svar
Homosexuella brukar faktiskt vara ännu mer aktiva o raggiga.Råkade faktiskt hamna på ett ställe som heter tip top som nyinflyttad från norrland.Kom o strosade med en polare som va o hälsa på längs sveavägen.Såg ett ställe med dörren öppen o gick in.Billiga groggar som fan,så vi börja kröka lös.Rätt som det e så buffar polarn till mig lite diskret o sneglar menande åt hörnet.Där sitter 2 brudar o undersöker halsmandlarna på varandra med tungorna.Vi fnissar lite lagom o pekar åt bartendern som inte alls ser förvånad ut.Han hajar väl ganska omg att vi hamnat "fel" o talar om för oss vad den där regnbågen på skylten står för.Men jag frågar om det e okej att va kvar fast man e straight.Han svarar att så där tidigt på kvällen e det ok,men senare kommer ni inte vilja va kvar för då kommer köttmarknaden igång,o vi bögar e rätt så rakt på både va det gäller tafs o annat sa han.Han trodde det skulle bli bråk o sånt om nån börja talla på oss.Synd tyckte vi o drog vidare.Sen garva vi som fan.Själv har jag aldrig kännt mig så osäker i min egen sexuallitet att jag behövt vara böghatare,tvärtom,har faktiskt kännt ett antal när jag jobbade i krogbranchen.Helkul o festa med.Men raggiga är dom,tro mig. mitt motto/hellre en snygg kille än en ful tjej. asg