V-Gurra vs Oscar på Anderstorp

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Ni förstår ju inte, Gurra snickrar på sin hayabusa och då ha e klar har han kortat svingen. Bytt till en gaffel med mer försprång laddat busamotorn med det värsta turbokittet som går att köpa för pengar och gått en snabbkurs i roadracin i hannover. BANG! Gurra sopar banan med MrK Oscar och alla andra som så elakt hånat honom. Åvan nämda kommer aldrig våga visa sig på SH förnedringe e helt enkelt för stor. Gurra kommer bli hojvärldens under dog som alla tjejer komme sukta efter.

Sen vaknar han :(
 

V-Gurra

Vart tog kärleken vägen?
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Midnattssolens land
Hoj
Yamaha V-MAX såklart!
OK Losers! Jag ser att jag varit saknad! :tummenupp
Och ärligt talat så har jag saknat er och era patetiska inlägg, men på grund av en lite oplanerad sjukhusvistelse så har jag varit frånvarande mot min vilja de senaste 2 veckorna.

Helst hade ni väl sett en inlägg á la vinpoesi, men poesin och rimmandet överlåter jag till bögarna.

Svar på frågorna:
1. Har du RR licens
- Nej, har varken haft intresse eller behov av att skaffa denna onödiga licens då jag inte haft för avsikt att tävla.
2. Har du MC
- Är du dum eller?
3. Är du ett Troll
- Finns du på riktigt?4. Var ska skåpet stå, du får inte ställa skåp på banan
- Det kommer att parkeras i röven på dig, och efter vad jag förstått om dig så kommer du med stor säkerhet att gilla det... Fjolla!!
5. Vänligen bekräfta tid och plats
- Har jag någonsin sagt att jag inte är på?? Skärp er för f-n! Amullos förslag om Midlanda är ju lockande dock, men då får ju Oscar en ursäkt för att dra sig ur...

//VG
 

El Presidente

2 Stripes Mc
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Småland
Hoj
XR400 + Grom + Tricker + CB1000RA
V-Gurra skrev:
4. Var ska skåpet stå, du får inte ställa skåp på banan
- Det kommer att parkeras i röven på dig, och efter vad jag förstått om dig så kommer du med stor säkerhet att gilla det... Fjolla!!
//VG

Gurra - du är min AJJDÅÅÅL!!!
:Bugar






:rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
V-Gurra skrev:
Amullos förslag om Midlanda är ju lockande dock, men då får ju Oscar en ursäkt för att dra sig ur...[/COLOR]

//VG

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA?????????????????????????

Hur F*n går det ihop att du kommenterar ett av mina inlägg UTAN att göra dig lustig eller komma med floskler.. Jag är grymt imponerad av din återhållsamhet. :D
(För tydlighetens skull kanske jag skall skriva att ovan skrivna kommentar är sagt med ironi och i skämtsam ton)

Med V-Gurra... Har du fått din busa än då?
Oscar har ju fått sin stålhingst.. Har du fått din eller..?

Anledningen till fråga om roadracing licens är ju att det kan komma att krävas för att race skall KUNNA ske på Anderstorp.

Som jag fattat det iallafall.. :näsblod
 
Last edited:

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Mölndal
Hoj
R6 v4.0
V-Gurra skrev:
OK Losers! Jag ser att jag varit saknad! :tummenupp
Och ärligt talat så har jag saknat er och era patetiska inlägg, men på grund av en lite oplanerad sjukhusvistelse så har jag varit frånvarande mot min vilja de senaste 2 veckorna.
Jo tvångsvård kan säkert var jobbigt, men något måste göras för att hålla samhället säkert :pannkyss
 

janoshki-jonaz

Guest
Ahhh vår "gud" is back...tråkigt dock att du va tvungen in på sjukhuset i 2 veckor...inge kul där...

MEN NU TILL FRÅGAN...

NÄR kommer din Busa hem till dig???
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
V-Gurra skrev:
OK Losers! Jag ser att jag varit saknad! :tummenupp
Och ärligt talat så har jag saknat er och era patetiska inlägg, men på grund av en lite oplanerad sjukhusvistelse så har jag varit frånvarande mot min vilja de senaste 2 veckorna.

Helst hade ni väl sett en inlägg á la vinpoesi, men poesin och rimmandet överlåter jag till bögarna.

Svar på frågorna:
1. Har du RR licens
- Nej, har varken haft intresse eller behov av att skaffa denna onödiga licens då jag inte haft för avsikt att tävla.
2. Har du MC
- Är du dum eller?
3. Är du ett Troll
- Finns du på riktigt?4. Var ska skåpet stå, du får inte ställa skåp på banan
- Det kommer att parkeras i röven på dig, och efter vad jag förstått om dig så kommer du med stor säkerhet att gilla det... Fjolla!!
5. Vänligen bekräfta tid och plats
- Har jag någonsin sagt att jag inte är på?? Skärp er för f-n! Amullos förslag om Midlanda är ju lockande dock, men då får ju Oscar en ursäkt för att dra sig ur...

//VG
Licensfrågan måste lösas, du ska köra ett rejs. Midlanda är inte aktuellt. Din busa har större chans på anderstorp pga banans utformning och bantid är ordnad. Ska du fortsätta att kasta skit omkring dej, eller ställa upp och hjälpa till med licensfrågan?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
V-Gurra skrev:
OK Losers! Jag ser att jag varit saknad! :tummenupp
Och ärligt talat så har jag saknat er och era patetiska inlägg, men på grund av en lite oplanerad sjukhusvistelse så har jag varit frånvarande mot min vilja de senaste 2 veckorna.

Helst hade ni väl sett en inlägg á la vinpoesi, men poesin och rimmandet överlåter jag till bögarna.

Svar på frågorna:
1. Har du RR licens
- Nej, har varken haft intresse eller behov av att skaffa denna onödiga licens då jag inte haft för avsikt att tävla.
2. Har du MC
- Är du dum eller?
3. Är du ett Troll
- Finns du på riktigt?4. Var ska skåpet stå, du får inte ställa skåp på banan
- Det kommer att parkeras i röven på dig, och efter vad jag förstått om dig så kommer du med stor säkerhet att gilla det... Fjolla!!
5. Vänligen bekräfta tid och plats
- Har jag någonsin sagt att jag inte är på?? Skärp er för f-n! Amullos förslag om Midlanda är ju lockande dock, men då får ju Oscar en ursäkt för att dra sig ur...

//VG
Ahhh härligt att se en sådan fin kombination av personangrepp och sexuella anspelningar i samma inlägg.

Men som vanligt är det bara en massa skitsnack utan substans :lol
 

Bollox

Hell 'n gore
Gick med
5 May 2003
Ort
På landet
Hoj
Scott
V-Gurra skrev:
OK Losers! Jag ser att jag varit saknad! :tummenupp
Och ärligt talat så har jag saknat er och era patetiska inlägg, men på grund av en lite oplanerad sjukhusvistelse så har jag varit frånvarande mot min vilja de senaste 2 veckorna.

Vad var det jag sa? Tog dock fel på 2 dagar... :huvet
Och han klarade av 2 av 5 frågor. Inte illa... :rolleyes:
 
Last edited:

Dino Velvet

#2702
Gick med
24 Aug 2003
Ort
Sölvesborg
Hoj
Ingen
Avslöjad!

Nu vet jag att du är fejk!

I ditt sista inlägg glömde du vara en obildad ilsken dåre (du var bara en ilsken dåre). Du skrev plötsligt grammatiskt rätt, med ett "bra språk" och formulerade dig bättre än någonsinn. Stavning, kommatecken mm satt prickfritt :tummenupp och dessutom skrev du med "glimten i ögat".

Det kan dock finnas en förklaring till din förvandling. Under dina två veckor på sjukhuset kan en ofrivillig hjärntransplantation ägt rum :rolleyes: Jag tror dock att du klantat till det och avslöjat att du är fejk.

Det finns en dr. Jekyl och mr. Hyde på SH!!!!!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dino Velvet skrev:
Det finns en dr. Jekyl och mr. Hyde på SH!!!!!
En? det finns gott om folk på SH som har personlighetsklyvningar, dagligen läser man arga inlägg om sk idioter som skall Prylas[tm].

I princip alla som man träffar IRL är helk ok i mina ögon men vissa blir maktgalna vid tangentbordet, dom tror sig vara någon slags seriefigur i en overklig serietidning när dom uttrycker sina arga åsikter om allt och alla.

Vissa skäms sedan så mycket att dom inte vågar hälsa ens när man träffar dom IRL på bandagar och körningar.

Detta är tydliga tecken på dåligt självförtroende samt ett sjukligt behov av att behöva häda sig på nätet istället för IRL.
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
Är inte SAMHALL= Dårhus :va Stället är väl till för krampskallar av olika slag :dummer
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
I fablernas land.
Detta är faktiskt inte lika roligt längre som det var från början.
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
GSXR1100R skrev:
Vissa skäms sedan så mycket att dom inte vågar hälsa ens när man träffar dom IRL på bandagar och körningar.

.
De kanske inte gillar dig bara, och håller sig undan helt enkelt :lol

Du skriver ju extremt mycket här på SH, troligen mest av alla, är du maktgalen?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top