chukabowa
Håårdcåår
ja, fyfan vad sista kvällen var skoj. ingen höjdare dendär kuren. men stort tack för att vi fick låna duschen
säger bara en sak.... JAG SKA PROVA!!!!Malmö-motard skrev:2131003Tack för ett kanonläger, detta var verkligen suveränt roligt. Bastu och öl efter körningen slår heller aldrig fel. Vi körde 160mil tur och retur och det var lätt värt varenda kilometer
Sista kvällen med RaceMe, Husaharry, Mr R, "rallyprinsessan" Annie Seel & Chukabowa var verkligen kanon! Kul också att slanga lite på rakan när trafiken lugnat ner sig framåt kvällen.
Jag blev så biten av banåkningen att jag hängde på låset hos Jonte Engdahl Motorsport i Löddeköpinge när de öppnade i morse. Har beställt en KTM 560 SMR Tur att nudlar kommer i flera olika smaker
Vi ses i depån i sommar!
chukabowa skrev:2131043säger bara en sak.... JAG SKA PROVA!!!!
Du måste ju komma fram och säga hej när du ramlar runt i depån och det är så mycket folk! Iofs blev det strul i sista sekunden att få med sig 04:an, men det betyder ju inte att jag inte var pratbar... om du inte lyckades vara i depån just den stund på helgen när jag var rätt sur förstås...petterekman skrev:Jo, det var allt riktigt kul att komma ut lite och träffa en del av er. Få lite ansikten till alla nick och underliga avatarer det finns här...
han har ju ingenMalmö-motard skrev:2131049Prova Richards
(var väl va du sa till mig när jag ville prova din i helgen... )
Malmö-motard skrev:2131049Prova Richards
(var väl va du sa till mig när jag ville prova din i helgen... )
-PLM- skrev:2133479Vilka var det mer som tog foton? Såg ju en hel hög på lördagskvällen i folks laptops....
Mcbudet skrev:2133200
Och för första gången i mitt liv har jag slajdat med 3st cheeseburgare i näven!
-PLM- skrev:2133479Vilka var det mer som tog foton? Såg ju en hel hög på lördagskvällen i folks laptops....
M:et skrev:2135395Jag har en hel hög med fin fina bilder på de flesta, problemet är bara att jag jobbar 24/7 nu... Men så fort jag har möjlighet så ska jag fixa ut bilderna!
Ska även passa på att tacka för helgen! Ruskigt roligt, både på banan och på kvällarna
Lite trist med alla vurpor och ambulansbesök men men, det är sånt som händer. Hoppas ingen lider för mycket av det idag, Karin - PLM - Wheeliegirl?
Det var iaf ordentligt skoj att försöka ligga och förhindra omkörningar av mopeder, det är långt runt en buss
Nästa resa får jag tyvärr hoppa för då är jag och kör på Gotland Ring, men vi ses igen i höst, kör så det ryker!
Det enda jag lider av, är att jag lämnat in skinnstället på lagning. Det skulle ta 2 v. sa dom först, men efter en skvätt med min charm så kanske det skulle gå på 1 v istället.M:et skrev:2135395
Lite trist med alla vurpor och ambulansbesök men men, det är sånt som händer. Hoppas ingen lider för mycket av det idag, Karin - PLM - Wheeliegirl?
Wheeliegirl skrev:2135546Tyvärr så är inte mitt knä så bra.... Ser ut som jag kommer att missa första tävlingen t.o.m....
/Sara
Du och jag, Nisse... du och jag! Fast jag får nog ta rygg på dig. Jag siktar på att iaf inte bli varvad...Cybernisse skrev:2136942Näää! Vem skall ja då ta rygg på upp igenom fältet Får väl köra ett ensamrace som förra året.
Krya på dig.
Sorry alla andra för att jag inte dök upp på Åland
M:et skrev:2135395problemet är bara att jag jobbar 24/7 nu...
Cybernisse skrev:2136942Näää! Vem skall ja då ta rygg på upp igenom fältet Får väl köra ett ensamrace som förra året.
Krya på dig.
Sorry alla andra för att jag inte dök upp på Åland
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj