Va gör man en seg fredagskväll?

stronzo

Med Lem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Ingen
Byron - ärligt talat...har du så långa fingrar, eller har du morfat bilden?
Om inte morfad, så måste du vara mäkta populär hos det täcka könet?

(ålder.....slår du 35? )

:D

Tom Byron skrev:
Den funkar väl, eller vad menar du :va

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Men det var väl en rackarns åldersnoja :D Jag e snart 28 å min fingrar funkar till det mesta, och de är lååååånga även utan att du fuckat upp dom i din dator. Har skitsvårt att hitta handskar som passar långa fingrar, inga prinskorvar här inte :hihi

Jo jag e poppis hos :tuttar men det beror inte på fingrarna......... :lol

duc916 skrev:
Byron - ärligt talat...har du så långa fingrar, eller har du morfat bilden?
Om inte morfad, så måste du vara mäkta populär hos det täcka könet?

(ålder.....slår du 35? )

:D

stronzo

Med Lem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Ingen
Aha... Got Ya´h...Du läste inte mitt inlägg (inte hela i a f...)
(ålder.....slår du 35? )

Behöver jag förklara vidare...?

Tom Byron skrev:
:fatta! :fatta! :fatta! Nu räcker det :3freak Hur gammal e du rå :rolleyes:

Jo, jag har oxå sett dem :bow :bow :bow :hihi

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Trodde du gissad min ålder :D vilkenlättnad :tungan

duc916 skrev:
Aha... Got Ya´h...Du läste inte mitt inlägg (inte hela i a f...)
(ålder.....slår du 35? )

Behöver jag förklara vidare...?

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
Satt för en stund sen och drack öl och whiskey med tjejens farsa, men när han skulle ner till russindiscot så hamnade jag nere i garaget istället.

Fan den bästa fredagskvällen på länge, ett par sofiero (för övrigt 9.90 på bolaget) och lyssna lite på hojen.

ja ja små barn roar sig lätt eller vad brukar man säga... :yoparty

stronzo

Med Lem
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
Ingen
Du anar inte... (som vanligt när jag krökat så har jag en tendens till att "spamma" sporthoj :) )

Min första Ducati, en 750 Paso, stod i polarens garage. Helger då vi ville bli på
bra humör, stack vi ner i källaren och startade upp Duccen samt polarens farsas Hedlund. Känner ni nog inte till, men det är en svensktillverkad (sant!) V-twin på närmare litern.

Efter ett tag var vi höga på folkbärs och avgaser = en PERFEKT kväll för
vidare färd till Landskronas disco (två att välja på...)

Så visst faan känner man igen det....

Josefsson skrev:
Satt för en stund sen och drack öl och whiskey med tjejens farsa, men när han skulle ner till russindiscot så hamnade jag nere i garaget istället.

Fan den bästa fredagskvällen på länge, ett par sofiero (för övrigt 9.90 på bolaget) och lyssna lite på hojen.

ja ja små barn roar sig lätt eller vad brukar man säga... :yoparty

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
duc916 skrev:
Du anar inte... (som vanligt när jag krökat så har jag en tendens till att "spamma" sporthoj :) )

Min första Ducati, en 750 Paso, stod i polarens garage. Helger då vi ville bli på
bra humör, stack vi ner i källaren och startade upp Duccen samt polarens farsas Hedlund. Känner ni nog inte till, men det är en svensktillverkad (sant!) V-twin på närmare litern.

Efter ett tag var vi höga på folkbärs och avgaser = en PERFEKT kväll för
vidare färd till Landskronas disco (två att välja på...)

Så visst faan känner man igen det....

ha ha fränt!!!

Tänkte lite när jag stog och kolla lite där i garaget att det är ju faktiskt inte så jävla kallt ute nu, typ +3,, hmmm kanske ska ta en lite ride i morrn...

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
För det första, Sofiero är INTE goda! Mariestads ska re va (fast dom kostar ju o andra sidan 16 eller nått sånt) skare va budget kan man sjunka till Björne (12)

Och ang. träningen; klart som fan man tränar på en fredag. Men det är oftast kvällen som blir sysslolös. Och inte så många gym öppna nu :(

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
innovate skrev:
För det första, Sofiero är INTE goda! Mariestads ska re va (fast dom kostar ju o andra sidan 16 eller nått sånt) skare va budget kan man sjunka till Björne (12)

Och ang. träningen; klart som fan man tränar på en fredag. Men det är oftast kvällen som blir sysslolös. Och inte så många gym öppna nu :(

ha ha ha snacka inte skit nu, drick en Mariestad först då och ta Sofiero sen, du känner ingen skillnad när du blir fuller i alla fall. Dom kostar ändå 9.90 :D

hjelmfrillan

En otrolig blick för spelet
Gick med
15 Oct 2003
Hoj
xt660r
Hur i helvete gör alla ni på SH för att ha råd att försäkra sporthojar??? Nån sa att ni sålde era själar till djävulen. Har nästan godtagit detta men undrar hur man gör!

/FÖRGÖRAREN :yoparty[/QUOTE]

nudlar + ständigt jobb + inget supa + ingen pizza + leva på känslan att bara dra iväg, å ha den hoj man alltid velat ha!!! :cool:

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
hjelmfrillan skrev:
Hur i helvete gör alla ni på SH för att ha råd att försäkra sporthojar??? Nån sa att ni sålde era själar till djävulen. Har nästan godtagit detta men undrar hur man gör!

/FÖRGÖRAREN :yoparty

Snäll farsa
Tillräckligt gammal
schysst munläder

Last edited:

wolfman

I live for this shit !
Gick med
1 Jun 2003
Hoj
-04 Gixxer 1000
Blub å Förgöraren, HAIL !! Visste väl att d fanns d me smak för riktig musik här !!! :yoparty

"Time to burn, you losers better learn. No one controls our goddamn life. We do just what we feel, riding horses made of steel. We´re here to burn up the night"

Josefsson

Nu med Akra rykrör...
Gick med
9 Jun 2003
Hoj
KTM 950 SM
wolfman skrev:
Blub å Förgöraren, HAIL !! Visste väl att d fanns d me smak för riktig musik här !!! :yoparty

"Time to burn, you losers better learn. No one controls our goddamn life. We do just what we feel, riding horses made of steel. We´re here to burn up the night"

Självklart är det metal som gäller, synd bara att man var tvungen att lösa in Ozzybiljetterna, men Metallica är inte så långt borta.
Nån förresten som ska till Sweden rock och se Europe??

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
suzuki + ktm
ja urch... en fredagskväll med sjuka polare.... :gnissla

Började kvällen med 3½timme "Gladiator" sen det där chopper programet kl2300 på Discovery och nu avundas det med Toto klassiker.... :banana

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Äta glass och rulla en whisky mellan tummarna är en annan idé.

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
hjelmfrillan skrev:

Dricker Sofiero och annan fulöl... :hihi

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Att ha råd med hoj handlar bara om prioriteringar. Alla kan naturligtvis inte ha med 1000-kubiksvärstingar av årets årsmodell, men det går att ha grymt roligt med mer blygsamma medel.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...