Va ska Freppa ha för hoj ??

Vi avgör det åt han

• Antal röstningar
    0

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Han var väll less på att skruva så alternativet är ju en Honda.
FireBlade! :tummenupp

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Jonne_boy skrev:
och om det nått freppa har så e det väll det ;)

kom en sån på streetracet igår..
:squid

jo jag har ja me.. men då måste ja sälja bilen o skaffa nåt skrot att åka i... men vette fan om ja har lust med de...
men.. tanken har slagit mig ett antal ggr.. :fakta
de blev ju inte lindrigare nu med din bild.. :D

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Hur ser hans ekonomi ut för att ha råd att ens försäkra skiten?
Annars röstar jag på en 954 (den blåa)

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Freppa ska inte ha vare sig en Busa eller gsxr1000 eller liknande. Han borde byta packningar på den han har och ge sig ut och köra. Jag röstade på Suzuki, en 1100 1989-92 blir fint. Eller en vattenbuffel kanske, kan ju funka det med.

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Så klart att mannen ska ha en Honda! Då kan man ju både rejsa och åka långt! Ofta på samma gång till och med... :D...helt enkelt en oslagbar kombination.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
OLJEKYLD GSXR skrev:
Freppa ska inte ha vare sig en Busa eller gsxr1000 eller liknande. Han borde byta packningar på den han har och ge sig ut och köra. Jag röstade på Suzuki, en 1100 1989-92 blir fint. Eller en vattenbuffel kanske, kan ju funka det med.
Han ska laga sin 1100R :fakta

starclassic

Är du redan kvar?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gsxr 1000 Indestructable 2 Unlimited Edition
Jag tror att han efter diverse provkörningar idag, har kommit liiite närmare klarhet i hojvalet........gixxer 1000 :skrämd :skrämd :skrämd

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
MUHAHAHAHAHAHA!!!!

FAN va sköna ni är ibland. Ambulans, inte knapra dina egna piller! ;)

Provade faktiskt en del hojar idag. Här är mina spontana reaktioner "so far"

Gixxer-1000: Fantastiskt fin hoj. Tänk sväng, så svänger den. GASEN är dock ett annat kapitel. ON/OFF, inget mellanting. Känns som om man skall köpa en sådan bör man ta en 10-15 timmar för sig själv innan man ens försöker sig på att köra med PMC. Eftersom min kräver "Vrid-med-hela-handen-och-all-styrka-du-kan" och Gixxer 1000 är "ett-finger-gas" så.... Så här med lite perspektiv - en favorit.

TLS: DET var en fantastisk hoj det. Förstår att Peter tycker om den. Riktigt bra. Det enda som jag inte kan förlikas med var att när man börjar känna att den "kommer upp i varv", då träder oftast varvstoppet in ;)

Honda CBR900: Kaptenen sa "Måndag hela veckan" och det stämmer. TROLIGEN den hoj som skulle passa mig bäst, eftersom det inte är NÅGRA överraskningar på den. Tyvärr ingen själ heller. Men som sagt - den känns JÄVLIGT solid.

R1: Jag tar tillbaka allt skit jag snackat om den hojen. OERHÖRT kul. Fantastiska bromsar. Känns dock som en ren busmaskin. Inget att åka långt på (även om jag vet och förstår att det går, men hurihelvete skulle man kunna köra till Norge exempelvis utan att köra bakhjul i tid och otid? :D)

Tack alla ni som lånade ut era hojar till mig (Att ni egentligen grät av skräck tänker jag inte nämna här.... vänta nu.... DOH!)

Oj, nu måste jag nog kolla vad pollen står i!

/Freppa

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Oh, jag ser att Suzuki leder med en (17) över Honda (16). Men vem fan röstar på BMW? Som BIL kanske. Fast det är klart, med boxermotorn så skulle jag ha nåt att skylla på när jag fegar ut att lägga ner hojen....

/Freppa

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...