Våler

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Är det någon forumkändis där och kör nu i helgen?
Eller om det är någon som har koll på resultat därifrån från dagens kval?

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Surrade nyss som hastigast med velocemicke eller eazy eller vad han nu kallar sig... Gulsvartskithoj kvalade inte in? skitfull ikväll alltså.. (jäkla stökigt telefånsamtal på Norsk konserburkslina från öltältet..)

Tyckte jag hörde Jenny (MW) saknade mig i bakgrunden, fast jag kan ha misstagit mig, (kan varit Knutte i falsett istället, hemska tanke...)

/B

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Bj.O.rn skrev:

Tyckte jag hörde Jenny (MW) saknade mig i bakgrunden, fast jag kan ha misstagit mig, (kan varit Knutte i falsett istället, hemska tanke...)

/B

Eller så var det så att det var min delfin som jag har telepatisk kontakt med som skickade ljudvågor in i mobilnätet och på så sätt fick fram mina känslor för Björn. Eller jag vet inte... Nu blev det svart. Jag hör klassisk musik. SPRIT!

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
Macho Woman skrev:
Eller så var det så att det var min delfin som jag har telepatisk kontakt med som skickade ljudvågor in i mobilnätet och på så sätt fick fram mina känslor för Björn. Eller jag vet inte... Nu blev det svart. Jag hör klassisk musik. SPRIT!

Tydligen var det Knutte då.. jämrans.. :(

Skål på dig i vicket fall, nu ska jag luta mig lite..

/B

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Jag vet att Henrik Nordgren skulle upp, men huruvida hans rygg höll eller inte för fler äventyr - han hade ju ryggskott förra helgen när han körde SM finalen. Starkt jobbat :tummenupp

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Hoj
R1 -08
oFFkeFF skrev:
Är det någon forumkändis där och kör nu i helgen?
Eller om det är någon som har koll på resultat därifrån från dagens kval?

Visst var Jorpes dær... Startade i samma led som Sjölander. Sjölander, Nylund, Sund var liksom lite snabbare. Låg stabilt på 11-13 plats. Sen kommer #54 idioten Norrbaggen ???? o klipper mig rætt i röven. Har fortfarande sand i hårbotten efter visiten i sandlådan. Jag e skitsur o letade 2 varv i depån efter Norrbaggen. Så om ni ser han, ring mig!!! :mad:

Nu e det för övrigt knappt inget kvar av hjärtana på bajken. Men lovar att fixa till det till Karlskoga.

Det var en massa krascher. Tex fick Hallgren in en Norrbagges for i kåpan, så han fick inte fortsätta. Var det nylund o en annan norrbagge som valde att krascha efter att rejset var slut... Det var i alla fall 8 hojar nere vid depåavfarten som var mojsigt trasiga. Sunden kom 5:a, Sjölander 3:a (Om inte alla protester från höger o vänster ändrar på detta)...

Fredrik72

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2005 Aprilila RSV Factory, Yama R6-00, En Gammal KX 250
Hallgren här! Vad jag hörde så var det ett flertal Svenska förare som gick samma öde till mötes på banan som jag och fick överladdade norrmän som slog omkull dem. Nylund blev bortkrachad av en norrbagge efter målgång (!). Den eminenta funkis staben lyckades inte flagga av loppet ens. Femman var visst först att se Checkerd flag.... Herre gud!
Blåflagg existerade inte heller.
Idioten som körde mig av banan bromsade om mig under gulflagg och kom så sent i svängen så han nästan highsida i utgången. (snacka om attt ta det lite lungt) Själv slog jag av lite eftersom det var gulflagg. några varv senare körde han bara rätt sidan på mig i samma sväng. så han vurpade och jag fick min ljuddämpare sönderböjd...
Ska bli jävligt skönt att åka i A och slippa sånt.

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
De enda som saknade dig i Våler, Björn, var de blonda, storbröstade servitriserna i öltältet!! (du kommer ihåg Bud-brudarna från förra året va? De här var bättre.. Eller om det var samma som bara växt sig större i bystmåttet till i år?? :D) Nu fick ju Knutte, Gulslötrajja, Jessica å lilla jag tömma baren istället (Knutte var tillräckligt i gasen för att få tafsa lite på Nina Marie H). Nicke nannade tidigt efter lite telefonsex med Åmmeberg, :confused: medans vi andra höll i alldeles för länge med Rammstein och B-vitamin... Sen tror jag vi åkte lite hoj dagen efter oxå?? Nicke tänkte på sex och intog vertikalläge redan halvvägs (varv tre) å jag fick åka med visiret öppet för att få ur bakfyllelukten... Körde i mål straxt efter Havnen (ca 1.20 efter) å blev med några få, ynka poäng 13:e man, en placering som väl speglar, både numeriskt och resultatmässigt, helgens idrottsliga prestation. :(

Chrille fick f.ö höra en hel Twisted Sisters cover innan vi la på!! :tummenupp

#21 Nordic SupAr Bajk

Bj.O.rn skrev:
Surrade nyss som hastigast med velocemicke eller eazy eller vad han nu kallar sig... Gulsvartskithoj kvalade inte in? skitfull ikväll alltså.. (jäkla stökigt telefånsamtal på Norsk konserburkslina från öltältet..)

/B

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Ja, med såna stora öltält vore det en skam att kvala in. Det var dåligt med danskar och därmed ölförsäljning i depån så jag var lite deppig ett tag efter kvalbeskedet. Sen råkade jag hitta en pava whisky längst ner i väskan som hängt med hela säsongen, efter det var liksom kvällen räddad.
Lite bittert ändå: 53 anmälda till 30 platser varpå man delar in dessa i två grupper och stryker ett friträningspass. Dessutom ligger friträningen med endast en timmes lucka till kvalet. Knappt man han pusta ut emellan. Klar fördel för dom som var bekant med banan innan alltså.
Men nu jävlar är jag revanchsugen till finalen.

*Edit. Ni som undrar om det inte var två kval? Jorå det var det men nr två var blött så det var liksom ingen idé.

Last edited:

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
....Annars blev det väl en liten skvätt whiskey kvar?? :crash

Gulsnabbtrajja skrev:
Ja, med såna stora öltält vore det en skam att kvala in. Det var dåligt med danskar och därmed ölförsäljning i depån så jag var lite deppig ett tag efter kvalbeskedet. Sen råkade jag hitta en pava whisky längst ner i väskan som hängt med hela säsongen, efter det var liksom kvällen räddad.
Lite bittert ändå: 53 anmälda till 30 platser varpå man delar in dessa i två grupper och stryker ett friträningspass. Dessutom ligger friträningen med endast en timmes lucka till kvalet. Knappt man han pusta ut emellan. Klar fördel för dom som var bekant med banan innan alltså.
Men nu jävlar är jag revanchsugen till finalen.

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...