Västervik

granen

MEDLEM
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
RF 600R, Honda CR
Jag undrar; Varför är det totaldött i de tidigare Västervikstrådarna? Är vi efter med att ta ut hojen på nåt sätt, eller är det Hubbe som inte hinner med allt? :D

Dags att försöka få ihop några tycker jag, och åka en sväng (idag lördag verkar det bli OK väder, hoppas bara folk hinner se denna tråden innan den sjunker till botten totalt)!

En uppvärmningsrunda ut till stoppet, kanske?

Kom igen nu slöisar, jag ser ju att flera från Västervik faktiskt fortfarande är beroende av det här forumet :tummenupp

Glidarn

Försiktig General
Gick med
11 May 2006
Hoj
Suzuki Bandit
granen skrev:
2175919 Jag undrar; Varför är det totaldött i de tidigare Västervikstrådarna? Är vi efter med att ta ut hojen på nåt sätt, eller är det Hubbe som inte hinner med allt? :D

Dags att försöka få ihop några tycker jag, och åka en sväng (idag lördag verkar det bli OK väder, hoppas bara folk hinner se denna tråden innan den sjunker till botten totalt)!

En uppvärmningsrunda ut till stoppet, kanske?

Kom igen nu slöisar, jag ser ju att flera från Västervik faktiskt fortfarande är beroende av det här forumet :tummenupp

Åkte igenom Västervik idag på förmidagen... såg en enda hojj och det var i rondellen på stora infartsvägen... Fiket vid långsjön (heter den väl?) på 33:an mot Vimmerby är ju rätt trevligt annars... men inte en enda hojj där heller :confused:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Det var bättre förr!!! :D :tummenupp
När jag bodde i v-vik så var vi en 10-20 hojar jämt ute å åkte.
Stop 33 var ju stamfiket!! :yoparty

granen

MEDLEM
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
RF 600R, Honda CR
Ja... Tråden väckte ju föga uppmärksamhet också... :(
Vi kanske är sena i Västervik med att komma igång med samåkningarna. Förra säsongen var det i allafall ett tiotal som åkte en sväng. Idag träffade jag på en hojåkare... Men han provkörde en triumph, eftersom de hade nån utställning tidigare idag. Så han var inte intresserad direkt, och det kan man ju förstå. Jag sa åt honom att köpa hojen så att Västervik kunde vakna lite.

Hoppas någon lyfter den här tråden under veckan som kommer!

Och om ni har vägarna förbi så...

-Granen

granen

MEDLEM
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
RF 600R, Honda CR
Glidarn skrev:
2177403 Klart man har vägarna förbi emellanåt!

Det låter bra det! Ser fram mot någon typ av åkning i allafall, innan MC-dagarna. Då blir det FÖR mycket, bara köer och corteger överallt, men det är ju trevligt det också. :p

Hör av er!

-Granen

Glidarn

Försiktig General
Gick med
11 May 2006
Hoj
Suzuki Bandit
granen skrev:
2181620 Det låter bra det! Ser fram mot någon typ av åkning i allafall, innan MC-dagarna. Då blir det FÖR mycket, bara köer och corteger överallt, men det är ju trevligt det också. :p

Hör av er!

-Granen

Fast jag kör väldigt lugnt... men dricka kaffe kan man ju göra om inte annat :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln