Vårtecken i Malmö

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Hoj
Honda VTR1000F
Kay skrev:
Det var jag, Senat, Puddy, bo$ken och en snubbe med en DR800a (Tror jag det var).

Väldigt angenäm tur idag :tummenupp

Ja, det kan jag tänka mig att det var...
En timme innan jag såg er hade jag provat mina nya skyddskläder hemma och då blev man ju räääätt sugen på att ta en tur. Och det blev inte mindre abstinens när jag såg er glida på Gustav.

Såg en stackare lite senare på kvällen som fått stopp på sin R-1 (tror jag) borta vid konserthuset. Han hade lite problem att få bort den från gatan då han stod i ytterfilen och ljuset blev grönt bakom honom... Han fick upp den på trottoaren till slut dock. Taskigt läge ändå.

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Dangerous_Dave skrev:
Ja, det kan jag tänka mig att det var...
En timme innan jag såg er hade jag provat mina nya skyddskläder hemma och då blev man ju räääätt sugen på att ta en tur. Och det blev inte mindre abstinens när jag såg er glida på Gustav.

Såg en stackare lite senare på kvällen som fått stopp på sin R-1 (tror jag) borta vid konserthuset. Han hade lite problem att få bort den från gatan då han stod i ytterfilen och ljuset blev grönt bakom honom... Han fick upp den på trottoaren till slut dock. Taskigt läge ändå.

Ah... Trist läge... Soppatorsk ;)
Vi såg en snubbe gå på troroaren med en Superblackbird. Såg tungt ut! Signalerade frågande om han behövde hjälp men han vinkade "ok".
Aja!

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Jag sålde min hoj idag! Han som köpte var ute och testade och skulle sen köra ner till MALMÖ FRÅN STOCKHOLM!!! +6 grader när han startade kl 15 här. Han borde vara framme nu. Respekt!

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Det är respekt!

Nicke skrev:
Jag sålde min hoj idag! Han som köpte var ute och testade och skulle sen köra ner till MALMÖ FRÅN STOCKHOLM!!! +6 grader när han startade kl 15 här. Han borde vara framme nu. Respekt!

Det är då verkligen respekt! tänkte killen köra bågen ända från Stockholm till Malmö?..man får hoppas han hade termoställ he he.
Vad var det för en båge du sålde då o känner killen igen sig här på sporthoj.com må tro?.Kul med en till mc broder till gänget kanske(?).

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Nicke skrev:

har inte ni snö änn? :va mm respekt! :Bugar

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Det snöade i natt så det såg ut som florsocker på marken i morse. Blev sen 6-7 grader på min termometer. Han köpte min Triumph TT600. Vet ej om han hängt/hänger här. Bara att hoppas att han har badkar hemma för det är drygt att köra så långt så här års. Jag ska bort 6-7 veckor alldeles snart så det var därför det blev lite brådis.

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Två svarta och en röd
TokJohan skrev:
Varför vill man utsätta sina hojar för salt och grusstänk när det ändå inte går
att köra på "riktigt" ?
Men det ser jävligt najjs ut iaf !

// TOK :fyllisar

Mkt gnäll från salträdda norrbor.... Salt går att spola av o dessutom är väl hojen till för att användas...
Köra på riktigt? Kör du alltid för fullt?

Erkänn, ni är bara avundsjuka...
:D

sleven

Snabbare än fy fan jävla skit-sege!
Gick med
13 Dec 2003
Hoj
ZX-6R SST 600
Robz skrev:
....just för att det går ännu bättre! Wheelies med spinn går inte på sommaren :7peta ...dessutom finns det varmvatten i skåne att skölja av med :arsele
( :D )

I Yamahans instruktionsbok står det att man ska använda kallvatten och spola av salt med. Varmvatten snabbar bara på korrosionförloppet.. :fakta

Robz

Guest
sleven skrev:
I Yamahans instruktionsbok står det att man ska använda kallvatten och spola av salt med. Varmvatten snabbar bara på korrosionförloppet.. :fakta
Snö o is kräver varmt vatten :tungan
Intressant dock - skall lägga det på minnet - tack :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad