka sin nypolerade italienska skönhet i blickfånget... osör
Jag ska maila dom och kolla om du kan få en egen handikapps-ruta till italienskan strax utanför fiket!
Jag ska maila dom och kolla om du kan få en egen handikapps-ruta till italienskan strax utanför fiket!
Vi brukar ju kunna ockupera dem vid donken i Köping, INGEN utomstående vågar säga något om det
Fyfan, du är en riktig vän du!
Jag försöker iaf! Tyvärr så tyckte dom på Måns ols att italienskan inte skulle stå där eftersom att rött skär sig rätt så mkt mot deras stil, dom kunde dock tänka sig att ställa den på en pedestal ute på sjön
eller en betongbåt med inbyggd magnet kanske??
Det låter fint.solen skiner Kommer till V-ås i morron....
tänkte filma turen.. ingen behöver oroa sig om sin nr. plåt den kommer inte att synas... ;D
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|