Vågar man köpa dessa Alpinestars GP-pro?

Trubbis

En Lyttbacka
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
Honda XR630
Paypal är skitenkelt faktiskt, om man nu inte är paranoid och läser om alla som blir lurade på det...

Men dom gånger jag har använt det funkar det riktigt smärtfritt, växlar pengar direkt och man skickar bara pengarna till säljarens registrerade paypal mail, så får han pengarna :)

Du lägger alltså till ett kontokort till din paypal profil och när du köper saker eller skickar pengar dras det från kontot du valde :)

I say go for it

Svenne100

Snart i ett staket nära dig
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Triumph Street Triple R -10
Paypal är skitenkelt faktiskt, om man nu inte är paranoid och läser om alla som blir lurade på det...

Men dom gånger jag har använt det funkar det riktigt smärtfritt, växlar pengar direkt och man skickar bara pengarna till säljarens registrerade paypal mail, så får han pengarna :)

Du lägger alltså till ett kontokort till din paypal profil och när du köper saker eller skickar pengar dras det från kontot du valde :)

I say go for it

Det låter bra :)

Någon som har någon idé om själva handskarna? Varför är de så billiga?

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Kan säga av egen erfarenhet av att ha handlat där att köper du dom för dom är billiga så fine... men räkna inte med att de är Original Alpinestar Handskar för de priset från kina.
Paypal funkar ypperlig, skulle de bli nån dispyt så har man allitd möjlighet att hålla pengarna till dispyten är löst eller kräva tillbaka dom.

Har haft en dispyt på den siten när jag handlade usb minnen som var skit. Men där gäller de att stå på sig om man anser att varan inte stämmer överens med deklarationen. dom gör gärna upp affären med sk. refund eftersom de kan bli en del strul att skicka tillbaka de till Kina. De är mina erfarenheter av den siten.

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Kan säga av egen erfarenhet av att ha handlat där att köper du dom för dom är billiga så fine... men räkna inte med att de är Original Alpinestar Handskar för de priset från kina.
Paypal funkar ypperlig, skulle de bli nån dispyt så har man allitd möjlighet att hålla pengarna till dispyten är löst eller kräva tillbaka dom.

Har haft en dispyt på den siten när jag handlade usb minnen som var skit. Men där gäller de att stå på sig om man anser att varan inte stämmer överens med deklarationen. dom gör gärna upp affären med sk. refund eftersom de kan bli en del strul att skicka tillbaka de till Kina. De är mina erfarenheter av den siten.

Googlade lite och såg att det inte var äkta grejer de sålde :( Är det någon större skillnad på äkta och oäkta?

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Googlade lite och såg att det inte var äkta grejer de sålde :( Är det någon större skillnad på äkta och oäkta?

Ja, definitivt. PM'a Svedberg här på forumet, han köpte ett par Alpinestars GP via eBay som till det yttre såg ut som orginal men vid en närmre titt är betydligt enklare.

Köp orginal, kolla på FC-moto.de till exempel.

Svenne100

Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Ja, definitivt. PM'a Svedberg här på forumet, han köpte ett par Alpinestars GP via eBay som till det yttre såg ut som orginal men vid en närmre titt är betydligt enklare.

Köp orginal, kolla på FC-moto.de till exempel.

Tack :) Får leta vidare då.

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Handskarna är riktigt sköna, Astar vet hur man ska sy och deras skinn är följsamt och tål stryk.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...