Fenix skrev:Lovar...
(*host host*)
Ca 2 års fängelse för datorintrång *hotar*
Med risk för vissa arga kommentarer mot mej så tillägger jag:
NEJ, jag har aldrig hackat någon utan dess tillstånd.
Fenix skrev:Lovar...
(*host host*)
YamahaJojje skrev:Varför programmera för att förstöra?
RED_LiME skrev:Virus behöver inte förstöra.. Iallafall inte för datoranvändaren, väldigt sällan dom ens gör det.
Det dom förstör är tillexempel mailservrar som överbelastas av virusmail.
För ett tag sen när det var "virussäsong" så var ungefär var femte mail som skickades ett virus..
Det var det jag menade Jag tycker att skadegörelse på egendom typ klotter och virus är lika mycke förstöra ofta betydligt mer även om det är ett "vänligt" virusCoola Ola skrev:Om jag inte kan skicka mail på ett dygn pga att nån har sänkt den mailserver jag använder så är väl det att förstöra ganska mycket eller hur?
johngbg skrev:Men skulle vi om vi nyss fått ett mail med virus eller på annat sätt skaffat oss ett sådant, med medföljande glada humör då du ju är en snäll virusframställare, och råkar stöta på en yngling på vinglig övningskörnings TZR 125:a anno 99 med regnummer som troligtvis börjar på W då den ska nyreggas och vi känner för att säga "Hej", var beredd...
Puss o Kram
Lång, härlig mening
Gör nåt vettigt istället kom på nåt program som du tjänar pengar på. Använd ditt virus "kunande" och gör ett ANTI-virus program eller nåt.RED_LiME skrev:Tar ni till våld nu?
Och hot?
YamahaJojje skrev:Gör nåt vettigt istället kom på nåt program som du tjänar pengar på. Använd ditt virus "kunande" och gör ett ANTI-virus program eller nåt.
Grattis till att du lärt dig programmera på en basnivå.RED_LiME skrev:Funderat på det, men man kommer ingen vart med det.
Kostar för mkt med licens för att få sälja sina program och sånt.
Tror det ligger på runt 25 000kr för en licens inklusive mjukvaran.
Jo det kostar en del men inte fan behöver du den dyraste versionen? Jag har Borland Delphi 7 professional och den fick jag slanta 13000 för :'(RED_LiME skrev:Funderat på det, men man kommer ingen vart med det.
Kostar för mkt med licens för att få sälja sina program och sånt.
Tror det ligger på runt 25 000kr för en licens inklusive mjukvaran.
YamahaJojje skrev:Jo det kostar en del men inte fan behöver du den dyraste versionen? Jag har Borland Delphi 7 professional och den fick jag slanta 13000 för :'(
SpeedAbuser skrev:Jag tycker det var en fin hemsida.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |