Vårens Ålands-läger bokat och klart!

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
ja, fyfan vad sista kvällen var skoj. ingen höjdare dendär kuren. men stort tack för att vi fick låna duschen :Bugar

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Hoj
Trampcykel.
Jo, det var allt riktigt kul att komma ut lite och träffa en del av er. Få lite ansikten till alla nick och underliga avatarer det finns här... :)

Stora tack till:

Wheeliegirl för att du var så trevlig och lättpratad, synd på ditt ben bara, hoppas det läker snabbt!
M:et för provkörningen av hojen och för att du var en sådan trevlig prick! :tummenupp Ska se över min ekonomi lite och förhoppningsvis kunna köpa av dig hojen din. Dock känns det som att den lätt kommer att försvinna innan jag hinner dit, verkar ju vara ett riktigt bra köp!

Har lite bilder och filmer, men har lite datastrul så jag har inte fått dem iordning än. Postar upp de här när jag är klar.

Malmö-motard

Radical Riders
Gick med
16 May 2005
Hoj
ja
Tack!

Tack för ett kanonläger, detta var verkligen suveränt roligt. Bastu och öl efter körningen slår heller aldrig fel. Vi körde 160mil tur och retur och det var lätt värt varenda kilometer :)

Sista kvällen med RaceMe, Husaharry, Mr R, "rallyprinsessan" Annie Seel & Chukabowa var verkligen kanon! Kul också att slanga lite på rakan när trafiken lugnat ner sig framåt kvällen.

Jag blev så biten av banåkningen att jag hängde på låset hos Jonte Engdahl Motorsport i Löddeköpinge när de öppnade i morse. Har beställt en KTM 560 SMR :yoparty Tur att nudlar kommer i flera olika smaker :hihi

Vi ses i depån i sommar! :banana

chukabowa

Håårdcåår
Gick med
31 May 2004
Hoj
Stor moppe
Malmö-motard skrev:
2131003 Tack för ett kanonläger, detta var verkligen suveränt roligt. Bastu och öl efter körningen slår heller aldrig fel. Vi körde 160mil tur och retur och det var lätt värt varenda kilometer :)

Sista kvällen med RaceMe, Husaharry, Mr R, "rallyprinsessan" Annie Seel & Chukabowa var verkligen kanon! Kul också att slanga lite på rakan när trafiken lugnat ner sig framåt kvällen.

Jag blev så biten av banåkningen att jag hängde på låset hos Jonte Engdahl Motorsport i Löddeköpinge när de öppnade i morse. Har beställt en KTM 560 SMR :yoparty Tur att nudlar kommer i flera olika smaker :hihi

Vi ses i depån i sommar! :banana
säger bara en sak.... JAG SKA PROVA!!!!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
petterekman skrev:
Jo, det var allt riktigt kul att komma ut lite och träffa en del av er. Få lite ansikten till alla nick och underliga avatarer det finns här... :)
:7peta Du måste ju komma fram och säga hej när du ramlar runt i depån och det är så mycket folk! Iofs blev det strul i sista sekunden att få med sig 04:an, men det betyder ju inte att jag inte var pratbar... om du inte lyckades vara i depån just den stund på helgen när jag var rätt sur förstås... :gnissla

Jaja, har M:et lyckats lura på dig sin buss så är det bara att önska lycka till. Han vill väl ha en midjestyrd istället. :lol

Ta och köp dig en moped nu då, så du också kan leka med oss på Vessingsboda framöver! :yoparty

Måste ju också säga att jag hade rätt kul i helgen, även om min hoj var mer på banan under söndagen än vad jag själv var. Jag var rätt trött på att köra hoj kan jag säga... :3freak

Kul att träffa fler och nya huliganer! Vi syns snart igen. :krama

Mr A

Sweeet
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
KTM 540 SMR -06
Malmö-motard skrev:
2131049 Prova Richards :7peta

(var väl va du sa till mig när jag ville prova din i helgen... :tungan)

Hörde också den iskalla kommentaren :hihi

Jag har bifogat lite bilder, se sid 4.

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
En sjukt kul resa!! och trevligt folk! en massa åkning ,massa bastu och jävulskt massa köttbullar.....
Inte nog med att det käkades makaroner och köttbullar hela tiden på åland utan även på färjan hem blev det mos och köttbullar.
Blev lite burgare och en pyttipanna på resturangen då ingen i vårat gäng var direkt sugna på att mecka igång grillen och härja, utan det blev till att kicka igån shoppingmoppen och sladda till resturangen.
Och för första gången i mitt liv har jag slajdat med 3st cheeseburgare i näven! :yoparty

Näe tack alla för en grymt trevlig helg! :fyllisar

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Vilka var det mer som tog foton? Såg ju en hel hög på lördagskvällen i folks laptops....

