Sveriges huvudstad i går.
View attachment 302137
På Lördag ska jag o sambon Åka in o besiktiga våra hojjar... hoppas bespersonlaen blir så glada att dom äntligen får provköra hojj igen att dom släpper igenom oss utan problem
Förresten någont som e "standard" fel som jag borde kolla innan??
Verkar lite riskabelt dock.. tveksamt om jag skulle vilja att ringrostiga besiktningsgubbar skulle ut på min hoj, på isfläckar o rullgrus...
Tja, alltid bra att kolla alla lampor, bromsljus, däck, kedja, bromsbelägg, lager, framgaffel, lycka till!
Soltorkad asfalt, fåglar som kvittrar o att man måste ta av sig mössa o vantar i mars-solen är väl ett säkert vårtecken?
äntligen första lilla rundan avklarad. ner till macken och tanka sedan liten runda på ca2-3mil
Nu är det vår.
Solen sken, men jag mötte inga hojar.
Verkar lite riskabelt dock.. tveksamt om jag skulle vilja att ringrostiga besiktningsgubbar skulle ut på min hoj, på isfläckar o rullgrus...
Tja, alltid bra att kolla alla lampor, bromsljus, däck, kedja, bromsbelägg, lager, framgaffel, lycka till!
Soltorkad asfalt, fåglar som kvittrar o att man måste ta av sig mössa o vantar i mars-solen är väl ett säkert vårtecken?
8-10 mil idag i strålande sol! 10-15C i solen.
Bogan till Vaxholm, men där var det inte mycket folk. Mötte inte en enda hoj. Vägarna är ju snustorra, men man får passa sig lite för gruset. Skönt. Nu är det officiellt sommar i Sthlm.
Underbart. Tog årets första Donkenkaffe på Sveavägen. Det är ju snöfritt på alla lite mer trafikerade vägar men vid mitt garage var det blankis. Blev en lite spännande avslutning på turen.
Jag vågade inte ut och prova så jag gjorde det näst bästa för mitt ego och drog ut han i solen och starta han, kunde bara inte låta bli
[YOUTUBE-ID]Ws6okn78Q8E[/YOUTUBE-ID]
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |