Självklart, för den goda sakens skull. Det skulle tydligen bli lite värme ocksåPetrol skrev:Undrar bara ifall det är någon i er klubb som ska åka?
Cattis skrev:Självklart, för den goda sakens skull. Det skulle tydligen bli lite värme också
Petrol skrev:Samma här! Åker för den goda sakens skull och för att det är 10-års jubileum!
Kom igen nu alla remsor! OM INTE ANNAT SÅ FÖR DEN GODA SAKENS SKULL!!!
Det vore ju oxå ett kanon tillfälle att rada upp era medlemmar med klubbtröjor på och visa att här kommer det ta mig fan lite POWER!!
Munken skrev:Jag ska ialla fall åka på lördag.
Kommer ner till starten på morgonen, vill fler åka så är det bara att haka på.
(Pejo det går att åka snigelfart med en sporthoj ) bara att lätta på rullen så ska du se att det funkar.
(vi kan om inte annat visa blyslädarna var skåpet ska stå) eller hur aRWe.Kör hårt så hörs vi på lördag
Ska du gå på gatan innan lördagen då .Du har ju inga pengar märkte jag i dag.Och föresten så tycker jag att du ser ut att få det svårt att käna ihop till en 50 lapp.Motorhead skrev:Jag åker också med ! Det är tråkigt tempo men någon nytta gör väl den där 50 lappen.
saxon skrev:Ska du gå på gatan innan lördagen då .Du har ju inga pengar märkte jag i dag.Och föresten så tycker jag att du ser ut att få det svårt att käna ihop till en 50 lapp.
Munken skrev:Pejo det går att åka snigelfart med en sporthoj
Jag kan inte, har en trasig hoj.Petrol skrev:Undrar bara ifall det är någon i er klubb som ska åka?
aRWe skrev:Jag kan inte, har en trasig hoj.
aRWe skrev:Jag kan inte, har en trasig hoj.
Motorhead skrev:Köp ett felstavnings program till din dator Din snåljåp
Nu var det inte så farligt som det lät.Funatic skrev:vavavavavavavavava?!?!?!?! Du har väl inte gjort illa dig?!?!?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|