Lion skrev:2437764Sätter ALDRIG min fot i det jävla landet igen. Skabbigare folk än turkarna får man ta mig fan leta efter......
Du är ju själv turk.
Lion skrev:2437764Sätter ALDRIG min fot i det jävla landet igen. Skabbigare folk än turkarna får man ta mig fan leta efter......
Vaa....är jag??Markus skrev:2437926Du är ju själv turk.
UrbanTiger skrev:2437202Varför åka ända till Turkiet när Södertälje ligger närmare.
Zee skrev:2439743Det finns aldrig någon anledning att åka till Turkiet.
e det nått speciellt hotell du inte heller vill besöka?MangeH skrev:2437351Var i turkiet 1996 och jag sa att jag aldrig skulle sätta min fot där igen. Fruktansvärt jobbiga människor. Men det där med bombningarna vet man ju aldrig! Jag tyckte inte om resan. Visst så var det ganska fint där men aldrig igen!
jezziiie skrev:2436040Jag har för länge sedan bokat en semesterresa till Turkiet lagom till höstrusket i oktober. Men, efter alla hemska bombningar därnere har jag blivit lite nojig. Är det verkligen värt att utsätta sig för risken? Vågar man?
Skulle ni åka?
MangeH skrev:2438417Jättefarliga incidenter
smallsocks skrev:2446236åk till bränna och köp en polkagris istället
Markus skrev:2450350Gränna, inte Bränna.
nope. e det inte bomber så e det nån skäggig gubbe som står o galer i ett torn kl 5 på morgonenjezziiie skrev:2436040Jag har för länge sedan bokat en semesterresa till Turkiet lagom till höstrusket i oktober. Men, efter alla hemska bombningar därnere har jag blivit lite nojig. Är det verkligen värt att utsätta sig för risken? Vågar man?
Skulle ni åka?
Lord Melchet skrev:2450967Fint med sådana här trådar så att alla smyg-rassar får vädra sina unkna åsikter.
HerrTigen skrev:2446176e det nått speciellt hotell du inte heller vill besöka?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|