kajlyl skrev:Vad måste göras med en EC för att få den motard duglig? fälgar.. e ju självklart, men behövs nya skivor/dämpare?
JG:s trading. www.jgstrading.com säljer Gas Gas... Har har själv åkt gas gas 450 motard och nu i sommar så kör han förmodligen på en 300 motard (ev. 250). Niklas Johansson kommer även att köra SM serien på Gas Gas från Jörgen (på JG:s).kajlyl skrev:Grattis!! vad kostar dem nya? ..finns det nån bra sida till en säljare i sverige(om vi har nån)
kajlyl skrev:har kollat runt lite på blocket och liknande, och fick syn på Gas Gas 250.. någon som vet hur den är att köra, hur e kvaliten?(gasgas använder väl öhlins m.m.)
hojjen ska inte vara pendlarhoj direkt, utan ren nöjjes masikn för lite gatbus och bandagar..
kan det funka? ...annars välkommnar jag tips på billiga men hyfsat nya och frächa motarder
Jävligt schysst hoj! ..kan du halvera priset så en jag intresseradHondacrf450sm skrev:Här får du ett tips:
http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=2954
kajlyl skrev:Jävligt schysst hoj! ..kan du halvera priset så en jag intresserad
men men men... jag hämtade ju bara ut den för några timmar senPutteLiten skrev:Rickard, sälj den där skitbilen du har och köp Hyndan!!
kajlyl skrev:fick rätt bra med spons till den bilen, tror inte päronen e så sugna på att sponsra en hoj också.. och som fattig gymnase unge så värkar det som 4t blir för dyrt
dessutom luktar 2t gott
givetvis ska det provas först.. gäller bara att hitta någon som har en 2T man kan testa ocksåborggren skrev:en 250 SM på gatan det ledsnar du på
Gör som du vill men prova innan du köper....jag ÄLSKAR me 2takt men det funkar som på gatan.....
Det var därför jag hade en 380KTM först.....men det går inte du blir tokig...
om du kommer med ut o åker nu så kan du prova min.....då kommer du att fatta
kajlyl skrev:givetvis ska det provas först.. gäller bara att hitta någon som har en 2T man kan testa också
problemet är att man får en 2t från kanske 00 för samma pris som en 4T från 94
EazyD skrev:Fär ju mycket roligare att ha något som inte många har, Husa,KTM och alla dom andra ormala SM hojarna finns det ju i mängder, man ska köpa något man blir ensam med.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|