Vågar man åka till Turkiet?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
jag skulle aldrig släppa iväg nån jag bryr mig om att åka dit... om vi säger så här - jag höll på att bli våldtagen och jag är ändå kille. (och snabb så va inte oroliga.) En annan gång vaknade jag till (på fyllan) i taxin ungefär 5 km från stan, chauffören vägrade stanna så jag fick hoppa av i farten och knalla hem.
förutom dessa händelser har jag aldrig varit omgiven av så många otrevliga människor under hela mitt liv.[/QUOTE]



Jag gick vid stranden på fyllan och märkte att 2 turkar följde efter mig. Jag vände och gick åt andra hållet och de fortsatte att följa efter. Till slut stannade de mig och frågade vart jag skulle. Sa att jag letade efter min flickvän(som jag inte hade).

En kväll skulle vi åka med en buss som de körde till ett stort disco utanför Alanya(som de sa var gratis). En kompis satt med en miljonsedel i näven(ca 100 spänn). När bussen stannade knyckte en av killarna den. Vi opponerade oss självklart och påpekade att de sagt att det var gratis men då blev de lite aggresiva så det var bara att kliva av och se glad ut...

Sen när vi skulle åka paragliding på stranden en dag så stötte en av killarna som hade hand om det på min kompis. Han sa att om han inte landade på "rutan" när han flög tillbaka så var han tvungen att gå ut och äta med honom på kvällen. Jävla äckel:kulspruta :kulspruta :kulspruta
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Det finns aldrig någon anledning att åka till Turkiet. :fakta
 

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Ort
Där dårhusen slutar&skogarna tar vid
Hoj
Ducati 996
MangeH skrev:
2437351 Var i turkiet 1996 och jag sa att jag aldrig skulle sätta min fot där igen. Fruktansvärt jobbiga människor. Men det där med bombningarna vet man ju aldrig! Jag tyckte inte om resan. Visst så var det ganska fint där men aldrig igen!
e det nått speciellt hotell du inte heller vill besöka?:hoppskrat
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
jezziiie skrev:
2436040 Jag har för länge sedan bokat en semesterresa till Turkiet lagom till höstrusket i oktober. Men, efter alla hemska bombningar därnere har jag blivit lite nojig. Är det verkligen värt att utsätta sig för risken? Vågar man?

Skulle ni åka? :confused:

åk till bränna och köp en polkagris istället
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Jag hade åkt. Har varit i Turkiet och där var hur gött som helst. Har även varit i Thailand och Egypten som också har varit utsatta för diverse "faror".

Sen att avboka för att där smäller lite tycker jag personligen är lite tråkigt. Tänk istället på hur billigt allting kommer att vara där nu när dom vill locka dit turisterna igen.

Nä, terrorister ska inte få styra mitt liv iaf.
 

Dark_Messenger

Guest
När jag var i turkiet hade jag en minaretjävel 3 m utanför hotellrumsbalkongen. Minareter ylar 5 ggr per dygn, inklusive på natten...
:jisses :zpy :jisses
 

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Ort
staffanstorp
Hoj
Stor moppe
jezziiie skrev:
2436040 Jag har för länge sedan bokat en semesterresa till Turkiet lagom till höstrusket i oktober. Men, efter alla hemska bombningar därnere har jag blivit lite nojig. Är det verkligen värt att utsätta sig för risken? Vågar man?

Skulle ni åka? :confused:
nope. e det inte bomber så e det nån skäggig gubbe som står o galer i ett torn kl 5 på morgonen :kulspruta
 

Henken

Guest
Lord Melchet skrev:
2450967 Fint med sådana här trådar så att alla smyg-rassar får vädra sina unkna åsikter.

Smyg? Tycker mest det klampas som en elefant i porslinsaffär.
 

kåteämm

Bakhjulsbög
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Docksta
Hoj
Lådbil
Vetefan om du törs åka dit nu. Några kompisar kom hem igår efter en vecka i Turkland och dom såg ut som nå jävla negrer :D Kom o knacka på dörrn, jag öppnade och sa fort som fan att "vi ska inte ha något" :rolleyes:
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top