Va förbannad man bliir!!!

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
kraschpuck skrev:
2495056 Skulle åka till Onoff för att köpa de nya mc spelet till ps2 för hade läst om de här på forumet nyss, så när jag märkte att de inte fanns där gick jag in en snabbis på ica maxi.. sen när jag kommer tbx är det någon som har snott min hjälm!!! Va förbannad man blir att man inte kan få ha sina saker ifred!!! :argpådato Nu får jag åka buss in till linköping imorgon o köpa en ny hjälm för att sedan åka tillbaka så att jag hinner besikta hojjen så att jag kan åka hem till tidaholm o träffa polarna som de var bestämmt!! De som gör mig mest förbannat är att någon nu i motala har min hjälm och jag vet inte vem det är, tur är väl de för honom! kan man få ut något på hemförsäkring lr ngt sånt kanske? Det var förövrigt en Shoei Raid 1 med mörktonat vesir!

Låter som knatte, fnatte, chatte, cafe laté och BLATTE!!

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Dominator-Rocks skrev:
2495286 Ok tack för infon :tummenupp

Vilka årskurs är det som skruvar?

Bäst är 17 att görat själv (så man lär sig nått) har redan gjort det en gång men då hade jag brådis som faan och byta munstyckena och då vart det ju som det vart!

Och du ge inte upp hoppet om hjälmen, ta ett par vändor i stan och leta moppekillar sist såg jag ett jäddrans moppejäng framåt kvällen vid kyrkan, tidigare har jag sett dom på Maxi parkeringen!

Åk ut lite senare efter Kl 9 typ i helgen då lär det vara en jäddrans massa moppepojkar ute och din hjälm sitter på nån av dem!

Om jag har möjlighet så kan jag hänga på :D

Är det här din modell ? http://www.bikeland.ru/download/equipment/Helmets/SHOEI RAID 2/SHOEI-RAID-1.jpg
Vi är komvux, o mellan åldrarna 19-30 typ :) .. o flera har gått fordon osv.. så din hojj är iaf i trygga händer :tungan Nepp, min var en Raid 1 o mattsvart med ett mörkt vesir!! men ska åka ut nästa helg då o kolla runt lite för ska hem i helgen!! ska bara åka till beviks imorgon o köpa en ny först :tungan

Dominator-Rocks

Guest
kraschpuck skrev:
2495482 Vi är komvux, o mellan åldrarna 19-30 typ :) .. o flera har gått fordon osv.. så din hojj är iaf i trygga händer :tungan Nepp, min var en Raid 1 o mattsvart med ett mörkt vesir!! men ska åka ut nästa helg då o kolla runt lite för ska hem i helgen!! ska bara åka till beviks imorgon o köpa en ny först :tungan

Pma´ om du har bild eller kännetecken på hjälmen.

Så man kan spana lite...........

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
kraschpuck skrev:
2495541 rätt gissat :tungan antar att det är ngn från klassen? thomas kanske? den enda jag vet som kört ninja?

Nä, det var jättfel! :) Det är Linus. Var ju med Claes hemma i ditt garage för att sno skjutglaslister till ett terrariebygge i somras! Kommer ihåg din fina silvertejpade r6:a och millen som stod bakom! :)

Har tjatat på Claes att han ska höra med dig om ja får låna bakdelen till din r6:a och testa om den passar på min ninja, hehe. Eller så byter vi? Du får min ninja o ja tar din r6:a :tungan

Last edited:

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Tranicos skrev:
2495564 Nä, det var jättfel! :) Det är Linus. Var ju med Claes hemma i ditt garage för att sno skjutglaslister till ett terrariebygge i somras! Kommer ihåg din fina silvertejpade r6:a och millen som stod bakom! :)

Har tjatat på Claes att han ska höra med dig om ja får låna bakdelen till din r6:a och testa om den passar på min ninja, hehe. Eller så byter vi? Du får min ninja o ja tar din r6:a :tungan
aha, men den kan du få låna :) visserligen är den juh lite deformerad men! både jag o claes är hemma i helgen så du kan juh ringa honom !

Tranicos

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 May 2006
Hoj
XT600E
kraschpuck skrev:
2495585 aha, men den kan du få låna :) visserligen är den juh lite deformerad men! både jag o claes är hemma i helgen så du kan juh ringa honom !

O fan, trodde han var i Australien redan! :)

Men jag ringer honom på lördag då. Vore kul att testa. Har kraschat min hoj med så ja tänkte ändå bygga om den lite i vinter. :tungan

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Det värsta som kan hända!!!

Lägre än Glocalnet!

Säkert ett moppefucko fråga om d har övervakningskameror på utsidan

Bosanac

Snabbare än 100Mbit t.o.m!!
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Stulen ...åker i en Cheva nu!
Argyle skrev:
2495470 Låter som knatte, fnatte, chatte, cafe laté och BLATTE!!
Behöver inte alltid blattar som snor, .. jag e ej född här i Swe.. (räknas då som blatte förmodligen) .. men nån jävel snodde hoj för mig i sön/månd natt..
Vad ska man säga..:mad:

Dominator-Rocks

Guest
Bosanac skrev:
2495678 Behöver inte alltid blattar som snor, .. jag e ej född här i Swe.. (räknas då som blatte förmodligen) .. men nån jävel snodde hoj för mig i sön/månd natt..
Vad ska man säga..:mad:

JaaAdu vad ska man säga, Jävla _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ :mad: :mad:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
kraschpuck skrev:
2495056 Skulle åka till Onoff för att köpa de nya mc spelet till ps2 för hade läst om de här på forumet nyss, så när jag märkte att de inte fanns där gick jag in en snabbis på ica maxi.. sen när jag kommer tbx är det någon som har snott min hjälm!!!

Kukigt med hjälmen, jag skulle för allt i världen aldrig lämna kvar den. Man kan inte lita på någon.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Alltid lika tråkigt när folk inte kan låta bli andras prylar men samtidigt var det lite klantigt om man får säga så att lämna hjälmen på hojen.

Som att be om att få den snodd i dagens samhälle ju!

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Mavve skrev:
2495418 Klart man stjäl en hjälm om det är så lätt att bara plocka av den från spegeln eller fotpinnen eller var ni nu hänger den!
QUOTE]

Öhh jasså här har vi tjyyvven

Dominator-Rocks

Guest
:mad:
En grej måste ju vara att åka ner ett par st MC killar till Ica Maxi/OnOff/Willys, i MOtala, Hänga hjälmen på styret! Ställa sig en bit bort och bara vänta Blir det här ett problem i denna lilla stad så lovar jag att vi kan gå ihop ett par killar och lösa Problemet!!

Jag vägrar leva under 15åriga moppefuckos

Och vad jag har hört på jobbet så har flera föräldrar klagat på dessa Mopppefuckomaffiarules !!Som spöar deras barn börnar på dera gräsmattor mm

PAYBACKTIME! :hördu :machinegu :klappar :hojraket

Last edited:

Freedom

Guest
Slappa skrev:
2495823 Alltid lika tråkigt när folk inte kan låta bli andras prylar men samtidigt var det lite klantigt om man får säga så att lämna hjälmen på hojen.

Som att be om att få den snodd i dagens samhälle ju!
Jovisst är det som att be om att få den snodd av ett moppefucko som garanterat inte heter Svensson i efternamn, men är det inte sorgligt att vi i dagens samhälle måste låsa allt omkring oss för att vissa inte förstår vad som är mitt och ditt. Förr kunde man ha bilen, hemmet, båten och hojen olåst och ingen skulle komma på tanken att röra det, men nu som samhället ser ut med alla dessa individer som tar allt som inte är låst (om det är fastlåst bryter man upp det) så blir man mörkrädd.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Freedom skrev:
2495947 Jovisst är det som att be om att få den snodd av ett moppefucko som garanterat inte heter Svensson i efternamn, men är det inte sorgligt att vi i dagens samhälle måste låsa allt omkring oss för att vissa inte förstår vad som är mitt och ditt. Förr kunde man ha bilen, hemmet, båten och hojen olåst och ingen skulle komma på tanken att röra det, men nu som samhället ser ut med alla dessa individer som tar allt som inte är låst (om det är fastlåst bryter man upp det) så blir man mörkrädd.

Jo visst är det så, sen finns risk för överfall osv sånt skit.
Får börja gå runt med fjäderbatong snart!:tungan

sportbike

Guest
Surt att alltid behöva släpa med sig rubbet så fort man kliver av hojen.
Jag satte fast mina skitiga öronproppar i tanklocket.

Dom ville nån ha.Hur fattig är man då?

kraschpuck

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R6, KTM 450sxf
Dominator-Rocks skrev:
2495898 :mad:
En grej måste ju vara att åka ner ett par st MC killar till Ica Maxi/OnOff/Willys, i MOtala, Hänga hjälmen på styret! Ställa sig en bit bort och bara vänta Blir det här ett problem i denna lilla stad så lovar jag att vi kan gå ihop ett par killar och lösa Problemet!!

Jag vägrar leva under 15åriga moppefuckos

Och vad jag har hört på jobbet så har flera föräldrar klagat på dessa Mopppefuckomaffiarules !!Som spöar deras barn börnar på dera gräsmattor mm

PAYBACKTIME! :hördu :machinegu :klappar :hojraket
Japp, jag ska hålla utkik efter min hjälm, har lite små detaljer på den tex att gummiskyddet saknas för spännet och att de finns ett mic fäste av kardborre! frågan är väl om dom låter de sitta kvar men ser jag en liknade hjälm ska jag kolla upp den iaf! Ska åka o köpa en ny idag iallafall på beviks tänkte jag, har fått låna en hjälm av skolan!! :)

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...