Bj.O.rn skrev:
Tyckte jag hörde Jenny (MW) saknade mig i bakgrunden, fast jag kan ha misstagit mig, (kan varit Knutte i falsett istället, hemska tanke...)
/B
Macho Woman skrev:Eller så var det så att det var min delfin som jag har telepatisk kontakt med som skickade ljudvågor in i mobilnätet och på så sätt fick fram mina känslor för Björn. Eller jag vet inte... Nu blev det svart. Jag hör klassisk musik. SPRIT!
oFFkeFF skrev:Är det någon forumkändis där och kör nu i helgen?
Eller om det är någon som har koll på resultat därifrån från dagens kval?
Bj.O.rn skrev:Surrade nyss som hastigast med velocemicke eller eazy eller vad han nu kallar sig... Gulsvartskithoj kvalade inte in? skitfull ikväll alltså.. (jäkla stökigt telefånsamtal på Norsk konserburkslina från öltältet..)
Tyckte jag hörde Jenny (MW) saknade mig i bakgrunden, fast jag kan ha misstagit mig, (kan varit Knutte i falsett istället, hemska tanke...)
/B
Gulsnabbtrajja skrev:Ja, med såna stora öltält vore det en skam att kvala in. Det var dåligt med danskar och därmed ölförsäljning i depån så jag var lite deppig ett tag efter kvalbeskedet. Sen råkade jag hitta en pava whisky längst ner i väskan som hängt med hela säsongen, efter det var liksom kvällen räddad.
Lite bittert ändå: 53 anmälda till 30 platser varpå man delar in dessa i två grupper och stryker ett friträningspass. Dessutom ligger friträningen med endast en timmes lucka till kvalet. Knappt man han pusta ut emellan. Klar fördel för dom som var bekant med banan innan alltså.
Men nu jävlar är jag revanchsugen till finalen.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |