VA har jag gjort nu då??

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Dregen skrev:
2521749 Ful....:zpy :zpy :zpy :zpy

Utseende kan väl jag få tycka till om, om ni tycker den är ful så gör det. MEN GE FAN I ATT UTTRYCKA ER OM DET HÄR!!!!

Min fråga var: Är det några kända problem med den här?

ZX6r en nollfemma FUL!!!!

Honda NX650 Dominator med ett Laser Pro Duro Effektsystem,Öppnad luftburk K&N Filter,Nya munstycken,Ktm stänka fram,kapad bak stänka FUL!!!!

R1 -05 FUL!!!!

Visst är jag mogen........

Precis som ni..................................:rolleyes:
 

Dregen

LOTE RACING.. Living on the edge!
Gick med
13 Jun 2005
Ort
Västerås
Hoj
R1
Tudor_66 skrev:
2521839 Utseende kan väl jag få tycka till om, om ni tycker den är ful så gör det. MEN GE FAN I ATT UTTRYCKA ER OM DET HÄR!!!!

Min fråga var: Är det några kända problem med den här?

ZX6r en nollfemma FUL!!!!

Honda NX650 Dominator med ett Laser Pro Duro Effektsystem,Öppnad luftburk K&N Filter,Nya munstycken,Ktm stänka fram,kapad bak stänka FUL!!!!

R1 -05 FUL!!!!

Visst är jag mogen........

Precis som ni..................................:rolleyes:

Det var inte meningen att göra dig så upprörd... Sorry! :confused:
 

Torbjörn Gartsjö

Radical Riders
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Trelleborg
Hoj
Honda Pan European
Tudor_66 skrev:
2521714 Köpte den här osedd!!!! http://www.blocket.se/vi/9376922.htm?ca=9_s

Kan det vara smart eller??:yoparty

Hur är dom, några kända sjukdomar? :rolleyes:

Säkert en bra o billig hoj, men "i behov av förgasarrengöring" ser man ganska ofta i annonser på äldre maskiner. Hur det egentligen ligger till vet man ju inte förrän man startar efter att ha gjort den där rengöringen.
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Skitläcker hoj! Polaren har en Bol D'Or 1100, och det är riktigt kapabla hojar för att vara sådana gamla järn. Är den i någorlunda skick har du gjort ett klipp! Lite förgasarrensning är ingenting.

Du har sett att det finns en stor och livaktig förening för såna där i Sverige va?

De är dessutom trevliga att meka med.

Visst sitter det en väskhållare av något slag på den där? Lite suddig bild.

Den kunde jag ha tänkt mig köpa att ha som andrahoj, faktiskt. Du är ett svin som hann sno den. Men tack, jag måste lägga pengarna på en bil istället och nu slapp jag fundera. :D

Mvh,
/Fredrik
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
ft skrev:
2521852 Skitläcker hoj! Polaren har en Bol D'Or 1100, och det är riktigt kapabla hojar för att vara sådana gamla järn. Är den i någorlunda skick har du gjort ett klipp! Lite förgasarrensning är ingenting.

Du har sett att det finns en stor och livaktig förening för såna där i Sverige va?

De är dessutom trevliga att meka med.

Visst sitter det en väskhållare av något slag på den där? Lite suddig bild.

Den kunde jag ha tänkt mig köpa att ha som andrahoj, faktiskt. Du är ett svin som hann sno den. Men tack, jag måste lägga pengarna på en bil istället och nu slapp jag fundera. :D

Mvh,
/Fredrik[/

Den där föreningen vore kul att få en länk till.

Det ska bli min tjejs första hoj, verkade lagom utan att va för mycket så att säga. Det sitter hållare för Krauser väskor på, en väska följer med..

För att strö lite salt i såren på dig så betalar jag inte tretton för den heller.........:yoparty
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Vaschego!

http://www.cb900f.se/

Tudor_66 skrev:
För att strö lite salt i såren på dig så betalar jag inte tretton för den heller.........:yoparty

Misstänkte det. Du är ett svin, det tål (och måste) sägas igen! :) Skicka gärna PM med vad du fick ge när affären är klar? Nyfiken är man ju!

Hos Bol D'Or-gänget får du mer svar än vad jag kan ge. Se om du kan få reda på allt som bör tittas på. Jag har fått intrycket att de kan vara lite vobbelkänsliga i bakänden om de körs hårt, helst med last på och med originaldämparna.

Edit: Glömde! Det är på tok för mycket hoj för en nybörjare! Men du har en jäkla tur. Jag sitter på ett exemplar av den ultimata nybörjarhojen*, Suka GSX400E. Vi kan byta, jag fixar transport med släpa och du behöver inte lägga mycket mellan? ;)

*) Och det där är nog snudd på att vara sant
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
ft skrev:
2521949 Vaschego!

http://www.cb900f.se/



Misstänkte det. Du är ett svin, det tål (och måste) sägas igen! :) Skicka gärna PM med vad du fick ge när affären är klar? Nyfiken är man ju!

Hos Bol D'Or-gänget får du mer svar än vad jag kan ge. Se om du kan få reda på allt som bör tittas på. Jag har fått intrycket att de kan vara lite vobbelkänsliga i bakänden om de körs hårt, helst med last på och med originaldämparna.

Edit: Glömde! Det är på tok för mycket hoj för en nybörjare! Men du har en jäkla tur. Jag sitter på ett exemplar av den ultimata nybörjarhojen*, Suka GSX400E. Vi kan byta, jag fixar transport med släpa och du behöver inte lägga mycket mellan? ;)

*) Och det där är nog snudd på att vara sant

du har pm
 

Dominator-Rocks

Guest
Tudor_66 skrev:
2521839 Utseende kan väl jag få tycka till om, om ni tycker den är ful så gör det. MEN GE FAN I ATT UTTRYCKA ER OM DET HÄR!!!!

Min fråga var: Är det några kända problem med den här?

ZX6r en nollfemma FUL!!!!

Honda NX650 Dominator med ett Laser Pro Duro Effektsystem,Öppnad luftburk K&N Filter,Nya munstycken,Ktm stänka fram,kapad bak stänka FUL!!!!

R1 -05 FUL!!!!

Visst är jag mogen........

Precis som ni..................................:rolleyes:


Ha ha faan vad arg du blev! :rofl Kan tillägga att jag tycker hojen på din avatar är ful den med!
 

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Dominator-Rocks skrev:
2521998 Ha ha faan vad arg du blev! :rofl Kan tillägga att jag tycker hojen på din avatar är ful den med!

Men de e faktiskt sant...

Du e ful, jag e fet, jag kan banta, va kan du???,

Men faktum är, den kör skiten ur din hoj alla dagar, alla väder, när som helst....

Kul va??
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
En sån hade jag en gång i tidernas gryning. Jävligt trevlig hoj på sin tid, men med svaga växellådor. Dock är dom lättmeckade, med en Haynesmanual fixade en amatör som jag att riva, renovera och få ihop lådan igen utan problem.:tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
Tudor_66 skrev:
2522006 Men de e faktiskt sant...

Du e ful, jag e fet, jag kan banta, va kan du???,

Men faktum är, den kör skiten ur din hoj alla dagar, alla väder, när som helst.... du fick inte med, var som helst!

Kul va??

Men va faan :rofl

Tagga Ner! :pannkyss

Och jag ber så hemskt mycket om ursäckt om jag har gjort dig ilsken.:näsblod

Jag tyckte den modellen på Mc var ugly och det var inget imot just det exemplaret du hade valt. En en gång sorry! :tummenupp
 
Last edited:

Tudor_66

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki gsxr 1000 08
Dominator-Rocks skrev:
2522025 Men va faan :rofl

Tagga Ner! :pannkyss

Och jag ber så hemskt mycket om ursäckt om jag har gjort dig ilsken.:näsblod

Jag tyckte den modellen på Mc var ugly och det var inget imot just det exemplaret du hade valt. En en gång sorry! :tummenupp

No hard feelings........ :kulspruta :kulspruta
 
Nyheter
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

KTM presenterar en automatisk manuell växellåda

KTM presenterar sin automat...

Top