Biturbo
Min går i etthundra!
Visst.. Men det krävs ju skill för det där.. Stillaståendes vid mojen ser den inte frän ut iaf.
Instämmer, hänger gärna på.Tänk om det kunde bli lite vettigt samåka i sommar inne i U-hamn, det hade varit nice. Alla sådana försök har ju hitills floppat rejält.
Instämmer, hänger gärna på.
man tackar för inbjudan! händer väl att man hänger på mcDonalds/knalleland imellanåt fast där brukar det ju mest vara gasglada volvoraggare... Hade 2 bra åk polare i borås innna men den ena flyttade och den andra sålde hojen för ny bil *Suck*ni får la palla er in till borås å åka lite...
alltid skoj om de blir några stycken. nytt folk e ju alltid kul å lära känna me.
kolla adhd forumet där skrivs ofta omd e är körningar.
Ja några borde vi kunna skrapa ihop! Känner du Martin Abelsson och Miika Kaupi ? De brukar alltid vara på att åka. vore kul om man blev en 8-10 st minst iaf. Blir vi några så kanske vi kan ha någon dag och tid där vi sammlas. det funkar överallt annars så varför skulle det inte funka i U-hamn. PM:a om du är intresserad så kanske vi kan styra upp nått!ja verkligen! tog ju mitt kort förra året så det blev inte jätte mycket kört. men vi måste väl vara några stycken nu i stan eller?
vet minst 4 som är på direkt!
Varför köper ni dyra sporthojar när ni erkänner att ni ändå bara som kör som gamla gubbar?
Köp en eu-moppe istället så slipper ni kasta tiotusentals kronor i sjön till ingen nytta.
Då hade ni framstått som mer intelligenta
Men för det måste du inte börja med det värsta dIwEcKtNån gång måste man ju lära sig
P.S Wolfkin jag PM:ar när det blir dags för lite åkande i vår D.S
Vet vem fadi är känner honom inte så men vi brukar väl byta några ord när vi träffas. grejen i U-hamn är att det finns ett bra gäng som åker hoj men alla åker varförsig eller i små grupper istället för att åka ihop... Det har inte varit någon som orkat tatag i en ordentlig sammåkning men jag tänkte jag skulle göra ett försök nu iår.vi är ett glatt gäng boråsare me som brukar åka. åker gärna lite goa vägar till uhamn. där finns de ju bra vägar å utgå ifårn me....
du vet inte vem fadir är? åkte helvit r1a förra året med några polare på fighters... och även nån gsxr 600... dom åkte med ibland, känner fadir fårn bilvärlden.
vi är ett glatt gäng boråsare me som brukar åka. åker gärna lite goa vägar till uhamn. där finns de ju bra vägar å utgå ifårn me....
du vet inte vem fadir är? åkte helvit r1a förra året med några polare på fighters... och även nån gsxr 600... dom åkte med ibland, känner fadir fårn bilvärlden.
Tänker jag på rätt kille så krasha han i sommras, påkörd av en kärring, vet inte om han har kvar hojen fortfarande.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|