Växthuseffekten - vår räddning!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
...

lol det va inget... :huvet

jävla datorn är ju helt störd :argpådato

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Svanen skrev:
Mohaha vad kul det är när andra klantar sig. :gnissla

de är bra... :tummenupp . hacka på en som joinade för typ 1 vecka sen :7peta

lugnt... det som jag försökte me var att skriva nått roligt i stil med att alla skulle ut å råvarva sina "moppar" så vet blev så mycket koldioxid i luften så det blev varmt igen tack vare växthureffekten... :hihi, men det föll ju rätt platt när datorn lagga sönder... hon har väll pms eller nått...

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Svanen skrev:
Mohaha vad kul det är när andra klantar sig. :gnissla

:rofl :rofl

Mr EmCom skrev:

lugnt... det som jag försökte me var att skriva nått roligt i stil med att alla skulle ut å råvarva sina "moppar" så vet blev så mycket koldioxid i luften så det blev varmt igen tack vare växthureffekten... :hihi, men det föll ju rätt platt när datorn lagga sönder... hon har väll pms eller nått...

:rofl :rofl

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Hörru pucko, har du verkligen läst på nu? Du vet att det kommer bli mycket mer, och kraftigare regnstormar?

Solid snake

Guest
Mr EmCom skrev:

Aaa, fifan va coolt assåh....

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Öhhh...

Solid snake skrev:
Aaa, fifan va coolt assåh....

Ju varmare det blir ju länge kan molnen hålla regnet kvar , dvs större moln som medför att när det väl regnar så blir det grymma skyfall med översvämningar som följd...

För att inte tala om dom utbredande öknarna och alla orkaner som håller på....

Permafrosten (evig tjäle) släpper i norr vilket gör att hela sammhällen sjunker ner i jorden på några timmar....

Stigande vatten nivå pga att polarisarna smälter, medför varmare ytvatten runt ekvatorn vilker bidrar till mer avdunstning = enorma tropiska cykloner mm...

Hmm.... detta va la 10% av alla grejer men det verkar ju inte oroa dig...

Trashcan

meldeM
Gick med
5 Dec 2005
Hoj
Lite trasig
überjahn skrev:
Ju varmare det blir ju länge kan molnen hålla regnet kvar , dvs större moln som medför att när det väl regnar så blir det grymma skyfall med översvämningar som följd...

Permafrosten (evig tjäle) släpper i norr vilket gör att hela sammhällen sjunker ner i jorden på några timmar....

Stigande vatten nivå pga att polarisarna smälter, medför varmare ytvatten runt ekvatorn vilker bidrar till mer avdunstning = enorma tropiska cykloner mm...

Coolt. :banana
Omväxling förnöjer :fakta .

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Japp men det värsta som kan hända oss i norden är att golfdtrömmen kan sluta att komma hit och då kommer vintrarna att ligga på kanske 200 % kallare om inte mer....DET KOMMER BLI MYCKET KALLARE

men det blir ju varmt om man varvar moppen :hihi

Solid snake

Guest
überjahn skrev:

Nej jag bor inte i norr, det som inte drabbar mig bryr jag mig inte om, säger bara en sak till er som bor där uppe: tough shit! Live with it!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
überjahn skrev:

skulle även har skrivit "ta inte detta FÖR seriöst" men eftersom datorn la av blev det inte så... :kocko

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
überjahn skrev:

Titta, en som verkligen har läst på! :tummenupp

Mr EmCom skrev:
skulle även har skrivit "ta inte detta FÖR seriöst" men eftersom datorn la av blev det inte så... :kocko

Du har editerat ditt första inlägg, sen helt plötsligt ändrat dig.. va? Ja, inte fan score:ar du högt hos någon här i alla fall.

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Itacha75 skrev:
Titta, en som verkligen har läst på! :tummenupp

Du har editerat ditt första inlägg, sen helt plötsligt ändrat dig.. va? Ja, inte fan score:ar du högt hos någon här i alla fall.

förlåt för att man försöker...

Itacha75

Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Mr EmCom skrev:
förlåt för att man försöker...

Förstår inte vad du försökte med, och hur du så fatalt kunde misslyckas. Återgå till topic, eller låt tråden självdö.

überjahn

Hejhej.
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
Kawasaki Z1000
Okok... åter till topic... någon som såg vetenskapens-värld på 1:an nyss??

Där sas en hel del skrämmande saker om växthuseffekten??

Någon??

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...