Nyteknik skrev:2520889Övernattar ni i skogen också?
Det beror ju då på hur mycket Jäger det blir om man däckar eller inte!!
Nejdå jag dricker aldrig i samband med jakt, sover över gör jag inte, då min mark bara är ett par km hemifrån.
Nyteknik skrev:2520889Övernattar ni i skogen också?
lappmögel skrev:2520035Ville bara tala om att jag mår fördjävla fint just nu! Just klämt i mig en fet jätte pizza, sitter nu och dricker Jäger. Till råga på allt är jag ledig i 8 dagar till som ska tillbringas i skogen, YEEESSSS äntligen älgjakt.
flugan skrev:2520892Vad gör ni när det blir kallt & regnar?
You are goddamn right!ft skrev:2520986Skogen skapades för enduro, inte för älgjakt!
Löser problemet!
prulle skrev:2521005Grattis föresten
Nej dummer Till trådskaparen såklartft skrev:2521030Till mig? I s f, till vad?
prulle skrev:2521043Nej dummer Till trådskaparen såklart
ft skrev:2521050Åh. Ja, grattis till trådskaparen! Framförallt till det med mobiltelefonen. Jag hade också teoretisk jourpassning i fredags kväll men somnade gott klockan åtta eftersom jag skulle ut tidigt på lördagsmorgonen.
Men eftersom det kunde uppfattas som ett grattis till mig med lite god vilja tycker jag att jag att vi kan låtsas att jag fyller år. Det innebär presenter!
prulle skrev:2521005You are goddamn right!
Grattis föresten
t-rex skrev:2521060Bäva månde jakthundarna. Hur många är det som stryker med varje år? Förra året lyckades man väl till och med fälla ett par jägare vill jag minnas!
Jaha så jakten är en säkerhetsåtgärd för att det inte ska stå en älg på spåret?lappmögel skrev:2521065Mmmm men nu har jag då sån tur att jag både kan jaga och åka enduro på samma mark, har en endurobana på min jaktmark, fiffigt va!!!
Jo det är klart men det finns många gubbs att ta av!!!
Värre då med hundarna den som skjuter min vovve får nog räkna med att ta skydd i skogen både länge o väl.
lappmögel skrev:2521065Mmmm men nu har jag då sån tur att jag både kan jaga och åka enduro på samma mark, har en endurobana på min jaktmark, fiffigt va!!!
prulle skrev:2521076Jaha så jakten är en säkerhetsåtgärd för att det inte ska stå en älg på spåret?
prulle skrev:2521076Jaha så jakten är en säkerhetsåtgärd för att det inte ska stå en älg på spåret?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|