GSXR1100R
The older i get the faster i was
En ny stektermometer är monterad på Missilen, 99:- på Burlöv center
Den gamla tempgivaren har gett upp

GSXR1100R skrev:En ny stektermometer är monterad på Missilen, 99:- på Burlöv center![]()
Kommer du till Falken nu på OnsdagRelapse skrev:Montera den upp och ned så har du något att skylla på när jag varvar dig i sommar.![]()
GSXR1100R skrev:Kommer du till Falken nu på Onsdag![]()
1-0 till mig dåRelapse skrev:För att se hur många som varvar dig, eller vad? Motorn på min hoj undergår service just nu. Håller på och byter shims (Vill inte göra en Chrille). Så det blir premiär först nästa vecka på Sviestad.
GSXR1100R skrev:1-0 till mig då![]()
42 mil enkel resa.. stämmer det att man måste ha orginalblås på Sviestad nuRelapse skrev:1-0 för att jag inte kan ta mig 50 mil för 3 timmars träning? Då kan väl du komma till Sviestad på tisdag nästa vecka 17-20? Det blir ju närmare för dig än vad Falken är för mig.![]()
GSXR1100R skrev:42 mil enkel resa.. stämmer det att man måste ha orginalblås på Sviestad nuMitt BOS är uppmätt till 92 decibel
Aha låter ju bra, dock så kan jag inte nu på Tisdag 1-1 dåRelapse skrev:Det ska väl någon (o)ansvarig hos LMS svara på egentligen, men såvitt jag förstår så är det OK att köra vidare på det som funkade förra året på licensträningarna. Däremot så är det originalblås som gäller på gatkörningarna på onsdagar numera. Det är kanske det som du tänkte på.
Så är det! (Känns gött att skriva så!Relapse skrev:Det ska väl någon (o)ansvarig hos LMS svara på egentligen, men såvitt jag förstår så är det OK att köra vidare på det som funkade förra året på licensträningarna. Däremot så är det originalblås som gäller på gatkörningarna på onsdagar numera. Det är kanske det som du tänkte på.
Senare så är jag påPålle skrev:Jag vill ev. till Linköping! Någon skåning som vill hanka på?
Du glömde att du även saknar talangGoodstuff skrev:Träningspremiär på Sviestad nästa vecka och jag har inget skinnställ, inga bra däck, inget batteri, ingen barnvakt och ingen licens.![]()
GSXR1100R skrev:Du glömde att du även saknar talang![]()
Samma som mig. Har license, skinnställ och motard.abstruse skrev:Jag har licens, skinnställ, barnvakt men ingen hoj...![]()
Goodstuff skrev:Träningspremiär på Sviestad nästa vecka och jag har inget skinnställ, inga bra däck, inget batteri, ingen barnvakt och ingen licens.![]()
Det problemet är enkelt löst. Jag vet en skitfin R6 för 60kabstruse skrev:Jag har licens, skinnställ, barnvakt men ingen hoj...![]()
Pålle skrev:Jag vill ev. till Linköping! Någon skåning som vill hanka på?
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |