Mr EmCom skrev:lol det va inget...![]()
jävla datorn är ju helt störd![]()
Svanen skrev:Mohaha vad kul det är när andra klantar sig.![]()
Mr EmCom skrev:de är bra.... hacka på en som joinade för typ 1 vecka sen
lugnt... det som jag försökte me var att skriva nått roligt i stil med att alla skulle ut å råvarva sina "moppar" så vet blev så mycket koldioxid i luften så det blev varmt igen tack vare växthureffekten..., men det föll ju rätt platt när datorn lagga sönder... hon har väll pms eller nått...
Aaa, fifan va coolt assåh....Mr EmCom skrev:de är bra.... hacka på en som joinade för typ 1 vecka sen
lugnt... det som jag försökte me var att skriva nått roligt i stil med att alla skulle ut å råvarva sina "moppar" så vet blev så mycket koldioxid i luften så det blev varmt igen tack vare växthureffekten..., men det föll ju rätt platt när datorn lagga sönder... hon har väll pms eller nått...
Solid snake skrev:Aaa, fifan va coolt assåh....
überjahn skrev:Ju varmare det blir ju länge kan molnen hålla regnet kvar , dvs större moln som medför att när det väl regnar så blir det grymma skyfall med översvämningar som följd...
För att inte tala om dom utbredande öknarna och alla orkaner som håller på....
Permafrosten (evig tjäle) släpper i norr vilket gör att hela sammhällen sjunker ner i jorden på några timmar....
Stigande vatten nivå pga att polarisarna smälter, medför varmare ytvatten runt ekvatorn vilker bidrar till mer avdunstning = enorma tropiska cykloner mm...
Hmm.... detta va la 10% av alla grejer men det verkar ju inte oroa dig...
Nej jag bor inte i norr, det som inte drabbar mig bryr jag mig inte om, säger bara en sak till er som bor där uppe: tough shit! Live with it!überjahn skrev:Ju varmare det blir ju länge kan molnen hålla regnet kvar , dvs större moln som medför att när det väl regnar så blir det grymma skyfall med översvämningar som följd...
Permafrosten (evig tjäle) släpper i norr vilket gör att hela sammhällen sjunker ner i jorden på några timmar....
Stigande vatten nivå pga att polarisarna smälter, medför varmare ytvatten runt ekvatorn vilker bidrar till mer avdunstning = enorma tropiska cykloner mm...
überjahn skrev:Ju varmare det blir ju länge kan molnen hålla regnet kvar , dvs större moln som medför att när det väl regnar så blir det grymma skyfall med översvämningar som följd...
überjahn skrev:
Mr EmCom skrev:skulle även har skrivit "ta inte detta FÖR seriöst" men eftersom datorn la av blev det inte så... :kocko
Itacha75 skrev:Titta, en som verkligen har läst på!
Du har editerat ditt första inlägg, sen helt plötsligt ändrat dig.. va? Ja, inte fan score:ar du högt hos någon här i alla fall.
Mr EmCom skrev:förlåt för att man försöker...
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |