Våffelträffen 2008!

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
jag vill ha en inbjudan.. å eriksson som kör... hehe

Nu har du missuppfattat det igen. Detta är alltså en hojträff och inget annat. Du tar alltså din egen hoj och slangar till träffen!!! Kommer bli ute i stugan. Klart du är välkommen att haka på!

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
1. Gustav1
2. Joniz
3. Shepard
4. BaZZta
5. Hannagos
6. Lodet
7. Flying Finn
8. Micke77
9. Loffe1
10. twix
11. eriksson.
12. ntv
13. Raver
14. Whizkid
15.VicOb
16. Gill3rforz
17. Melkan
18.Out4speed
19. Jollen
20. Silvr
21. Gecko
22. Shalalalala
23. Petter_Ess
24. Beckaa
25. Thot
 

Gixer

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Braås
Hoj
Ducati 1199 Panigale Husaberg 650fs Gsx-R 1000 K5 Såld
Jag börjar bli sugen på dom där Kaliz!!!!!
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Tjugofem personer som i snitt äter fem våfflor var..plus dricka..
Har du verkligen tänkt igenom det här? :D
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Haha.. lugnt boys!!! Det blir fiskdamm och därmed är portionerna redan fastställda!

Allvarligt talat så lär det nog inte bli våfflor... vi får se. Men någonting blir det var så säkra.

Återkommer med ett datum snart nu. Ska granska kalendern under helgen. Mest troligt så blir det under juli månad iaf.... :tummenupp

//KaliZ
 
Last edited:

Jollen

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2006
Ort
Växjö
Hoj
-
Under Juli månad...

Undra om det verkligen kommer så många då...en del har ju semester på annan ort då kanske...:va

Kan vi inte ta det tidigare?:va

Vi kan väl åka till ett fik annars...klart vi skall ha våfflor väl:va :yoparty
 

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
Under Juli månad...

Undra om det verkligen kommer så många då...en del har ju semester på annan ort då kanske...:va

Kan vi inte ta det tidigare?:va

Vi kan väl åka till ett fik annars...klart vi skall ha våfflor väl:va :yoparty

Ja det kan nog vara lite svårt att få ihop folk under semestern, tror jag med! Tycker med att den borde ligga lite tidigare, o ett fik tycker jag låter strålande, så får vi våfflor utan att göra dem själva:tummenupp
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Ja det kan nog vara lite svårt att få ihop folk under semestern, tror jag med! Tycker med att den borde ligga lite tidigare, o ett fik tycker jag låter strålande, så får vi våfflor utan att göra dem själva:tummenupp

:FU Ja eller hur.. Inte fanken kan jag bjuda alla er på ett uteställe. Då blir jag ruinerad!!! Våfflor blir under semestern PUNGT. Dem som kan då får haka på!!!

Jag drar gärna ihop ett ett gäng innan dess... vet riktigt goa vägar en bit härifrån. Räkna med en dagsutflykt. Typ avresa kl 11 och åter här kl 16-17. Total sett kanske 20-30mil beroende på huruvida man skär kurvorna eller inte. :D Vi stanna på vägen och tar en kebabtallrik eller liknande på ett stället med überfett go mat... låter det?

//KaliZ
 
Last edited:

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
:FU Ja eller hur.. Inte fanken kan jag bjuda alla er på ett uteställe. Då blir jag ruinerad!!! Våfflor blir under semestern PUNGT. Dem som kan då får haka på!!!

Jag drar gärna ihop ett ett gäng innan dess... vet riktigt goa vägar en bit härifrån. Räkna med en dagsutflykt. Typ avresa kl 11 och åter här kl 16-17. Total sett kanske 20-30mil beroende på huruvida man skär kurvorna eller inte. :D Vi stanna på vägen och tar en kebabtallrik eller liknande på ett stället med überfett go mat... låter det?

//KaliZ

hehe, ja hade nog inte tänkt mig att du skulle betala för oss, min tanke var iaf att ja skulle ha med mig min egen plånbok och betala för min våffla.

ja en sån dagsutflykt skulle vara skoj!
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
hehe, ja hade nog inte tänkt mig att du skulle betala för oss, min tanke var iaf att ja skulle ha med mig min egen plånbok och betala för min våffla.

ja en sån dagsutflykt skulle vara skoj!

Aja, men dåså.. Lätt att vi ska göra något sånt!
Jag fixar kurviga vägar för en dag när solen skiner. Tar hit min hoj 1:a maj typ. Allt ni behöver göra är att dyka upp. Välrakade och nyktra... och ta rygg på mig! :tummenupp

//KaliZ
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Ny info!!!

Lördagen den 28:e juni är det tänkt att vi ska äta våfflor. Givetvis skjuts det hela på framtiden om det är dåligt väder.. men vi kan göra ett försök iaf.
Jag kommer återkomma under nästa vecka i denna tråden med hålltider, färdväg osv... men räkna med att vi tar våfflorna innan kl 12. Därefter blir det hojåka för att sedan avsluta dagen framåt 15 snåret. Dvs gått om tid för dem som skall ut på krogen på kvällen...jag ska det iaf. :D

Skickar ut PM till alla som föranmält sig.. var svara om ni har möjlighet att närvara eller inte. Portionerna kommer att dimensioneras utifrån visat intresse. Dem som inte anmäler blir utan med andra ord!!!

Räkna med en sträcka på en 25-30 mil totalt sett under dagen, lite beroende på var ni utgår ifrån såklart. Räkna med rejält kurviga vägar... men jag kommer att fixa en karta så behöver ni som tar det lilla lugna inte känna någon press. Vi väntar in varandra på lämpliga ställen. Alla ska ha kul!!! :tummenupp

//KaliZ
 
Last edited:

raver

Tillbaka i småstaden (gbg)
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
¿en stor gixxe®, liten ktm
Men hallå era knypplande mopedåkare.:va
Vet ni inte att det är bankörning hela helgen på Anderstorp för dom som åker motorcykel? :kär
Jag vet ju iofs inte om jag hinner få mina nya bromsskivor innan så jag kan köra.
Annars kommer jag gärna och pratar ner en voffla i halsen :tummenupp

om inte annat så får man spara på ekonomin lite och bara köra bana på söndagen (hemska tanke)
Kanske får önska regn då så kan man både köra bana och äta vofflor en annan dag (skojja bara :huvet )
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top