Våga vara slampa!!

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Mr_Eddie skrev:
Seriöst!? Är du bög eller?! :kocko
Klart man är en slampa!! :tuttar

Hallå? Att vara bög eller slampa är definitivt ingen motsatts! Där kan man verkligen prata om fördomsfritt dejtande och pippande! :)

Mr_Eddie

Jag har oxå kört...
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Cresent
Det har ni faktiskt rätt i nu när jag tänker efter lite...
Då kan jag inte finna rätt ord...
whatever

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

Homosexuella brukar faktiskt vara ännu mer aktiva o raggiga.Råkade faktiskt hamna på ett ställe som heter tip top som nyinflyttad från norrland.Kom o strosade med en polare som va o hälsa på längs sveavägen.Såg ett ställe med dörren öppen o gick in.Billiga groggar som fan,så vi börja kröka lös.Rätt som det e så buffar polarn till mig lite diskret o sneglar menande åt hörnet.Där sitter 2 brudar o undersöker halsmandlarna på varandra med tungorna.Vi fnissar lite lagom o pekar åt bartendern som inte alls ser förvånad ut.Han hajar väl ganska omg att vi hamnat "fel" o talar om för oss vad den där regnbågen på skylten står för.Men jag frågar om det e okej att va kvar fast man e straight.Han svarar att så där tidigt på kvällen e det ok,men senare kommer ni inte vilja va kvar för då kommer köttmarknaden igång,o vi bögar e rätt så rakt på både va det gäller tafs o annat sa han.Han trodde det skulle bli bråk o sånt om nån börja talla på oss.Synd tyckte vi o drog vidare.Sen garva vi som fan.Själv har jag aldrig kännt mig så osäker i min egen sexuallitet att jag behövt vara böghatare,tvärtom,har faktiskt kännt ett antal när jag jobbade i krogbranchen.Helkul o festa med.Men raggiga är dom,tro mig. mitt motto/hellre en snygg kille än en ful tjej. asg

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Att vara "slampig" kan även vara psykopatologiskt och ingår som diagnoskriterier i flera psykiska sjukdomstillstånd i DSM-IV. För vissa är det en naturlig del av personligheten, men det är definitivt inte hälsosamt för dom som har så dåligt självförtroende så de måste ha sex jämt och med alla för att inte vilja ta livet av sig, och som definierar sig själv helt och hållet efter utseende och sexighet. Detta var iofs en extrem, men tendenserna finns hos många tjejer (även hos män, fast inte lika ofta på samma sätt).

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

berggren_martin skrev:
Att vara "slampig" kan även vara psykopatologiskt och ingår som diagnoskriterier i flera psykiska sjukdomstillstånd i DSM-IV. För vissa är det en naturlig del av personligheten, men det är definitivt inte hälsosamt för dom som har så dåligt självförtroende så de måste ha sex jämt och med alla för att inte vilja ta livet av sig, och som definierar sig själv helt och hållet efter utseende och sexighet. Detta var iofs en extrem, men tendenserna finns hos många tjejer (även hos män, fast inte lika ofta på samma sätt).
Men beskriver inte du symptomen hos en sexberoende nu???

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
ktmjacke skrev:
Men beskriver inte du symptomen hos en sexberoende nu???
Japp, det kan vara så, men det kan också vara delsymptom till andra sjukdomstillstånd, t.ex. någon av personlighetsstörningarna (borderline är ett träffande exempel även om denna diagnosen är lite diffus).

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

berggren_martin skrev:
Japp, det kan vara så, men det kan också vara delsymptom till andra sjukdomstillstånd, t.ex. någon av personlighetsstörningarna (borderline är ett träffande exempel även om denna diagnosen är lite diffus).
Jo det stämmer säkert,men det va ju inte det tråden handlade om riktigt,om man läser länken till tråden så står det faktiskt en hel del intressant om ordet slampa och dess användande.Bl.a står det att det inte är ett negativt ord föränns man läger till ett annat ord,som jävla t.ex.Slampa betyder ju bara slarvig kvinna.Ganska kul läsning faktiskt.Men det du skriver e ju förvisso helt rätt oxå.Tror att många som lever promiskuöst egentligen söker nån annan form av kontakt eller bekräftelse.Men vem vill inte gosa lite när man e nere,he he

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
ktmjacke skrev:
Jo det stämmer säkert,men det va ju inte det tråden handlade om riktigt,om man läser länken till tråden så står det faktiskt en hel del intressant om ordet slampa och dess användande.Bl.a står det att det inte är ett negativt ord föränns man läger till ett annat ord,som jävla t.ex.Slampa betyder ju bara slarvig kvinna.Ganska kul läsning faktiskt.Men det du skriver e ju förvisso helt rätt oxå.Tror att många som lever promiskuöst egentligen söker nån annan form av kontakt eller bekräftelse.Men vem vill inte gosa lite när man e nere,he he
Hehe ja du har kanske rätt, här kommer man och förstör. Är väl avundsjuka ;)

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
svar

berggren_martin skrev:
Hehe ja du har kanske rätt, här kommer man och förstör. Är väl avundsjuka ;)
He he,förstör e väl o ta i.Men visst har trådarna en viss tendens att spåra ur jämt???Eftersom startaren av denna tråd inte har gjort ett enda inlägg förutom just att starta tråden så antar jag att det var väldigt ironiskt menat från början.Men själv tycker jag att det är ett väldigt intressant ämne.Varför ska inte tjejer få ta för sig när det gäller sex utan att bli kallade både det ena o det andra???Dom snor ju redan våra chefsjobb så då gör det väl inte så mycket om dom drar över oss o lämnar en slant som tack när dom går hem oxå. :hihi

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...