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Mcbudet skrev:
2133200
Och för första gången i mitt liv har jag slajdat med 3st cheeseburgare i näven! :yoparty

Det var ju bannemig svarta spår på alla möjliga ställen :fatta! ( :rofl )

Jo, angående bilder så försöker jag samla ihop allt av film och bilder för att lägga upp på servern bland alla tidigare träningsläger. Glöm nu inte att anmäla er för nästa vända :banana

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
-PLM- skrev:
2133479 Vilka var det mer som tog foton? Såg ju en hel hög på lördagskvällen i folks laptops....

Jag har en hel hög med fin fina bilder på de flesta, problemet är bara att jag jobbar 24/7 nu... Men så fort jag har möjlighet så ska jag fixa ut bilderna!

Ska även passa på att tacka för helgen! Ruskigt roligt, både på banan och på kvällarna :fyllisar
Lite trist med alla vurpor och ambulansbesök men men, det är sånt som händer. Hoppas ingen lider för mycket av det idag, Karin - PLM - Wheeliegirl?
Det var iaf ordentligt skoj att försöka ligga och förhindra omkörningar av mopeder, det är långt runt en buss :)

Nästa resa får jag tyvärr hoppa för då är jag och kör på Gotland Ring, men vi ses igen i höst, kör så det ryker!

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
M:et skrev:
2135395 Jag har en hel hög med fin fina bilder på de flesta, problemet är bara att jag jobbar 24/7 nu... Men så fort jag har möjlighet så ska jag fixa ut bilderna!

Ska även passa på att tacka för helgen! Ruskigt roligt, både på banan och på kvällarna :fyllisar
Lite trist med alla vurpor och ambulansbesök men men, det är sånt som händer. Hoppas ingen lider för mycket av det idag, Karin - PLM - Wheeliegirl?
Det var iaf ordentligt skoj att försöka ligga och förhindra omkörningar av mopeder, det är långt runt en buss :)

Nästa resa får jag tyvärr hoppa för då är jag och kör på Gotland Ring, men vi ses igen i höst, kör så det ryker!

Tyvärr så är inte mitt knä så bra....:( Ser ut som jag kommer att missa första tävlingen t.o.m.... :gråta
Det var inget brutet eller någon spricka, men lite värre med mjukdelarna...
Svullnaden vill inte gå ner trots alla ansträngningar vid banan. Tack för all hjälp vid min crash, utan Issi, Martin och c/o hade det ändå varit mkt värre nu!! Jag är nog lyckligt lottad iaf... :rolleyes:

/Sara

Karin

crash and burn girl
Gick med
21 Apr 2005
Hoj
ZX9 -98
M:et skrev:
2135395
Det enda jag lider av, är att jag lämnat in skinnstället på lagning. Det skulle ta 2 v. :död sa dom först, men efter en skvätt med min charm så kanske det skulle gå på 1 v istället. :tummenupp

Cybernisse

Husqvarna 570 rockar....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husky 570 smr -04 (Pocketbike R1 -05)
Wheeliegirl skrev:
2135546 Tyvärr så är inte mitt knä så bra....:( Ser ut som jag kommer att missa första tävlingen t.o.m.... :gråta

/Sara

Näää! Vem skall ja då ta rygg på upp igenom fältet :va Får väl köra ett ensamrace som förra året.
Krya på dig.

Sorry alla andra för att jag inte dök upp på Åland :(

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Cybernisse skrev:
2136942 Näää! Vem skall ja då ta rygg på upp igenom fältet :va Får väl köra ett ensamrace som förra året.
Krya på dig.

Du och jag, Nisse... du och jag! Fast jag får nog ta rygg på dig. Jag siktar på att iaf inte bli varvad... :4skrika

Du missade en superhelg på Åland över Valborg (ja, kanske en supahelg också?). :pannkyss

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R6-08
Cybernisse skrev:
2136942 Näää! Vem skall ja då ta rygg på upp igenom fältet :va Får väl köra ett ensamrace som förra året.
Krya på dig.

För din skull ska jag försöka hinna bli bra! ;) hehe
Är du snabbare i år? :)

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj