Coola Ola skrev:uh?
saxat från http://manipulated.digib0x.net/redlimesoftware.htm
" About RED LiME
Origin: Sweden
Nick: RED LiME
Programming language: Visual Basic 6, VBS, Batch, HTML
E-mail: qazwsx302@hotmail.com
I'm a 16 year old virus-programmer that comes from the
cold landscape of Sweden. I write trojans, remote trojans,
VB-worms and some script viruses. I dont just make virii
related material but mostly its all bout viruses. I like to
educate the masses about virii writing and hacking... Check
out my tutorials.
Send me an e-mail about anything and I WILL send you back"
RED_LiME skrev:tänkte bara göra lite reklam för våran hemsida som jag och 2 andra personer driver och har haft uppe i snart 2 veckor.
Kanske inte handlar om något ni har som intresse menman vet aldrig.
www.freedommessenger.tk
RED_LiME skrev:tänkte bara göra lite reklam för våran hemsida som jag och 2 andra personer driver och har haft uppe i snart 2 veckor.
Kanske inte handlar om något ni har som intresse menman vet aldrig.
www.freedommessenger.tk
Fenix skrev:Kolla Ola! En site som vi kan sänka, sist till kvarn får bjuda på bira!
Hmm. låt oss forska lite:
www.freedommessenger.tk (bas):
Apache/2.0.47 (Unix) Server at telafu.taloha.tk Port 80
Mjuk referens till:
manipulated.digib0x.net i form av ett frame-inclusion
Manipulated.digib0x.net (bas):
Apache/1.3.29 Server at www.opixhosting.com Port 80
(tada!)
<meta http-equiv="Content-Language" content="en-gb">
<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1252">
<title>Freedom Messenger | A Touch of Genius</title>
Killen behöver frontpage för att skapa några ynka tabeller, ooohhh vicken hacker....
Jag vet oxå hur man hackar windoblowsboxar.
Steg ett: koppla in den på internet
Steg två: klart.
Blir så trött på scripties, snorungar är vad dom är, skitar ner nät och servrar med sina fattigmanshack.
Ska vi jävlas lite och kontakta supporten på Opixhosting och säga att vi har supit bort lösenordet till vårt "freedom"-konto och be dom byta till ett nytt samt be SMS'a det till ett kontantkortsnummer eftersom jag inte befinner mig på kontoret där jag kan öppna min "vanliga" inkorg.
Lite gammal hederlig social-engineering leder ofta väääldigt långt.
t-rex skrev:Vänta nu... Så när jag la ner ett par timmar (som jag kunde använt för att tjäna pengar) häromdagen för att rensa firmans datorer från hackerskräp så beror det på att nåt litet rens med liten kuk vill göra ett intryck på nån "scen"?
Snorunge.
t-rex skrev:Vänta nu... Så när jag la ner ett par timmar (som jag kunde använt för att tjäna pengar) häromdagen för att rensa firmans datorer från hackerskräp så beror det på att nåt litet rens med liten kuk vill göra ett intryck på nån "scen"?
Snorunge.
RED_LiME skrev:Eftersom det inte är jag som lägger upp material på hemsidan, utan någon som kallar sej MaNiPuLaTeD, som inte ens programmerar eller hackar så skiter jag i att bry mej...
Och JA jag erkänner, jag är en "script-kiddie", och vet du varför?
FÖR att jag inte inte är gammal och har inte programmerat så mkt.. har inte HUNNIT bli nåt jävla proffs än! Iallafall så håller jag inte på med massa förprogrammerade "hack-tools" o massa sånt skit, jag bara gör vad jag gillar
Så kalla mej script-kiddie eller ta sönder hemsidan eller gör vafan ni vill, jag bryr mej inte..
Håller med att det finns mkt script kiddies i vX scenen idag och det är för jävligt, smutsar visserligen ner, men åtminstone JAG håller en låg profil och försöker inte va nån jag inte är...
Min vän "p0ke", slutade pga alla script kiddies att va aktiv i scenen och slutade koda efter 56st worms som inte var kasst eller slarvigt gjorda...
EDIT:
Fick nyss reda på att det inte är MaNiPuLaTeD som gjort designen ens. Han fick en färdig av en polare....
McB skrev:Du borde byta nick till RED_LaME
RED_LiME skrev:bla bla
...
Manipulated skrev:hey i may not come here or may not know what you are saying, but i have picked a few words out, first of all i dont consider myself as a hacker all i am doing is hosting a site with links and shit to other ones, oh and im no scripty.
I didnt come here for an argument whther im good or not or whther the site is or not, you may be someone who knows a lot about servers and hacking and other shit, but from what i see all youve done is found a lil secrutiy analyser and used it anyone can do that.
Apache/1.3.29 (Unix) mod_auth_passthrough/1.8 mod_log_bytes/1.2 mod_bwlimited/1.4 PHP/4.3.4 FrontPage/5.0.2.2634 mod_ssl/2.8.16 OpenSSL/0.9.7a
and as you said (tada)
RED_LiME skrev:Du borde byta nick till McBajs, "haha".....
Menar inte att bråka eller något sånt, utan kontrar med ett lika "roligt" inlägg...
McB skrev:DU, J@6 V37 V@R D!N M@!1BOX BOR OCH 5K@ 5K!CK@ M@55@ 31@K@ P!N6 7!11 D!6. P!N6 äR BRU7@17 31@K7. J@6 äR 5å JäV1@ 1337.
RED_LiME skrev:Läs i intervjun vad jag skrev om mej själv, så ser du att jag inte har höga tankar om mej själv...
Fenix skrev:btw, vad blir det för hoj?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |